سایت و سئومطالب آموزشی

چرا شخصی سازی وب سایت پزشکی مهم است؟

کلینیک های پزشکی و متخصصانی که در آنجا کار می‌کنند متفاوت هستند، بیمارانشان هم همینطور. با توجه به این تفاوت ها، وب سایت های مطب های پزشکی قرار نیست یکسان باشند. مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید در صفحات آنلاین برای شخصی سازی وب سایت پزشکی بگنجانید. ممکن است بخواهید اطلاعات دقیق تری در مورد موارد زیر اضافه کنید:

  • محل کلینیک
  • جنسیت و سن افرادی که مطب شما به آنها خدمت می‌کند
  • صفحات، کمپین ها و تبلیغ کنندگانی که کاربران شما ممکن است از آنها بازدید کنند
  • فرم ها، رویدادها، قرار ملاقات ها، و کلمات کلیدی که کاربران جذاب می‌دانند

دلایلی برای  شخصی سازی وب سایت پزشکی 

بنابراین، مطب شما ممکن است بخواهد اطلاعات شخصی خاصی را شامل شود. چرا؟  شخصی سازی وب سایت پزشکی به شما در رسیدن به چند هدف کمک کند.

طراحی وبسایت پزشکی

در مورد تخصص خود توضیح دهید

 شخصی سازی وب سایت پزشکی می‌تواند به شما در توضیح تخصص خود کمک کند. می‌توانید توضیح دهید که یک اپتومتریست چه می‌کند و چگونه موقعیت شغلی با حرفه چشم پزشک یا بینایی‌شناس متفاوت است.

آیا خدمات بسیار خاصی ارائه می‌دهید؟ آنها را توصیف کنید. شما ممکن است در درمان بیماری های خاص تخصص داشته باشید یا درمان های منحصر به فردی را برای رفع آنها ارائه دهید. ذکر این موارد می‌تواند به شما کمک کند که برجسته شوید، به بیماران فعلی اطلاع دهید و احتمالاً بیماران جدید را جذب کنید.

توصیف کارهایی که انجام می‌دهید و انجام نمی‌دهید

در همین راستا، توصیف کارهایی که مطب شما انجام می‌دهد و کارهایی که انجام نمی‌دهد نیز می تواند مفید باشد. چنین توصیف هایی می تواند به سادگی توضیح این باشد که شما چشم ها را درمان می‌کنید نه سایر قسمت های بدن. آنها همچنین می‌توانند عمیق‌تر باشند و بگویند که شما در حال حاضر خدمات نوری ارائه نمی‌دهید زیرا روی تشخیص، درمان و مراقبت از چشم‌ها و بینایی بیماران خود متمرکز هستید.

برعکس، اگر خدمات نوری را ارائه می‌دهید، حداقل یک صفحه برای توضیح آنها ایجاد کنید، شاید حتی به اضافه کردن دکمه‌های روی صفحه و سایر ویژگی‌ها فکر کنید که مرور و سفارش عینک و لنزهای تماسی را آسان می‌کند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

علاوه بر این، اگر بیماران در مورد پرداخت هزینه این مراقبت فکر می کنند، ممکن است بخواهید لیستی از پوشش های بیمه ای که مطب شما می پذیرد را درج کنید.

بحث در مورد مزایایی که کلینیک شما ارائه می‌دهد

با  شخصی سازی وب سایت پزشکی و صحبت کردن در مورد گزینه هایی که ارائه می‌دهید یک راه موثر برای ارتقای عملکرد پزشکی شما است. آیا شما یا بیمارانتان با پیشرفت‌های دیگری روبرو هستید که می‌خواهید درباره آن صحبت کنید؟ آنها را به وب سایت خود اضافه کنید.

رسیدگی به نگرانی های مخاطبان با شخصی سازی وب سایت پزشکی 

افزودن سایر اطلاعات شخصی به سایت خود نیز نشان دهنده دقت شماست. آیا بیماران مکرراً سوالات مشابهی می‌پرسند؟ می‌توانید با ایجاد یک صفحه پرسش‌های متداول (سوالات متداول) به این نگرانی‌ها رسیدگی کنید.

پاسخ به سوالات بیماران به بیماران امکان می‌دهد دیده شوند. همچنین افزودن صفحه تماس به وب‌سایت شما می‌تواند مفید باشد و همچنین می‌تواند در مورد راه‌های مختلف تماس با دفترتان، از جمله تماس‌ها، پیام‌های متنی، پیام‌های ایمیل، و چت‌ها و فرم‌های آنلاین صحبت کنید. همچنین، برخی از اطلاعات تماس مانند شماره تلفن تمرین خود را در هر صفحه از وب سایت خود به طور برجسته نمایش دهید.

چگونه می‌توانید وب سایت های پزشکی خود را شخصی سازی کنید؟

 شخصی سازی وب سایت پزشکی مهم است، اما چگونه پزشکان می‌توانند این کار را در وب سایت پزشکی انجام دهند؟

ایجاد پرسونای کاربر

می‌توانیم با پرسیدن سؤالات خاصی درباره شخصیت‌ها فکر کنیم:

  • چرا بیماران دیگری در گذشته به ما مراجعه کرده اند؟
  • چرا در حال حاضر و در آینده احتمال دارد مردم به ما مراجعه کنند؟
  • بیماران کجا زندگی می کنند و مطب شما چگونه می‌تواند به مردم در این موقعیت جغرافیایی کمک کند؟
  • بیماران شما چند سال دارند؟ ممکن است بخواهید صفحات وب مختلفی را اضافه کنید که نیازهای دانشجویان، کارگران و بازنشستگان را برطرف می‌کند.
  • آیا بیماران شما نگرانی های خاصی مانند مراقبت از کودک یا نگرانی های زمانی دارند؟ ممکن است در مورد نحوه جمع آوری اطلاعات قبل از مراجعه به مطب صحبت کنید تا ویزیت بیماران تا حد امکان کارآمد باشد.
  • آیا بیماران شما نگران پول هستند؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید صفحاتی در مورد ارائه دهندگان بیمه، برنامه های پرداخت و سایر موضوعات مرتبط با امور مالی اضافه کنید.

از آنجایی که شما مسئول وب سایت خود هستید، می‌توانید آن را به گونه ای سفارشی کنید که شامل تمام اطلاعات شخصی سازی شده مورد نظر شما باشد. وب‌سایت‌ها معمولاً از چندین صفحه تشکیل شده‌اند، بنابراین هر صفحه به دسته‌ها یا جنبه‌های متفاوتی از عملکرد شما می‌پردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا