سایت و سئو

ارتباط هدفمند با بیمار در سایت

ارتباط هدفمند با بیمار در سایت

امروزه صرفاً تبلیغات پزشکی برای پزشکان کافی نیست بلکه به دلیل مسائل متعدد نظیر بیماری کرونا، بعد مسافت و بسیاری از پزشکان به سمت ارائه خدمات از طریق فضای مجازی و سایت روی آورده‌اند. و درمان بیماری‌ها و مشکلات بیماران خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. به همین دلیل بهتر است در مورد نحوه ارتباط هدفمند با بیمار در سایت اطلاعات بیشتری داشته باشید. اینکه پزشک به صورت حضوری بیمار را مشاهده نمی‌کند، دلیل بر این امر نمی‌باشد که نسبت به ویزیت آنلاین بی‌توجهی نشان دهد. در واقع باید بدانید که ویزیت آنلاین هم قوانین و اصول خاصی دارد و پزشک باید به آن‌ها پایبند باشد تا به صورت هدفمند بیماری، بیماران را درمان کند. برخی از اصولی که در ارتباط با بیمار در ادامه معرفی می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

اصول مربوط به نحوه ارتباط هدفمند با بیمار در سایت

اصول و مراحلی که ارتباط با بیمار در سایت را مشخص می کند عبارت می باشد از :

  1. آنلاین بودن

یکی از مهم‌ترین مراحل در ارتباط گیری آنلاین با بیمار این است که پزشک همیشه آنلاین باشد و یا در زمان ارائه نوبت به بیمار حتماً در سایت حضور داشته باشد.

  1. ارائه لینک گفتگو و یا تماس تصویری

 به وسیله نرم افزارهایی که برای گفتگوی آنلاین بیمار و پزشک طراحی شده است، پزشک باید لینک آغاز گفتگو را برای بیمار ارسال کند. در برخی از موارد هم پزشک باید با بیمار تماس تصویری برقرار کرده تا حالت چهره و یا آسیب دیدگی بدن بیمار را مشاهده کند. در این صورت بهتر می‌تواند علت بیماری و شیوه درمان آن را تشخیص دهد.

  1. ارائه نسخه

اما چگونه نسخه به بیمار ارائه داده شود؟ که این بستگی به روش‌های پزشک دارد. برخی از پزشکان نسخه را به صورت آنلاین برای بیمار ارسال می‌کنند و تعدادی از پزشکان هم امکان دارد نسخه را برای بیمار از طریق روش‌های فکس، فضای مجازی ارسال کنند.

علاوه بر موارد فوق بیمار هم باید به تمام قسمت‌های سایت دسترسی راحتی داشته باشد. برای مشاهده کامل این مقاله کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا