سایت و سئومطالب آموزشی

چه چیزهایی را در بررسی وب سایت پزشکی باید در نظر داشته باشیم؟

شما بر اهمیت معاینه منظم بیماران خود تأکید می‌کنید، اما آیا در مورد حفظ یک سایت پزشکی سالم به بررسی وب سایت پزشکی عمل می‌کنید؟ بسیاری از پزشکان پس از طراحی سایت پزشکی خود یک وب سایت زیبا و جدید دریافت می‌کنند که برای مدتی عالی به نظر می‌رسد و کار می‌کند، اما به تدریج به دلیل نادیده گرفته شدن از بین می‌رود.

اگر می‌خواهید سایت خود را در بهترین شکل نگه دارید، در اینجا هفت مورد وجود دارد که باید حداقل هر دو سال یکبار بررسی کنید.

مواردی برای بررسی وب سایت پزشکی 

برای آشنایی با 7 مورد  بررسی وب سایت پزشکی در ادامه با ما همراه باشید:

سرعت سایت پزشکی

زمان کند بارگذاری نه تنها برای کاربران خسته کننده است، بلکه بر رتبه بندی جستجوی وب سایت شما نیز تأثیر می گذارد. اگر سایت شما با سرعت حلزون حرکت می‌کند، ممکن است یک مشکل میزبانی یا مشکل از خود سایت باشد. برای بررسی عملکرد وب سایت دندانپزشکی خود، از ابزار PageSpeed Insights Google یا Pingdom استفاده کنید.

لینک های شکسته

لینک های شکسته نیز تاثیر منفی بر تجربه کاربر و رتبه بندی جستجو دارند. کاربرانی که به صفحه خطای 404 (صفحه نتیجه مورد نظر شما یافت نشد) می‌رسند می‍توانند به سرعت ناامید شده و سایت شما را ترک کنند. می‌توانید با استفاده از Google Analytics یا یک سرویس آنلاین رایگان مانند BrokenLinkCheck.com، پیوندهای شکسته خود را ردیابی کنید. (به هر حال، ایده خوبی است که یک صفحه 404 سفارشی در وب سایت خود داشته باشید تا زمانی که بازدیدکنندگان شما گم می شوند، بتوانند به راحتی راه خود را به آنچه به دنبال آن بودند بیابند.)

محتوای پزشکی

به عنوان بخشی از بازاریابی وب سایت و  بررسی وب سایت پزشکی خود، علاوه بر تولید محتوای پزشکی جدید به طور منظم، باید تمام محتوا را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز دقیق و مرتبط هستند. به عنوان مثال، ممکن است خدمات یا خط‌مشی‌های مطب دندان‌پزشکی خود را در طول همه‌گیری به‌روزرسانی کرده باشید، اما فراموش کرده باشید که این به‌روزرسانی‌ها را در سایت خود منعکس کنید. محتوای وبلاگ شما نیز باید تازه نگه داشته شود و به صورت هفتگی پست شود تا ربات های جستجو به طور منظم بازگردند.

رتبه بندی سایت

اگر با هر یک از سه مورد بالا مشکل دارید، ممکن است متوجه افت رتبه بندی جستجوی خود شوید. (البته، همیشه چالش همگام شدن با تغییرات الگوریتم گوگل وجود دارد.) از یک ابزار ردیابی رتبه مانند ahref برای بررسی کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید و رتبه فعلی خود را با 6 ماه پیش یا حداقل آخرین بار مقایسه کنید. شما وب سایت و رتبه بندی کلینیک خود را بررسی کردید.

اهمیت سازگاری مرورگر در  بررسی وب سایت پزشکی

سایت خود را در دستگاه ها و مرورگرهای مختلف باز کنید تا مطمئن شوید هنوز به درستی نمایش داده می شود. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری گاهی اوقات می‌توانند طرح‌بندی‌ها را خراب کنند و صفحه‌های وب شما را نادرست یا حتی استفاده از آنها را دشوار کند. فراموش نکنید که نسخه موبایل سایت خود را بررسی کنید، زیرا به نظر می رسد مشکلات قالب بندی بیشتر در اندازه های صفحه نمایش کوچکتر اتفاق می‌افتد.

فرم های تماس

ارسال های آزمایشی را برای همه فرم های تماس و تولید سرنخ انجام دهید تا مطمئن شوید که آنها به درستی پردازش می‌شوند و سرنخ ها به پایان می‌رسند. همچنین به یاد داشته باشید که صفحه تشکر، ایمیل‌های اعلان خودکار که به تیم شما ارسال می‌شود، و ایمیل‌های پاسخ خودکار که برای افرادی که فرم‌ها را ارسال می‌کنند ارسال می‌شود تا مطمئن شوید پیامی که دریافت می‌کنند دقیق است.

اطلاعات تماس

تعجب خواهید کرد که چقدر این موضوع در  بررسی وب سایت پزشکی نادیده گرفته می‌شود. زمانی که بیماران جدید نتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند، شماره تلفن و آدرس ایمیل نادرست یا قدیمی ممکن است برای شما هزینه زیادی داشته باشد. NAP شما (نام، آدرس، شماره تلفن) همچنین باید به طور مداوم در هر جایی که ظاهر می‌شود، از جمله سایت های اجتماعی و دایرکتوری ها، فهرست شود تا به سئوی پزشکی محلی شما کمک کند. مطمئن شوید که ساعات کاری شما نیز درست است، به خصوص اگر به طور موقت تغییر داده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا