مدیریتمطالب آموزشی

چرا آموزش مهارت‌ پاسخگویی تلفن برای کلینیک پزشکی حیاتی است؟

نحوه ارتباط ما در طول سال ها به طرز چشمگیری تغییر کرده است. حتی با معرفی ارتباطات مبتنی بر فناوری برای پزشکان، مانند سایت‌ پزشکی، شبکه‌های اجتماعی و پیامک، تماس تلفنی همچنان پرکاربردترین ابزار ارتباطی بین ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و بیماران است. با این حال، مکالمات تلفنی می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. برداشت اولیه برای هر کسب و کاری حیاتی است و کلینیک پزشکی شما نیز تفاوتی ندارد. کارمندان مطب شما اولین برداشت و اولین نقطه تماس برای بیماران جدید و آینده هستند و این تعامل اولیه می‌تواند باعث موفقیت یا شکست مطب شما شود. مهارت‌ پاسخگویی تلفن یکی از ملزومات کارمندان مراکز درمانی است که باید در نظر داشته باشید.

بسیاری از بیماران کیفیت مراکز مراقبت های بهداشتی را بر اساس نحوه برخورد کارکنان شما با آنها از اولین تماس تلفنی تا آخرین قرار ملاقات هایشان قضاوت می‌کنند.

ضرورت  مهارت‌ پاسخگویی تلفن برای کلینیک ها

دانش مورد نیاز کارکنان شما برای کمک به رشد کلینیک ممکن است بصری نباشد، اما قابل آموزش است. شما می‌توانید با آموزش  مهارت‌ پاسخگویی تلفن به آنها، روش های ساده و کارآمد برای ارائه خدمات به مشتریان که تجارب بیماران آنها را افزایش می‌دهد و افزایش بازگشت سرمایه خود کمک کنید. این پنج مرحله به شما کمک می‌کند تا به آموزش  مهارت‌ پاسخگویی تلفن برسید:

مهارت‌های پاسخگویی تلفنی برای تمرین‌های بهداشتی حیاتی است

  • 1. مطمئن شوید که فرد مناسبی دارید که به تلفن پاسخ می‌دهد. آیا او یک ارتباط گیرنده خوب و یک فرد مردمی و مشتاق است؟ داشتن تیپ شخصیتی مناسب بسیار مهم است.
  • 2. اطمینان حاصل کنید که عضو تیمی که تلفن ها را کنترل می‌کند، همان کسی نیست که به بیماران خوش آمد می گوید یا با شرکت های بیمه و داروخانه ها کار می‌کند. هنگام برخورد با یک شرکت بیمه یا کمک به بیمار در محل که مستحق توجه بی‌نظیر شماست، بیمار ورودی یا درخواست را در حالت تعلیق قرار ندهید.
  • 3. آیا تیم تلفن شما به طور کامل در مورد خدمات و پزشکان شما آموزش دیده است؟ اطمینان حاصل کنید که پیام آنها همیشه مبتنی بر ارزش است. برای مثال، «خیلی خوشحالم که امروز زنگ زدی! دکتر x یکی از معدود پزشکان محلی است که در این درمان آموزش دیده است.»
  • 4. مطمئن شوید که کارکنان شما طرز فکر تماس گیرنده را درک کرده اند. تماس گیرندگان اغلب نگران، استرس یا نگران هستند و از طرف دیگر به یک فرد همدل و کمک کننده نیاز دارند. باید به کارکنان یادآوری شود که آنها در صنعت مراقبت کار می کنند و اگر بدانند چگونه گوش دهند، تأیید کنند و هر تماس گیرنده را در مکالمه مفید مشارکت دهند، اندکی همدلی می‌تواند کمک بزرگی باشد.
  • 5. هر تماس را با قرار ملاقات قطع کنید. بسیاری از کارکنان تلفن هرگز حتی سعی نمی کنند یک قرار ملاقات رزرو کنند. تعداد زیادی اطلاعات قیمت را ارائه می‌دهند، اما تماس گیرنده را رها می‌کنند تا در مورد مراحل بعدی فکر کند. در نظر بگیرید که اعضای تیم خود را برای هر قراری که رزرو می‌کنند تشویق کنید.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

چه نقش آفرینی، آموزش مهارت های تلفنی یا مشاوره فردی باشد، با دادن مهارت به کارکنان خود برای انجام مؤثرتر وظایف خود، می توانید تمرین بهتری ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما احساس می کنند اعضای فعال و کاملاً درگیر تیم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 7 =

دکمه بازگشت به بالا