شبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

نکاتی برای حضور پزشک در توییتر

ادامه ارتباط مستمر با بیماران در توییتر می‌تواند مزایای بلندمدتی برای شما به عنوان یک پزشک داشته باشد و همچنین تأثیر ملموسی بر بیماران شما داشته باشد. تأثیر مثبت حضور پزشک در توییتر زمانی رخ می‌دهد که از پلتفرم به درستی برای توسعه روابط و انتشار اطلاعات ارزشمند به مخاطبان شما از همکاران، کارشناسان، بیماران و رهبران صنعت استفاده شود.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

توییتر چیست؟

توییتر یک پلتفرم دیجیتالی است که بینش هایی را در مورد آنچه در سراسر جهان اتفاق می افتد و آنچه مردم در حال حاضر درباره آن صحبت می‌کنند به اشتراک می‌گذارد. این یک روزنامه آنلاین جهانی بدون سردبیر است که در آن افراد و مشاغل به طور علنی درباره موضوعات پرطرفدار بحث می‌کنند. این شبکه اجتماعی محتوای عمومی را ارائه می‌دهد که به همه در سراسر جهان می‌رسد، به شما امکان می دهد محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افراد در سراسر جهان را دنبال کنید و در ازای آن به آنها اجازه می‌دهد محتوای شما را دنبال کنند.

محتوایی که در توییتر به اشتراک می‌گذارید می‌تواند هم محتوای جدید باشد و هم محتوای انتخاب شده از سوی دیگران. نکات سریع خود، پیوندهایی به پست های وبلاگ، اخبار مربوط به صنعت خود و محتوای اصلی تری را که بر اساس تخصص خود ایجاد کرده اید، به اشتراک بگذارید.

الگوریتم فید اخبار چگونه کار می‌کند؟

از دیگر مزایای حضور پزشک در توییتر اخبار این شبکه اجتماعی است. الگوریتم توییتر محتوا را در فید خبری شما فیلتر می‌کند تا برای شما مفیدتر و ارزشمندتر باشد. سه روش اصلی وجود دارد که توییتر محتوا را در فید خبری شخصی شما فیلتر می کند:

  • توییت های با رتبه برتر

این بخش جایی است که توییتر توییت‌هایی را نشان می‌دهد که الگوریتم آن مشخص کرده است که احتمالاً به آنها اهمیت می‌دهید. اساساً، توییت هایی که امتیازات مرتبط بالایی را دریافت کردند (بر اساس مدل توییتر که قبلاً ذکر کردیم)، به ترتیب زمان.

  • ICYMI یا در صورتی که آن را از دست دادید

یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به الگوریتم توییتر، ویژگی In case you miss it است. ICYMI به شما امکان می‌دهد در اولین باز کردن برنامه، توییت‌هایی را از حساب‌هایی که اغلب با آن‌ها درگیر هستید، ببینید. اما همیشه ظاهر نمی‌شود. این بستگی به تعداد توییت‌های بسیار مرتبطی دارد که توییتر از آخرین باری که برنامه را باز کرده‌اید پیدا کرده است. تشخیص تفاوت بین ICYMI و توییت‌هایی که امتیاز بالایی دارند ممکن است سخت باشد. ICYMI فقط شامل تعداد کمی از مرتبط‌ترین توییت‌ها است که بر اساس امتیاز مربوط به آنها مرتب شده‌اند. از سوی دیگر، جدول زمانی رتبه‌بندی شده حاوی توییت‌های مرتبط است که بر اساس زمان مرتب شده‌اند.

از آنجایی که مردم می‌توانند ساعت‌ها بدون بررسی توییتر کار کنند، ICYMI به شما این امکان را می‌دهد که هر چیزی را که توییتر فکر می‌کند مهم است و ممکن است از آخرین باری که خط زمانی خود را بررسی کرده‌اید از دست داده باشید، ببینید.

  • به ترتیب زمانی معکوس

از اینجاست که فید توییتر معمولی شما شروع می‌شود. پس از اینکه توییتر مرتبط ترین توییت ها را منتشر کرد، بقیه به ترتیب زمانی معکوس نشان داده می‌شوند. این بدان معنی است که شما جدیدترین توییت‌های افرادی را که ابتدا دنبال می‌کنید، مشاهده خواهید کرد.

مزایای حضور پزشک در توییتر

توییتر برای پزشکان و متخصصان بسیار مفید است. برخی از نمونه‌هایی از مزایا، به‌روز ماندن از اخبار صنعت و توانایی در بحث‌های عمومی پیرامون موضوعات مهم در حوزه خود است. همچنین بسیار مفید است که بتوانید به مخاطبان گسترده تری دست پیدا کنید و تمرین خود را ارتقا دهید.

هنگامی که یک حساب توییتر را مدیریت می‌کنید، بهترین روش ها وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که از داشتن یک نمایه توییتر بیشترین بهره را می برید. ما فهرستی از برخی از مهم ترین کارهایی که در حضور  پزشک در توییتر باید رعایت شود را گردآوری کرده ایم:

  • عکس و نام کاربری حرفه ای داشته باشید
  • بخش هایی از محتوای پزشکی مرتبط را به اشتراک بگذارید تا نشان دهید که یک پزشک آینده نگر هستید
  • از هشتگ های مرتبط و پرطرفدار برای تبلیغ مطالبی که پست می کنید استفاده کنید
  • در بحث عمومی و پیگیری گفتگوهای درون جامعه شرکت کنید
  • به جای تلاش برای به دست آوردن هر چه سریعتر دنبال کنندگان توییتر، روی ایجاد و سرمایه گذاری در یک جامعه واقعی تمرکز کنید.

سخن پایانی

برای شروع کار با توییتر، به سادگی یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. اگر کلینیک پزشکی را مدیریت می‌کنید، یک حساب کاربری برای آن ایجاد کنید. مهم است که افراد مرتبط را دنبال کنید و لیست هایی برای سازماندهی جمعیت تهیه کنید. هنگامی که در حال ایجاد توییت هستید، حتما هشتگ های مناسب برای رشته خود پیدا کنید و شروع به توییت کردن و مشارکت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 + = 58

دکمه بازگشت به بالا