سایت و سئومطالب آموزشی

 آنچه باید برای موفقیت سئوی پزشکی در سال 2023 بدانید

اگر در تجارت پزشکی فعال هستید، پس می‌دانید که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا سئو پزشکی کلید موفقیت شماست. اما بهترین ابزار برای موفقیت سئوی پزشکی شما چیست؟ چگونه می‌توانید مطمئن شوید که از آنها به طور موثر استفاده می‌کنید؟ ابتدا بیایید دلیل اهمیت سئوی پزشکی را بررسی کنیم.

چرا سئوی پزشکی مهم است؟

سئو برای هر کسب و کاری که می‌خواهد به صورت آنلاین قابل مشاهده باشد ضروری است. با این حال، برای شرکت های صنعت پزشکی حیاتی است. افراد در صنعت پزشکی اغلب در جستجوی اطلاعات و محصولات خاص هستند. با سئو، می‌توانید این مشتریان خاص را هدف قرار دهید و به آنها کمک کنید تا اطلاعاتی را که می‌خواهند بیابند پیدا کنند.

علاوه بر این، سئو مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک نیست. در عوض، کانال‌های SEO که ایجاد می‌کنید، برای سال‌های آینده همچنان بیماران جدید را به همراه خواهند داشت. به همین دلیل است که بازگشت سرمایه سئو (ROI) می‌تواند به طور قابل توجهی بیشتر از تبلیغات PPC و سایر اشکال بازاریابی باشد.

تاثیر سئو در عملکرد کلینیک شما

سئو اصطلاحی است که مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و یک اصطلاح رایج است که نحوه بهینه سازی (فهرست) کسب و کار شما را به صورت آنلاین تعریف می‌کند. یک استراتژی موفق سئو منجر به کسب رتبه بالای کسب و کار شما در گوگل برای جستجو در منطقه رقابتی شما می شود. رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند بیمارانی را که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با خدمات شما هستند، رزرو کنید.

کلمات کلیدی در موفقیت سئوی پزشکی

در گفتگوی همیشه در حال تغییر در مورد استراتژی های سئو و بازاریابی دندانپزشکی، یک چیز در طول دوره موتورهای جستجو ثابت بوده است: اثربخشی کلمات کلیدی. یک کلمه کلیدی برای تعریف محتوای یافت شده در صفحه شما در رابطه با منطقه ای که جستجوی شما باید در آن پیدا شود استفاده می شود. هرچه منطقه کوچکتر و کلمه کلیدی منحصر به فرد تر باشد، هنگام تایپ کلمه کلیدی در نوار جستجو شانس بیشتری برای رتبه بندی آن عبارت خواهید داشت. هر چه منطقه بزرگتر باشد و جستجو کلی تر باشد، رتبه بندی برای آن عبارت جستجوی خاص دشوارتر خواهد بود.

محتوا در سئوی پزشکی

محتوا پادشاه است! در دنیای دیجیتالی مملو از محتوای خسته کننده و عمومی کتاب های درسی که فاقد کلمات کلیدی است، داشتن محتوای پزشکی سفارشی به خوبی ساخته شده شما را در صنعت خود متمایز می‌کند. محتوا به چند دسته تقسیم می‌شود و شامل صفحات خدمات، وبلاگ‌ها، ویدیوها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی بایوس می‌شود، اما محدود به آن نمی‌شود. هنگام ایجاد محتوا و وبلاگ، مهم است که به یاد داشته باشید که عناوین و متن شما در جستجوها برداشت می شود. این بدان معناست که شما باید محتوای خود را چگونه بنویسید که آن را جستجو می کنید.

لیست های کسب و کار

وقتی نوبت به مطب پزشکی شما می‌رسد، یکی از مهم ترین بخش های پازل سئو، اعتبار دامنه است. Domain Authority یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو بین 1 تا 100 است که به پیش بینی احتمال اینکه وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود کمک می‌کند. این امتیاز از ترکیب کل ترافیک و ثبات شما از طریق هر موتور جستجوی مرتبط گرفته شده است. اطمینان از اینکه کسب و کار شما به درستی در سرتاسر اینترنت فهرست شده است، کلید اعلام حضور آنلاین شماست. صنعت مراقبت های بهداشتی چگونه می‌تواند از بهینه سازی موتورهای جستجو بهره مند شود؟

برای موفقیت سئوی پزشکی پایگاه بیمار خود را رشد دهید

جستجوی آنلاین اصلی ترین روشی است که بیماران در مورد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی جدید تحقیق می‌کنند، قرار ملاقات ها را رزرو می‌کنند، به بررسی ارائه دهندگان مراجعه می‌کنند و اطلاعات ارزشمندی را پیدا می‌کنند. به منظور ارائه بهترین تجربه دیجیتال ممکن به بیماران خود، باید روی سئوی مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری کنید، بنابراین سایت پزشکی شما در بالای نتایج جستجوی آنها ظاهر می شود و در نهایت تعداد بیماران شما را افزایش می‌دهد.

روی الزامات EAT برای موفقیت سئوی پزشکی تمرکز کنید

در سال 2018 یک به روز رسانی قابل توجه الگوریتم گوگل وجود داشت که وب سایت های پزشکی، معروف به EAT را تحت تاثیر قرار داد. این به‌روزرسانی تلاشی از سوی Google برای تشویق سایت‌های پزشکی به رعایت استانداردهای بالاتر بود، استانداردهایی که به عنوان EAT شناخته می‌شوند (تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن).

به عنوان یک سازمان مراقبت های بهداشتی، برای موفقیت سئوی پزشکی بسیار مهم است که هم بیماران و هم موتورهای جستجو بتوانند متوجه شوند که شما یک سازمان قابل اعتماد با اطلاعات دقیق هستید. هنگام کار بر روی EAT سایت خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  •  صفحات باکیفیت و آموزنده درباره ما و تماس با ما با اطلاعات فراوان ایجاد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات نویسنده را برای تمام محتوای عمیق خود، از جمله بیوگرافی نویسنده با اطلاعاتی در مورد تخصص یا اعتبار آنها درج کنید.
  • ارتباط بیماران با سازمان خود را آسان کنید
  • شامل یک خط مشی رازداری، شرایط و ضوابط و غیره شود.
  • یک آدرس و شماره تلفن به راحتی قابل شناسایی به سایت خود اضافه کنید

پیروی از این مراحل ساده در بهینه‌سازی سئو، رشد آنلاین تمرین شما را در سال 2023 و  موفقیت سئوی پزشکی شما تضمین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا