اخبار

سامانه تیتک دسترسی خوبی برای نظارت مجازی است

سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو درباره سامانه تیتک گفت که این پلتفرم دسترسی خوبی برای نظارت مجازی است و اظهار داشت:

داشبوردهای مدیریتی سامانه تیتک اطلاعات خوبی از تامین، توزیع و تخصیص ارز در حوزه تجهیزات پزشکی می‌دهد که دسترسی مناسبی برای نظارت مجازی است.

به گزارش طب مارکتینگ و نقل از خبرگزاری مهر، وی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی با بیان اینکه اخیراً اقدامات مناسبی از جمله انبار مجازی، قیمت گذاری و…، عملیاتی شد، افزود:

در گذشته نظارت بر واردات و توزیع تجهیزات پزشکی به صورت سنتی و غیرشفاف بود که خوشبختانه امروز داشبوردهای مدیریتی سامانه تیتک اطلاعات خوبی از تامین، توزیع و تخصیص ارز می‌دهد که دسترسی مناسبی برای نظارت مجازی است.

او ادامه داد:

در حوزه شفافیت و نظارت اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته که ابتکار عمل آن در دوره اخیر مدیریتی تجهیزات پزشکی بود که امیدواریم در دوره بعدی نیز دنبال شود.

تبلیغات پزشکی آنلاین

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه «تأمین» در مورد تجهیزات پزشکی به خصوص تجهیزات مصرفی بسیار حائز اهمیت است، گفت:

امیدواریم با حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش بنیان شاهد پویایی و حضور بیشتر در عرصه تولید تجهیزات پزشکی و خودکفایی باشیم.

وی با اشاره به مشکلات فراسازمانی در حوزه تجهیزات پزشکی در اوایل سال جاری، افزود:

با وجود برخی مسائل در تأمین ارز و حقوق گمرکی، خوشبختانه مشکلات با کمک وزیر بهداشت و رئیس جمهور رفع شد. همچنین اگرچه تفاهم نامه ارزی با تأخیر زیادی اجرایی شد، پیش بینی می‌شود در سال پیش رو باز هم در این حوزه با چالش‌هایی مواجه باشیم که باید از هم اکنون برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد:

حمایت از تولید و خودکفایی در تأمین تجهیزات پزشکی باعث کاستن از هزینه‌ها و ایجاد اطمینان خاطر برای برنامه ریزان و مصرف کنندگان می‌شود که باید توجه به این مهم را در حوزه وظایف خود با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

27 + = 30

دکمه بازگشت به بالا