سایت و سئو

تا کجا در سایت و اینستاگرام اطلاعات پزشکی بدهیم

تا کجا در سایت و اینستاگرام اطلاعات پزشکی بدهیم

اینکه شما به خوبی بدانید تا چه حد باید اطلاعت پزشکی را در سایت و یا اینستاگرام به مراجعه کنندگان خود ارائه دهید اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع اگر اطلاعات ارائه شده به صورت کامل بیان شود بدون شک مراجعه کننده دیگر برای درمان بیماری‌های خود نزد پزشک مراجعه نمی‌کند. ولی این اطلاعات باید به صورتی ارائه گردد که بیمار تا حدودی در مورد بیماری خود اطلاعات لازم را به دست آورد و برای درمان آن به نزد پزشک مراجعه کند.

 امروزه پزشکان بسیار زیادی به پرسش‌های بیماران در فضاهای مجازی پاسخ می‌دهند که نحوه پاسخ دادن آن‌ها تنها باید به گونه ای باشد که علت بیماری آنها را مشخص کرده تا آنها اطلاعات کافی در مورد بیماری خود داشته باشند. دقت داشته باشید که به عنوان پزشک نباید اطلاعات در مورد روش‌های درمانی خود به بیمار در سایت‌ها و فضای مجازی ارائه دهید. و در هنگام طراحی سایت پزشکی خود از طراح بخواهید به این امر توجه نمایند.

تکنیک‌های کلیدی برای پاسخ دادن به پرسش‌های بیماران

برخی از مهم‌ترین تکنیک هایی که شما باید برای پاسخ دادن به بیمار در سایت و اینستاگرام در نظر داشته باشید عبارت است از:

  1. پرسش‌هایی در مورد حالت جسمی بدن بیمار باید بپرسید تا اطلاعاتتان در مورد نوع بیماری او تکمیل شود.
  2. اگر شما می‌خواهید در مورد بیماری‌های مثل کبد اطلاعاتی را در سایت و اینستاگرام بنویسید تنها باید نشانه‌های این بیماری را وارد کرده و روش‌های درمانی آن‌ها را توضیح ندهید.
  3. شما می‌توانید با بیان کردن پاسخ‌هایی مبنی بر اینکه طول درمانشان یک الی دو ماه بیشتر طول نمی‌کشد، مراجعه کنندگان را برای مراجعه به کلینیک و یا مطب ترغیب کنید تا روش‌های درمانی خود را روی آن‌ها به کار بگیرید.

حال با توجه به موارد ذکر شده در بالا به نظر شما استفاده از اینستاگرام بهتر است و یا گوگل؟ برای پاسخ به این سوال کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

75 + = 79

دکمه بازگشت به بالا