مطالب آموزشی

راه های افزایش مشارکت بیمار

سرمایه گذاری در مشارکت بیمار به سازمان های پزشکی و بیمارانی که به آنها خدمات می دهند کمک می کند. اینترنت، به‌ویژه رسانه‌های اجتماعی، به مردم این امکان را می‌دهد که نظرات خود را در مورد تجربه خود از یک مطب یا کلینیک بیان کنند. برای جلب رضایت بیماران خود، باید بهترین تجربه بیمار را در کل مجموعه مراقبت، قبل، در حین و بعد از برخوردهای بالینی ارائه دهید. پس باید مشارکت بیمار را در نظر بگیرید.

تجربیات خوب بیمار همچنین از طریق بررسی ها و توصیه های مثبت حمایت ایجاد می کند. مشارکت بیمار بخشی از تجربه بیمار است که بر اطمینان از همکاری بیماران و پزشکان برای بهبود نتایج تمرکز دارد و برای دستیابی به موفقیت ضروری است. در حالی که درگیر کردن بیماران ممکن است زمان‌بر و پرهزینه باشد، اما اگر که به خوبی انجام شود، تلاش‌های بازاریابی شما می‌تواند با حداقل سرمایه‌گذاری و حداکثر خروجی نتیجه دهد.

بهبود مشارکت بیمار

در ادامه سه مرحله وجود دارد که به کلینیک شما کمک می کند تا استراتژی تعامل با بیمار خود را بهبود بخشد.

افزایش دسترسی بیمار

اولین گام شامل افزایش دسترسی به مراقبت است. این مسئولیت برداشتن موانع و اطمینان از دسترسی به موقع برای کمک به بیماران برای دستیابی به بهترین نتایج سلامتی را بر دوش شما می گذارد. شما می توانید دسترسی بیمار را در سه مرحله پیاده سازی کنید.

  1. کمک گرفتن: بیماران باید بتوانند در صورت نیاز کمک و مراقبت مورد نیاز را پیدا کنند.
  2. قرار ملاقات: از خدمات برنامه‌ریزی تسهیل‌شده برای تنظیم قرارها استفاده کنید. سیستم‌های خودکار قرار ملاقات به بیماران استقلال بیشتری می‌دهد.

سرمایه گذاری در فناوری پزشکی

فناوری مراقبت های بهداشتی پیشرفته می تواند به خودکارسازی و ساده سازی مشارکت بیمار کمک کند. فناوری های پزشکی از سلامت از راه دور گرفته تا سیستم های مدیریت بیمار متغیر است.

سخن پایانی

بهبود مشارکت بیمار در مراقبت از آنها برای بهبود نتایج درمان ضروری است. رسیدن به مشارکت بیمار اگرچه ممکن است سخت باشد، اما با به کار گیری رویکرد و فناوری صحیح می تواند به مزایای قابل توجهی برای مطب شما منجر شود. برای کلینیک ها، افزایش مشارکت بیمار کارایی را بهبود می بخشد، هزینه های اضافی را کاهش می دهد، اطلاعات را ساده می کند و تجربه بیمار را بهبود می بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 27

دکمه بازگشت به بالا