بازاریابیمطالب آموزشی

آیا باید از فروم های گفتگو برای بازاریابی خود استفاده کنید؟ تاثیر فروم پزشکی

داشتن حضور آنلاین قوی برای بسیاری از مشاغل، از جمله مراکز پزشکی مهم است. این به بیماران بالقوه این امکان را می دهد که اطلاعاتی در مورد مطب شما پیدا کنند، با سؤالات شما تماس بگیرند و حتی به صورت آنلاین قرار ملاقات رزرو کنند. در کنار حضور آنلاین، باید یک برند شخصی نیز بسازید. سطح آسایش یکی از مهم ترین معیارهایی است که بیماران در جستجوی پزشک به همراه تجربه، مهارت، کیفیت مراقبت، زیرساخت ها و امکانات به دنبال آن هستند. اگر می خواهید اعتبار ایجاد کنید و با بیماران خود اعتماد ایجاد کنید، ساختن یک برند شخصی راهی عالی برای انجام این کار است. یکی از راه های تقویت حضور آنلاین استفاده از انجمن‌ها یا فروم پزشکی است.

اولین قدمی که باید هنگام ایجاد یک حضور آنلاین و ایجاد یک برند شخصی بردارید، راه اندازی یک وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی برای فعالیت خود است.

با این حال، کانال بالقوه دیگری که پزشکان ممکن است در نظر بگیرند، تالارهای گفتگو یا فروم پزشکی است. در این وبلاگ در مورد موضوعات زیر بحث خواهیم کرد:

  • انجمن های گفتگو چیست؟
  • چرا باید تالارهای گفتگو را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید؟
  • چگونه در یک انجمن گفتگو شروع کنیم؟
  • نکاتی در مورد چگونگی استفاده حداکثری از تالار گفتگو

فروم پزشکی چیست؟

فروم پزشکی انجمن‌های آنلاینی هستند که فرصتی را برای افراد فراهم می‌کنند تا سوال بپرسند، پاسخ‌ها و مشاوره دریافت کنند و با دیگرانی که علایق مشابهی دارند تعامل کنند. شخصی موضوعی را در یکی از دسته بندی ها شروع می کند و سایر علاقه مندان به آن موضوع پاسخ می دهند و گفتگو را ادامه می دهند.

انجمن های گفتگو می توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی و خیلی بیشتر برای پزشکان استفاده شوند. انجمن‌های گفتگو بستری را برای پزشکان فراهم می‌کند تا با بیماران بالقوه درگیر شوند، به سؤالات پاسخ دهند، در مورد موضوعات پزشکی مشاوره ارائه دهند و حتی روابط برقرار کنند. بیایید نگاهی به برخی از دلایلی بیندازیم که چرا باید از تالارهای گفتگو برای بازاریابی مطب پزشکی خود استفاده کنید.

چرا باید فروم پزشکی را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید؟

فروم پزشکی چیزی بیش از مکان هایی برای ارسال محتوا است. بحث های مداوم می تواند بهترین سوخت برای بازاریابی تخصص پزشکی شما و خدماتی باشد که ارائه می دهید. به عنوان یک پزشک، می توانید افرادی را پیدا کنید که به خدمات شما علاقه مند هستند و از طریق انجمن های گفتگو با آنها در ارتباط باشید. در اینجا چند مزیت استفاده از تالارهای گفتگو برای بازاریابی کلینیک پزشکی شما آورده شده است:

دسترسی به مخاطبان بیشتر

موتورهای جستجو از انجمن های گفتگو برای هدایت بازدیدکنندگان به یک وب سایت استفاده می کنند. چگونه؟ مردم اغلب در وب برای نکات تناسب اندام، مسائل مربوط به سلامتی (چه عمده یا جزئی) و بهترین درمان ممکن در خانه یا بیمارستان جستجو می کنند. نتایج جستجو اغلب شامل صفحاتی از انجمن‌های گفتگو می‌شود، زیرا محتوایی که توسط افراد متعدد مورد بحث قرار می‌گیرد اغلب مفیدتر و قابل اعتمادتر دیده می‌شود.

به همین دلیل است که باید نظر تخصصی خود را در مورد مسائل پزشکی، طرح های درمانی و پیشرفت های پزشکی در تالارهای گفتگو به اشتراک بگذارید. هنگامی که افراد برای هر موضوعی در اینترنت جستجو می کنند، موتورهای جستجو محتوای شما را نشان می دهند در صورتی که نوشته یا پاسخ های شما بهترین مناسب برای آن جستجوهای مبتنی بر پرس و جو هستند و اگر محتوای شما رای موافق زیادی دریافت کرده باشد.

بنابراین، ارسال پست در یک فروم پزشکی یا پاسخ دادن به پست‌های برخی دیگر از پوسترها نه تنها به شما کمک می‌کند آن جامعه را هدف قرار دهید، بلکه به مخاطبان گسترده‌تری فراتر از اعضای آن انجمن حاضر در انجمن کمک می‌کند.

افزایش تعامل با بیماران بالقوه

بازاریابی یک فرآیند مداوم است که در آن باید چندین کانال را کاوش کنید. تالارهای گفتگو مکانی هستند که در آن شما باید کمی تلاش کنید تا از مزایایی مانند افزایش دسترسی، ایجاد شبکه و تعامل با مخاطبان بهره مند شوید.

بحث مداوم بهترین چیز در مورد یک فروم پزشکی است که به نفع شما خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تمام سوالات مرتبط با رشته خود و خدماتی که ارائه می دهید پاسخ دهید. این امر به ایجاد اعتماد در میان بیماران بالقوه کمک می‌کند و همچنین حضور آنلاین شما را بهبود می‌بخشد زیرا موتورهای جستجو مانند Google اعضای فعال‌تری را در انجمن‌های گفتگو (که رای موافق زیاد و تعامل خوب دریافت می‌کنند) قابل اعتماد و آموزنده می‌دانند.

توانایی هدف قرار دادن گروه های خاص

انجمن های گفتگو برای هدف قرار دادن گروه های خاصی از بیماران بالقوه عالی هستند. این به این دلیل است که می توانید افرادی را پیدا کنید که به دنبال متخصصان در زمینه کاری شما هستند. فرض کنید یک نفر سوالی در مورد یک موضوع پزشکی ارسال کرده است یا سوالاتی در مورد آخرین پیشرفت های پزشکی مطرح کرده است. با پاسخ دادن به آنها می توانید تخصص خود را به نمایش بگذارید. این می تواند به شما کمک کند تا افراد مناسبی به خدمات شما نگاهی بیاندازند و به طور بالقوه به بیماران آینده تبدیل شوند.

علاوه بر پاسخ به سوالات مربوطه، می توانید درک عمیق خود را از یک موضوع ارسال کنید یا مقالات پزشکی منتشر شده خود را در آن انجمن ها به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می کند تصویر مثبتی در جامعه ایجاد کنید، بیماران بالقوه را تشویق کنید تا به تخصص شما اعتماد کنند و بهترین تبدیل ممکن را تضمین کنید.

چگونه به عنوان یک پزشک در یک انجمن گفتگو شروع کنیم؟

در اینجا مراحل عملی برای شروع در هر فروم پزشکی وجود دارد:

  • یک انجمن مناسب برای اهداف بازاریابی خود انتخاب کنید. به خواندن ادامه دهید تا در مورد مفیدترین تالارهای گفتگو برای پزشکان بیاموزید.
  • در مورد قوانین انجمن های انتخاب شده شفاف باشید.
  • یک حساب کاربری ایجاد کنید و وارد شوید تا نظر بدهید، پاسخ دهید یا پستی بنویسید. عالی خواهد بود اگر خدمات و پیشنهادات خود را از طریق یک پاسخ یا پست انجمن تبلیغ کنید.
  • شروع به تعامل منظم با کاربران کنید.

مطمئن شوید که محتوای شما با انجمن انتخابی مطابقت دارد

محتوای تبلیغاتی یا تبلیغات به شما کمک می کند تا دسترسی و تبدیل بیشتری داشته باشید، اما باید به خوبی نوشته شده باشند و با الگوی انجمن مطابقت داشته باشند.

  • گروه های خاصی را هدف قرار دهید و بر اساس آن محتوا بنویسید.
  • اطمینان حاصل کنید که مودبانه پاسخ دهید و تمام قوانین انجمن را رعایت کنید.
  • بیش از حد تاپیک ایجاد نکنید (پست کردن تعداد زیادی تاپیک در مدت زمان کوتاه).

اکنون می‌دانید که چگونه از انجمن‌های گفتگو برای ایجاد حضور آنلاین قوی و ایجاد روابط با بیماران بالقوه استفاده کنید. با این حال، اینها اصول اولیه هستند. هر انجمن از نظر علاقه مخاطبان، الگوهای محتوا و فرمول موفقیت با دیگران متفاوت است. بنابراین، به اینجا ختم نمی شود. شما باید هر راه ممکن برای بازاریابی را از طریق تالارهای گفتگو تجربه کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا