مدیریتمطالب آموزشی

4 روشی که فناوری می‌تواند به شما کمک کند مشکلات خستگی کارمندان را به حداقل برسانید

اگرچه رویکرد برخی از کلینیک ها آموزش متقابل کارکنان یا استخدام دستیاران پاره وقت برای همگام شدن با حجم بیماران است، اما موثرترین راه برای دستیابی به بیماران بیشتر و ایجاد کارایی عملیاتی بیشتر، فناوری است. تنها از طریق ابزارهای دیجیتالی که به کارکنان اداری اجازه می‌دهد بسیاری از کارهای تکراری و پیش پا افتاده گردش کار قرار ملاقات را خودکار کنند از خستگی کارمندان جلوگیری کنند، می‌توانند بیماران بیشتری را در خود جای دهند و به رشد کسب و کار خود ادامه دهند.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

راه های کاهش مشکلات خستگی کارمندان

چهار روش زیر برای مطب ها برای رزرو قرارهای بیشتر، دریافت تأییدیه‌های بیشتر و افزایش درآمد با کاهش خستگی کارمندان آورده شده است:

  • اتوماسیون: مراکز درمانی با فناوری مناسب می‌توانند در ارسال خودکار تأییدیه‌ها و یادآوری‌های شخصی‌سازی شده پس از رزرو قرار ملاقات توسط بیمار، تیمی را چند برابر کنند. روش‌هایی که یادآورهای خودکار را با سرعت ثابت ارسال می‌کنند، 156 درصد را نشان می‌دهندافزایش تایید قرار ملاقات. این قابلیت ارتباط دیجیتالی شامل زمان‌بندی مجدد، دستورالعمل‌های قبل از بازدید، دریافت، نظرسنجی و پرداخت صورت‌حساب است. اتوماسیون اجازه می دهد تا روش ها به بیماران بیشتری دسترسی پیدا کنند، کارآمدتر و موثرتر در حالی که زمان صرف شده توسط کارکنان را برای تلفن ها به حداقل می رساند. همچنین هنگامی که کارکنان برای برنامه‌ریزی بازدیدهای مدیریت مراقبت‌های پیشگیرانه یا مزمن تماس می‌گیرند، بهره‌وری را برای یادآوری افزایش می‌دهد. مراقبت مجدد خودکار اطمینان می دهد که بیماران از طریق شکاف سقوط نمی کنند و به تمرینات کمک می کند برنامه های خود را تکمیل کنند. در دو سال گذشته، تمایل بیماران برای ارتباطات خودکار بیشتر با مراکز مراقبت بهداشتی به 84 درصد افزایش یافته است.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

  • ارتباطات پیشرفته از طریق پیامک : پلتفرم‌های مدرن مدیریت ارتباط با بیمار (PRM) شامل ویژگی‌هایی است که روش‌ها را قادر می‌سازد تا به بیماران امروزی در جایی که هستند دسترسی پیدا کنند. در سال 2022، یعنی از طریق پیامک. نزدیک به 80 درصد از بیماران مایل به دریافت متن از مطب ها هستند و تقریباً 75 درصد می‌خواهند بتوانند پیامک هایی را برای ارائه دهندگان خود ارسال کنند. در عین حال میزان پاسخگویی به پیامک ها 209 درصد است و بالاتر از آن برای تماس های تلفنی است. بیماران می‌خواهند ارتباط آنها آسان، سریع و راحت باشد و ارسال پیامک کارآمدترین راه برای رفع این نیاز است. یادآوری‌های قرار ملاقات متنی خودکار، تأییدیه‌ها و سایر پیام‌ها به درمان‌ها اجازه می‌دهند در زمان کمتری نسبت به ایمیل یا تماس‌های تلفنی با بیماران بیشتری ارتباط برقرار کنند. افزودن پیام کوتاه دوطرفه در زمان واقعی به این معنی است که بیماران می توانند به راحتی زمان بندی مجدد و سوال بپرسند و در عین حال کارکنان را از تماس های تلفنی وقت گیر رها می‌کنند و به کاهش خستگی کارمندان کمک می‌کنند.

آنچه در فناوری مراقبت های بهداشتی ترند است

  • سلامت از راه دور: سلامت مجازی در طول همه گیری به یک راه نجات تبدیل شد و قدرت ماندگاری داشت. در حالی که سلامت از راه دور برای همه تخصص‌ها و انواع قرارها کار نمی‌کند، بسیاری از بیماران گزینه قرار ملاقات را به اندازه خود تمرین‌ها عملی و موثر می‌دانند. انتظار می‌رود 60 درصد از بیماران حتی پس از پایان همه‌گیری، به استفاده از ترکیبی از قرار ملاقات از راه دور و در مطب ادامه دهند. توانایی برقراری ارتباط با بیماران از طریق راحتی در خانه یا محل کارشان همچنین میزان زمان صرف شده در هر قرار ملاقات را کاهش می دهد و در عین حال هزینه های هر ویزیت را کاهش می‌دهد تا پزشکان و کارکنان بتوانند بیماران بیشتری را ببینند و به کاهش خستگی کارمندان کمک کند.
  • خبرنامه‌ها : خبرنامه‌هایی که به‌طور خودکار برای هر بیمار ارسال می‌شوند، راهی اقتصادی برای بازاریابی یک مطب و ارائه اطلاعات مهم برنامه‌ریزی، به‌روزرسانی‌های تمرین و سایر پیام‌های مهم هستند. برای سازمان‌های بزرگ و چندمکانی، آن‌ها برای حفظ صدای برند، ثابت نگه داشتن پیام‌ها در سراسر سازمان و کاهش بار کاری کارکنان مناسب هستند. هشتاد و پنج درصد از بیماران دوست دارند خبرنامه را از رویه های مراقبت های بهداشتی خود دریافت کنند. خبرنامه‌ها می‌توانند ابزار مؤثری برای کمک به تمرین‌ها برای ایجاد شبکه تعامل گسترده‌تر با بیماران و تعامل با کل فهرست بیماران باشند.

سخن پایانی

اقدامات مراقبت های بهداشتی می‌تواند با موفقیت مشکلات خستگی کارمندان ناشی از همه گیری و سایر بحران‌ها را برطرف کند. اما آنها باید زیرک باشند، نوآوری کنند و از فناوری هایی مانند راه حل های مشارکت بیمار برای تکمیل و تقویت اثربخشی و کارایی اعضای تیم استفاده کنند. پیاده‌سازی فناوری‌های پیشرو، شیوه‌ها را قادر می‌سازد تا به بیماران بیشتری دسترسی داشته باشند، قرار ملاقات‌های بیشتری رزرو کنند، درآمد را افزایش دهند و مزیت رقابتی را حفظ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × = 24

دکمه بازگشت به بالا