مدیریتمطالب آموزشی

نکاتی برای انتشار آگهی های شغلی برای مطب پزشکی 

آیا برای مطب پزشکی خود  نیاز به استخدام پرسنل جدید دارید؟ و به دنبال این هستید که کجا می توانید آگهی های شغلی برای مطب پزشکی را ارسال کنید.

مدیریت یک کلینیک پزشکی موفق نه تنها به تخصص شما به عنوان یک پزشک، بلکه به قدرت تیم شما نیز بستگی دارد. تجربه بیمار فقط در مطب پزشک شروع و تمام نمی شود بلکه از زمانی که اولین بار نام شما را می شنوند تا زمانی که صورتحساب خود را پرداخت می کنند و بعد از آن کارکنان شما بخش مهمی از تجربه بیمار هستند.

در شروع مسیر و انتشار آگهی های شغلی برای مطب پزشکی به شرح شغلی واضح، مختصر و مستقیم نیاز دارید.

قبل از ارسال آگهی های شغلی برای مطب پزشکی چه کاری باید انجام دهید؟

قبل از ارسال آگهی های شغلی برای مطب پزشکی باید با طرح کسب و کار خود آگهی را شروع کنید. این آگهی باید شامل موارد زیر باشد:

  • برای چه موقعیت هایی می خواهید استخدام کنید
  • در هر موقعیت به چند نفر نیاز دارید
  • بودجه برای جبران خسارت، از جمله اضافه کاری، مزایا و ملاحظات مالیاتی
  • جدول زمانی استخدام/تاریخ استخدام و هدف

اگر به تازگی مطب پزشکی خود را باز کرده اید احتمالاً با چند موقعیت کلیدی شروع کرده  و با رشد کسب و کار، به استخدام های جدید نیز فکر خواهید کرد. نقش‌های ترکیبی را در نظر بگیرید، مانند یک مدیر دفتر که به دعاوی بیمه رسیدگی می‌کند یا یک کارمند کلینیک که می‌تواند پرونده‌های بیماران را مدیریت کند.

نقش های ترکیبی ممکن است در ابتدا موثر باشند، اما با استخدام کارکنان اضافی، وظایف باید از هم جدا شوند. این تضمین می کند که با اضافه کردن نقش های جدید، هیچ سردرگمی وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که به کارکنان اضافه کاری پاداش می دهید.

نقش هایی را که استخدام خواهید کرد مشخص کنید

هنگامی که تعداد افرادی را که استخدام می کنید محدود کردید و ایده کلی از نقش آنها داشتید، وقت آن است که مشخص کنید و آن را به صورت مکتوب بیان کنید. ایجاد یک شرح شغل کاملاً دقیق به شما کمک می کند تا نقش را مشخص کنید و نامزدهای با کیفیت را شناسایی کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هدف اصلی آگهی های شغلی برای مطب پزشکی
  • وظایف شغلی خاص
  • مهارت ها و گواهینامه ها

این اطلاعات هم به توضیح در آگهی شغلی شما کمک می کند و هم انتظارات روشنی را برای شخصی که به دنبال کار است، ایجاد می کند.

برای ساخت آگهی کار وقت بگذارید

جایی که آگهی های شغلی برای مطب پزشکی را قرار می دهید مهم است، اما آنچه که آگهی شما می گوید حتی مهم تر است.  با استفاده از اطلاعاتی که در بالا تعریف کردید، شرح شغل خود را شروع کنید. یک آگهی کار کامل باید شامل موارد زیر باشد:

  • عنوان دقیق شغل:  نقش ها را دقیقاً برچسب بزنید و میانگین حقوق و دستمزد آن موقعیت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، زمانی که این نقش فقط به دانش ابتدایی از برنامه ریزی و سایر وظایف دفتری نیاز دارد، درخواست مدیر دفتر نکنید و حقوق متناسبی را برنامه ریزی کنید.
  • خلاصه نقش:  شامل افرادی که به آنها گزارش می دهند، هدف از نقش و اینکه چگونه با عملکرد کلی شما مطابقت دارد، ذکر کنید.
  • وظایف و مسئولیت ها:  وظایف روزانه و هفتگی را تا حد امکان با جزئیات شرح دهید.
  • مهارت‌ها و صلاحیت‌ها:  هر گونه مجوزی که نیاز دارند، همراه با تجربه و مهارت‌های نرم و سخت را شامل شود.
  • مزایا و حقوق:  شامل محدوده حقوق، بیمه درمانی، برنامه های بازنشستگی، پاداش و هر گونه مزایای دیگری که ارائه می دهید.

کجا باید آگهی های شغلی را برای مطب پزشکی خود ارسال کنید؟

بعد از اینکه حقوق عادلانه برای آن شغل در نظر گرفتید، شرح شغل کاملی را جمع آوری کردید، اکنون آماده ارسال یک آگهی شغلی هستید.

  • دانشکده ها و دانشگاه های پزشکی

اگر به دنبال پزشکان و پرستاران تازه کار هستید، دانشکده های پزشکی، دانشکده های پرستاری و دانشگاه ها منابع عالی برای داوطلبان با کیفیت هستند. با تماس با مراکز شغلی در دانشکده ها و دانشگاه های پزشکی محلی شروع کنید.

  • سایت های محبوب حرفه ای

لازم نیست جستجوی خود را به تابلوهای شغلی مراکز پزشکی محدود کنید. اگر برای موقعیت‌هایی کارمند یا پزشک استخدام می‌کنید که به سال‌های کمتر تجربه یا تخصص کمتر نیاز دارند، سعی کنید شبکه گسترده‌تری ایجاد کنید. گزینه های رایگان و کم هزینه زیادی مانند سایت های کاریابی وجود دارد.

  • موقعیت شغلی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

ارسال پست در  شبکه های اجتماعی  یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن فرصت های شغلی با دنبال کنندگان است. اگر تعداد فالوورهای قابل توجهی دارید پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و توییتر را در نظر بگیرید.

  • تبلیغات شفاهی را فراموش نکنید

در بازار کار فشرده، باید از هر فرصتی برای یافتن نامزدهای واجد شرایط استفاده کنید. به کارمندان خود اطلاع دهید که در حال استخدام هستید و شرح شغل را با همه کسانی که می شناسید به اشتراک بگذارید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + = 11

دکمه بازگشت به بالا