مدیریتمطالب آموزشی

آنچه هر پزشک باید در مورد کار پس از بازنشستگی بداند

بسیاری از پزشکانی که از این رشته بازنشسته می‌شوند، یا مطب خود را می‌فروشند یا شغل خود را ترک می‌کنند و معتقدند که گوشی پزشکی خود را برای همیشه باید کنار بگذارند. اما پس از چند ماه آرامش، هوس فعالیت قبلی خود را دارند . پس چه کار می‌کنند؟ کار پس از بازنشستگی برای پزشکان چگونه است؟

کار پس از بازنشستگی تمام وقت

در حالی که بسیاری از پزشکان مسن‌تر انتخاب می‌کنند که ساعات کمتری کار کنند، بسیاری احساس می‌کنند که پزشکی یک فراخوان است تا یک شغل و شما فقط به این دلیل که به سن خاصی رسیده‌اید، پزشک بودن را متوقف نمی‌کنید. اگر کار پاره وقت آن را کاهش نمی‌دهد، مشاغل تمام وقت زیادی وجود دارد. در حالی که ممکن است مطب خود را تعطیل کرده باشید یا نقش طولانی مدت مراقبت های بهداشتی خود را ترک کرده باشید، فرصت های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مشاوره راه اندازی کلینیک

می‌توانید برای تأمین مالی یک مطب جدید با پزشک دیگری کمک کنید، یک فرصت شغلی را برای یک نقش تمام وقت انتخاب کنید، علاقه خود را در تحقیقات یا مدیریت مراقبت‌های بهداشتی دنبال کنید، یا کار تدریس یا راهنمایی پزشکان دیگر را پیدا کنید.

گزینه هایی برای کار آنلاین یا از راه دور

اگرچه پزشکی به طور سنتی یک صنعت چهره به چهره بوده است، تغییر الگوهای کاری جهانی و پیشرفت در فناوری باعث محبوبیت بیشتر پزشکی از راه دور شده است. با توجه به اینکه پزشکان جوان‌تر در کلینیک‌ها و بیمارستان‌های خودشان کار می‌کنند، پزشکان بازنشسته به طور فزاینده‌ای برای ایفای این نقش‌های پزشکی از راه دور دعوت می‌شوند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

گزینه دیگر کار پس از بازنشستگی این است که اگر سال‌ها با مدیریت یک فعالیت پر رونق علاوه بر تمرین پزشکی، مهارت‌های تجاری خود را افزایش داده‌اید، ممکن است موقعیتی در هیئت مدیره بیمارستان، نهاد نظارتی دولتی یا مدیر مراقبت‌های بهداشتی پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد حوزه‌های تخصص خود را با هم ترکیب کنید.

شما مجبور نیستید مطب خود را ببندید

پزشکانی که دارای مطب خود هستند به طور متوسط ​​طولانی تر از سایر پزشکان کار می‌کنند. این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ ممکن است سرمایه اضافی مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کسب و کار به این معنی باشد که پس انداز پزشکان برای بازنشستگی زمان بیشتری می برد، انعطاف پذیری اضافی در داشتن یک مطب، فضای بیشتری را برای خروج انعطاف پذیر باقی می‌گذارد. در هر صورت، پزشکانی که مطب خود را به‌عنوان یک مالک یا مشارکتی اداره می‌کنند، احتمالاً بازنشستگی خود را به تأخیر می‌اندازند.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

طبابت یک فرآیند مادام العمر است و برای یادگیری آن سخت تلاش کرده اید. شبکه روابط شما با همکاران، بیماران و کارکنانتان در تمام طول حرفه شما از شما حمایت کرده است و در حالی که ممکن است عجله ای برای کنار گذاشتن گوشی پزشکی خود نداشته باشید، مشاغل زیادی برای کار پس از بازنشستگی وجود دارد که برای شما مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا