سایت و سئومطالب آموزشی

بایدها و نبایدهای صفحات لندینگ پزشکی

آیا به عنوان یک پزشک می‌خواهید بیماران جدید بیشتری برای مطب خود جذب کنید؟ یکی از کارهایی که باید انجام دهید طراحی سایت پزشکی بهینه و داشتن صفحات لندینگ پزشکی است. آیا می‌دانید بهترین راه های استفاده از صفحات فرود برای جذب بیماران چیست؟ ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که لندینگ پیج چیست؟

صفحات لندینگ پزشکی چیست؟

صفحات لندینگ پزشکی صفحات وب مستقلی هستند که به طور خاص برای یک کمپین تبلیغاتی بازاریابی پزشکی استفاده می‌شوند. اغلب، هدف آنها تولید و جمع آوری سرنخ های بازاریابی جدید است. اگر در مورد جذب بیماران جدید بیشتر به مطب خود جدی هستید، مهم است که بایدها و نبایدهای ایجاد صفحات لندینگ پزشکی موثری که بازدیدکنندگان صفحه را به سرنخ های بیمار تبدیل می‌کند، بدانید.

در صفحات لندینگ پزشکی چیزی با ارزش ارائه دهید

صفحات لندینگ پزشکی در مورد ایجاد یک تجارت منصفانه است. شما چیزی با ارزش در ازای اطلاعات تماس از سرنخ های خود ارائه می دهید. اگر بخواهید چیزی برای خود تبلیغاتی ارائه دهید، مانند بروشور دندانپزشکی قابل دانلود، هیچ کس علاقه مند نخواهد شد. این بدان معنا نیست که نمی توانید مواد بازاریابی آنلاین را در دسترس قرار دهید، فقط نباید در ازای آن چیزی بخواهید. تبلیغ شما می تواند یک آیتم ارزش ملموس یا اطلاعات رایگان در مورد چیزی باشد که بازدیدکننده صفحه به آن علاقه زیادی دارد.

از صفحه اصلی خود به عنوان صفحه فرود استفاده نکنید

صفحات اصلی و صفحات فرود اهداف بسیار متفاوتی دارند. در حالی که صفحات اصلی از ورود کاربران به سایت شما استقبال می کنند و گزینه های زیادی برای کاوش و کشف اطلاعات به خودی خود در اختیار آنها قرار می دهند، صفحات فرود هدف بسیار خاصی دارند. ارسال سرنخ‌ها به صفحه اصلی‌تان می‌تواند مانند رها کردن آن‌ها در بی‌راهه باشد، و باعث سردرگمی آن‌ها در مورد کارهای بعدی شود. هدایت آنها به صفحه فرود به آنها یک مسیر مستقیم برای دنبال کردن می‌دهد.

عناصر ضروری صفحات لندینگ پزشکی را در آن قرار دهید

حداقل، هر صفحه فرود باید شامل یک عنوان جلب توجه، کپی قانع کننده که به وضوح مزایای پیشنهاد شما را ارائه کند، یک تماس مستقیم برای اقدام (CTA) و یک فرم ارسال ساده باشد.

ناوبری را در صفحه فرود خود وارد نکنید

وقتی افراد را به صفحه فرود خود می آورید، نمی‌خواهید حواسشان پرت شود و به قسمت های دیگر وب سایت مطب دندانپزشکی شما سرگردان شوند. منوهای پیمایش وب سایت را از آن صفحه حذف کنید تا تمرکز آنها روی پیشنهاد شما باقی بماند. با این حال، ایده خوبی است که پس از کلیک کردن برای بازخرید هدیه شما، پیمایش را در صفحه تأییدی که آنها را به آن هدایت می کنید، قرار دهید.

از یک تصویر یا ویدیوی عالی استفاده کنید

تصاویر بهتر از کلمات هستند (و ویدیوها حتی بهتر از تصاویر هستند). هدف از تصویری که استفاده می‌کنید ممکن است بسته به پیشنهاد شما متفاوت باشد. گاهی اوقات شما می خواهید مزایای پیشنهاد را نشان دهید (به عنوان مثال، لبخندی درخشان تر برای کیت سفید کننده). مواقع دیگر، ممکن است با انتخاب تصویری از یک فرد جذاب که مستقیماً به دکمه CTA نگاه می کند، سعی در افزایش کلیک داشته باشید. (آن را امتحان کنید، کار می کند!) هر نوع عکسی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارد تا صفحه فرود شما ظاهری حرفه ای داشته باشد.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

بیش از آنچه نیاز دارید اطلاعات درخواست نکنید

یک رابطه معکوس بین مقدار اطلاعاتی که درخواست می‌کنید و تعداد پاسخ هایی که دریافت می‌کنید وجود دارد. فرم خود را به نام و آدرس ایمیل محدود کنید مگر اینکه کاملاً به اطلاعات اضافی مانند شماره تلفن یا آدرس پستی نیاز داشته باشید.

در صفحات لندینگ پزشکی برای بیمار خستگی ایجاد نکنید

برای تبدیل درصد بالایی از سرنخ ها، باید تجربه صفحات لندینگ پزشکی شما تا حد امکان روان باشد. از طرح‌بندی‌های نامرتب، کپی‌های طولانی و بیهوده و عناصر منحرف کننده که سرعت حرکت بین ورود به صفحه و کلیک کردن روی دکمه ارسال را کاهش می‌دهند، خودداری کنید.

صفحه فرود (Landing page) سایت

از اعتبار اجتماعی استفاده کنید

در صورت امکان، توصیفات بیماران فعلی را در صفحات لندینگ پزشکی خود درج کنید. این نوع اثبات اجتماعی زمانی که بازدیدکنندگان تصمیم می‌گیرند روی یک پیشنهاد کلیک کنند یا نه، تأثیرگذار قدرتمندی است. معمولاً پس از ارائه مزایای پیشنهاد خود و درست قبل از اینکه آنها تصمیم بگیرند که آیا آن را بپذیرند یا نه، اینها در پایین صفحه قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + = 11

دکمه بازگشت به بالا