بازاریابیمطالب آموزشی

بازاریابی مطب جراحی پلاستیک با این 6 نکته آسان شده است

قصد تبلیغات پزشکی یا بازاریابی مطب جراحی پلاستیک خود را دارید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ آیا به دنبال جذب بیماران جدید هستید؟ در این مقاله ما به نکاتی برای بازاریابی مطب جراحی پلاستیک می‌پردازیم.

ایده‌های بازاریابی مطب جراحی پلاستیک

با دنبال کردن مراحل اثبات شده ای که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است، به بیمارانی که به خدمات شما علاقه مند هستند کمک کنید تا شما را در فضای آنلاین بیابند.

وب سایت خود را برای نتایج جستجو بهینه کنید

اکثر مردم از موتورهای جستجوی آنلاین برای یافتن ارائه دهندگان پزشکی استفاده می‌کنند. از آنجایی که جراحی پلاستیک شامل تغییراتی در ظاهر شخصی فرد می‌شود، بیمارانی که به خدمات شما علاقه مند هستند ممکن است بیشتر به موتورهای جستجو مانند گوگل برای دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به روش ها، تجزیه و تحلیل عکس های قبل و بعد و مقایسه نظرات آنلاین از موارد فعلی اعتماد کنند.

اطلاعات تماس، عکس ها و توصیفات بیماران را در وب سایت پزشکی خود قرار دهید. سایت خود را به گونه ای سازماندهی کنید که پیدا کردن آن برای موتورهای جستجو و بیماران احتمالی آسان تر شود.

پروفایل های خود را در فهرست های مهم آنلاین ثبت کنید

اکانت آنلاین در سایت‌هایی مانند Google My Business و Vitals می‌توانند به شما کمک کنند تا حضور خود را در وب افزایش دهید و احتمال اینکه به صورت ارگانیک در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوید. مهم است که این پروفایل ها را ثبت کنید تا مطمئن شوید که تمام اطلاعات کلینیک شما به روز است. اگر اطلاعات قدیمی باشد، می‌تواند به رتبه بندی موتورهای جستجوی شما آسیب برساند و باعث سردرگمی بیماران احتمالی شود و آنها را از عمل شما دور کند.

تبلیغات جراحی پلاستیک را در موتورهای جستجو و کانال های رسانه های اجتماعی خریداری کنید

پس از بهینه سازی حضور خود در وب، بازاریابی جراحی پلاستیک خود را با تبلیغات پولی افزایش دهید. تبلیغات پزشکی پولی در بالای لیست های ارگانیک برای کلمات کلیدی انتخاب شده در موتورهای جستجو و در فیدهای رسانه های اجتماعی افراد ظاهر می‌شود، حتی اگر هنوز حساب شما را دنبال نکرده باشند.

خرید تبلیغات جراحی پلاستیک در موتورهای جستجو یا کانال های رسانه های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا مطب خود را در کانون توجه قرار دهید، به خصوص اگر در بازار رقابتی زندگی می‌کنید. نه تنها ترافیک وب سایت خود را افزایش می‌دهید، بلکه می توانید تبلیغات خود را برای دسترسی به افرادی که در جستجوی خدمات شما هستند و در منطقه شما زندگی می‌کنند، هدف قرار دهید و این امر باعث افزایش پتانسیل برای مراجعه بیماران بالقوه به سایت شما می شود.

در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید محتوا بنویسید

بازاریابی محتوا یا ایجاد علاقه بالقوه به یک محصول یا خدمات از طریق ایجاد محتوای ارزشمند، بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی جراحی پلاستیک است. هر چه محتوای پزشکی با کیفیت در سایت شما بیشتر باشد، شانس شما برای نمایش در جستجوهای گوگل بیشتر می‌شود.

سعی کنید یک وبلاگ بنویسید که شامل کلمات کلیدی خاصی در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید، یا شاید برخی از ابزارهای خلاقانه ای که استفاده می‌کنید، بنویسید.

استفاده از فرم‌ها برای بازاریابی مطب جراحی پلاستیک

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد روش های جراحی پلاستیک هستند و مایلند اطلاعات تماس خود را در اختیار شما قرار دهند، نسبت به افرادی که اتفاقاً با محتوای شما مواجه می‌شوند، احتمال بیشتری دارد که بیمار شوند.

در نظر بگیرید که یک فرم آنلاین را در سایت خود قرار دهید تا اطلاعات تماس بیماران بالقوه ای را که علاقه مند به درخواست قرار ملاقات یا مشاوره هستند جمع آوری کنید. این به شما مخاطبانی از کاربران درگیر را ارائه می‌دهد که می توانید با کمپین ایمیلی، پیشنهادات یا سایر تاکتیک های جراحی پلاستیک بازاریابی هدف قرار دهید.

یک اکانت اینستاگرام بسازید

اینستاگرام می‌تواند یک تغییر بازی برای بازاریابی جراحی پلاستیک شما باشد. ماهیت بصری این پلتفرم رسانه اجتماعی به خوبی با تخصص زیبایی مانند جراحی پلاستیک هماهنگ است. این یک مکان عالی برای توضیح روش های مختلف و نشان دادن نتایج مثبت است.

اینستاگرام همچنین پلتفرم ایده آلی برای تعامل با نسل Millennials است، گروهی که به طور فزاینده ای به خدمات جراحی زیبایی علاقه مند هستند.

سخن پایانی

توصیه های مثبت را در وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود بگنجانید، زیرا بیماران احتمالی شما انتظار دیدن آنها را دارند. در صورت امکان از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید، زیرا آنها حرفه ای تر به نظر می‌رسند. فقط مطمئن شوید که رضایت کتبی بیماران خود را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بهداشتی محافظت شده خود دریافت کرده اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا