مدیریتمطالب آموزشی

چرا نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران بهتر از نظرسنجی های کاغذی هستند؟

نظرسنجی رضایت بیمار ابزاری قدرتمند برای بهبود کیفیت مراقبتی است که کلینیک شما ارائه می دهد. آنها اطلاعات مهم و ضروری را به شما جلب می کنند که مناطق نیازمند بهبود را تعیین می کند و به شما کمک می کند تا یک برنامه موثر برای بهبود رضایت بیمار ایجاد کنید. پزشکی از راه دور، تجربه مراقبت های بهداشتی دیجیتال، به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا دسترسی آسان تر و راحتی را برای بیماران و بیماران ارائه می دهد. نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران در افزایش مجموعه بازخورد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی موثر است.

مزایای نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران

به طور سنتی، هر صنعتی بازخورد مصرف کنندگان خود را به صورت کاغذی جمع آوری می کرد. این روش به سرعت در حال منسوخ شدن است زیرا دسترسی به مردم از طریق ابزارهای دیجیتال مزایای زیادی دارد.  در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا ننظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران موثرتر از نظرسنجی های کاغذی هستند:

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

نرخ پاسخگویی بالا

برخلاف نظرسنجی‌های کاغذی، که جمع‌آوری و توزیع ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد تا نتایج حاصل شود، نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران بیمار دارای نرخ پاسخگویی 36 درصدی هستند. انجام نظرسنجی های دیجیتال رضایت بیمار می تواند از طریق پیام های متنی، از طریق فرم دیجیتال، ایمیل یا وب سایت ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی باشد. این روش ها به بیمار این امکان را می دهد که نظرسنجی را دریافت کند و آن را فوراً یا زمانی که برای او راحت است تکمیل کند.

دسترسی گسترده

نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران می تواند به هر یک از بیماران شما در شهرها یا حتی در مناطق روستایی برسد. از آنجایی که بیماران شما می‌توانند نظرات یا بازخورد خود را از طریق ایمیل یا پیام‌های متنی ارسال کنند، تا زمانی که یک دستگاه تلفن همراه داشته باشند، می‌توانند این کار را در هر مکانی انجام دهند. برای بیمارانی که در خانه هستند، حتی اگر دور باشند، می‌توانند بازخورد خود را با استفاده از رایانه‌هایشان ارسال کنند. برخلاف نظرسنجی های کاغذی، توزیع آنها در سطح شهر یا مناطق روستایی امکان پذیر نیست.

بازخورد بلادرنگ با نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند به طور خودکار نظرسنجی ها را بلافاصله پس از قرار ملاقات بیمار ارسال کنند، چه به صورت حضوری یا مجازی از طریق پزشکی از راه دور. بیماران آنها می توانند بلافاصله پیام متنی یا ایمیل را بررسی کنند و نظرسنجی را تکمیل کنند، و بازخورد بلادرنگ را به مطب شما ارائه دهند.

از سوی دیگر، اگر مشاوره به صورت مجازی انجام شود، بیماران نمی توانند نظرسنجی کاغذی را دریافت کنند. در حالی که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همچنان می توانند نظرسنجی های کاغذی را برای بیماران خود ارسال کنند، اگر بیماران آنها آنها را از طریق پست معمولی دریافت کنند، ممکن است مدتی طول بکشد. آنها حتی ممکن است به طور کامل به یاد نداشته باشند که قرار ملاقاتشان تا زمانی که آن را دریافت کنند چگونه بوده است یا وقت داشته باشند که بنشینند و نظرسنجی را تکمیل کنند و آن را از طریق پست ارسال کنند.

10 نمونه سوال برای نظرسنجی رضایت بیماران

بازخورد بی‌درنگ با نظرسنجی‌های دیجیتال رضایت بیمار نیز این امکان را فراهم می‌آورد که به بررسی منفی بیمار رسیدگی شود و قبل از اینکه به صورت آنلاین ظاهر شود، راه‌حل ارائه شود.

انعطاف پذیری

نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران دارای ویژگی های منطقی پیشرفته تری نسبت به نظرسنجی های مبتنی بر کاغذ است. این ویژگی‌ها گزینه سفارشی‌سازی تجربه را برای پاسخ‌دهنده فعال می‌کنند، از جمله نرم‌افزاری که هشدارها را راه‌اندازی کرده است، که در آن می‌توانید در اسرع وقت از بیماران ناراضی مطلع شوید تا از بازگرداندن نظرات بد سخت جلوگیری کنید.

به همین دلیل است که نظرسنجی های دیجیتال موثرتر از نظرسنجی های کاغذی هستند، زیرا نظرسنجی های کاغذی دارای ویژگی هایی نیستند که برای پاسخ دهندگان جذاب تر باشد و روند را بیمار پسندتر کند.

هزینه کمتر نظرسنجی دیجیتال رضایت بیماران

نظرسنجی های کاغذی به دلیل هزینه چاپ و هزینه پست گران تر هستند. با نظرسنجی‌های دیجیتال، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را در مورد نظرسنجی بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر یک نظرسنجی و نرم‌افزار درخواست رتبه‌بندی را در سیستم خود ادغام کنید، لازم نیست هر بار که نظرسنجی‌های کاغذی شما تمام می‌شود نگران خرج کردن پول خود باشید. چاپ نظرسنجی کاغذی برای همه بیماران عملی نیست. بیماران شما می‌توانند به نظرسنجی‌های آنلاین در هر کجا که هستند دسترسی داشته باشند و همچنین می‌توانید آنها را از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × = 36

دکمه بازگشت به بالا