شبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

آیا انتشار اخبار پزشکی در رسانه های اجتماعی برای رشد کلینیک ایده خوبی است؟

رسانه های اجتماعی به سرعت به مکانی تبدیل شده اند که اکثر مردم از جدیدترین اخبار مطلع می‌شوند. آیا این ایده خوبی است که برای رشد کلینیک خود، اخبار اخیر را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ حتی اگر یک مرکز مراقبت های بهداشتی را اداره می‌کنید، به این معنی نیست که باید انتشار اخبار پزشکی را از حساب های رسانه های اجتماعی خود حذف کنید.

مزایای انتشار اخبار پزشکی در شبکه اجتماعی

در مواقع بحران، اشتراک‌گذاری اخبار از طریق یک پست رسانه‌های اجتماعی به دقت پیش‌نویس شده راحت است. با این حال برقراری ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی می‌تواند دشوار باشد زیرا هیچ مخاطب مشخصی وجود ندارد و نامه ای سرگشاده به مخاطبان است.

بسیاری از ما مخاطبین متعددی در شبکه های اجتماعی داریم. میانگین کاربران فیس بوک 338 دوست، میانگین کاربران توییتر 707 فالوور و متوسط کاربران اینستاگرام 150 فالوور دارند. با این حال، تحقیقات نشان داده است که با وجود این همه ارتباط، ما هنوز هم به سختی می‌خواهیم روابط نزدیک خود را تنها با چند نفر حفظ کنیم.

اشتراک‌گذاری اطلاعات به‌موقع مانند به‌روزرسانی‌های پزشکی و انتشار اخبار پزشکی ما را ملزم می‌کند که خط باریکی بین معتبر بودن برای دسترسی به مردم و عدم اشتراک‌گذاری بیش از حد، که در مواقع استرس و ناراحتی انجام می‌شود، طی کنیم. با این حال، اشتراک گذاری بیش از حد می تواند پیامدهای بدی داشته باشد و ما هرگز نمی توانیم مطمئن باشیم که دیگران چگونه به محتوای ما واکنش نشان می‌دهند. شاید بهترین گزینه این باشد که شخصاً با محتوای حساس ارتباط برقرار کنید یا حتی قبل از به اشتراک گذاشتن افکار خود آنها را یادداشت کنید.

در این مقاله برخی از مزایای گنجاندن اخبار اخیر به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی پزشکی آورده شده است:

با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید

به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد آخرین اخبار به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود در سطح شخصی تری ارتباط برقرار کنید تا اینکه فقط به روز رسانی های مراقبت های بهداشتی را به اشتراک بگذارید.

برای مطالعه اخبار پزشکی طب مارکتینگ کلیک کنید.

با انتشار اخبار پزشکی مطالب خود را تازه نگه دارید

ایجاد یک پست در رسانه های اجتماعی در پی یک خبر اخیر نیز به شما کمک می‌کند تا حساب رسانه اجتماعی خود را فعال و تازه نگه دارید. به جای داشتن فید مملو از پست‌های محتوای برنامه‌ریزی‌شده، یک پست در مورد آخرین یا آخرین اخبار به تجزیه محتوای شما کمک می‌کند، بنابراین با انتشار اخبار پزشکی مخاطب کمتر احساس یکنواختی می‌کند.

با استفاده از تگ هش پرطرفدار یا اشتراک‌گذاری اخبار پرطرفدار، می‌توانید از جدیدترین گرایش‌های رسانه‌های اجتماعی آنلاین مطلع شوید تا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را درگیر و مرتبط نگه دارید.

به دست آوردن ترافیک جدید

بخشی از مکالمه آنلاین شما را فعال، تازه و مرتبط نگه می‌دارد، اما همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری را به دست آورید. با ارسال پست در مورد چیزهای جدید و پرطرفدار و دریافت در جدیدترین فید رسانه های اجتماعی، می‌توانید به جذب ترافیک بیشتر به حساب های خود و وب سایت مراقبت های بهداشتی خود کمک کنید.

کمک به بیماران برای احساس راحتی بیشتر

چیزی به ظاهر ساده مانند چک آپ می تواند برای یک بیمار آینده نگران کننده باشد. برای کسانی که با یک تشخیص بالقوه سخت روبرو هستند، این اضطراب حتی بیشتر است. بنابراین شما می‌توانید تصور کنید که هنگام کاهش نگرانی های بیماران نیاز به اقدامات همدلانه است. رسانه‌های اجتماعی یک راه عالی برای نشان دادن اقداماتی است که انجام می‌دهید تا بیماران در زمان نیاز احساس کنند که در خانه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × = 24

دکمه بازگشت به بالا