مدیریت

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با بیمار

معرفی و مقایسه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با بیمار

 نرم افزارهای مدیریت ارتباط با بیمار بسیار متنوع می باشد و هر یک از آن‌ها هم دارای ویژگی‌هایی هستند. اگر شما می‌خواهید برای سایت کلینیک خود یکی از این نرم افزارها را مورد استفاده قرار دهید باید به خوبی با ویژگی‌های آن‌ها آشنایی داشته باشید. برای اینکه شما با انواع آن‌ها آشنایی داشته باشید و بتوانید یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب کنید و نرم افزارهای PRM را با یکدیگر مقایسه کنید باید با انواع آن آشنایی داشته باشید. در ادامه برخی از مهم‌ترین آنها را معرفی می‌کنیم تا اطلاعات‌تان در این زمینه افزایش پیدا کند.

انواع نرم افزارهای مدیریت ارتباط با بیمار

 شما زمانی که به خوبی انواع نرم افزارها را بشناسید می‌توانید آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و در بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. برخی از مهم‌ترین آنها عبارت است:

نرم افزار های مدیریت ارتباط با بیمار

 

  1. نرم افزار مدیریت درمانگاه سلاک طب:

این نوع از نرم افزار های مدیریت ارتباط با بیمار که طراحی شده است بیشتر برای پذیرش درمانگاه ها می‌باشد. شما با استفاده از آن می‌توانید بخش‌های حسابداری، دندانپزشکی را به خوبی مدیریت کنید. برای نوبت دهی آنلاین و حضور و غیاب از این نوع برنامه استفاده بسیار زیادی می‌شود. بسیاری از مراکز بهداشت و کلینیک‌ها از این نوع نرم افزار استفاده کرده‌اند و از کارایی آن رضایت دارند.

  1. نرم افزار کلینیک پوست، لیزر و زیبایی:

شما به عنوان فردی که دارای کلینیک هستید بدون شک یکی از مهمترین مواردی که برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد این است که دستگاه‌های متنوع خود را معرفی کنید. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید سرویس‌های متنوع و بخش‌هایی را که در کلینیک وجود دارد را به خوبی معرفی کنید و خدمات درونی آن را هم با قیمتی که دارند مشخص نمایید و عملاً تبلیغات پزشکی را خودتان انجام دهید. نوبت دهی این برنامه به صورت کاملا حرفه‌ای می‌باشد و به دستگاهی که در اتاق پزشک وجود دارد متصل است. امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال بهترین نرم افزارها برای سایت کلینیک خود هستند این نوع را انتخاب می‌کنند و از آن استفاده می‌نمایند.

  1. نرم افزار مدیریت کلینیک سیب:

با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به بخش‌های بسیار زیادی در کلینیک دسترسی داشته باشید. بخش درمانگاه، حسابداری، ارائه دادن حقوق و دستمزد، نوبت خوانی صوتی و تصویری، سیستم گزارش گیری پیشرفته از جمله مهمترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های این نوع از نرم افزار به شمار می‌رود. شما اگر می‌خواهید نرم افزارهای مدیریت ارتباط با بیمار را با یکدیگر مقایسه کنید باید این نوع را هم در نظر داشته باشید. دقت داشته باشید که این نرم افزار خدمات بسیار زیادی دارد و به همین  دلیل امکان دارد قیمت آن نسبت به انواع دیگر تا حدودی بیشتر باشد.

  1. سیستم جامع درمانگاهی دادکین:

 در این سیستم بخش‌های متنوعی را می‌توانید مورد استفاده قرار دهید که هر یک از این بخش‌ها برای سایت درمانگاه مورد نیاز است. پذیرش تخصصی، پذیرش عمومی، پذیرش فیزیوتراپی، پذیرش رادیولوژی، پذیرش داروخانه از جمله بهترین و اصلی‌ترین بخش‌هایی می‌باشد که در این برنامه وجود دارد. سیستم طراحی این نرم افزار به صورت کاملا یکپارچه‌ای می‌باشد که کار کردن با آن بسیار آسان است.

  1. نرم افزار حسابداری و مدیریت کلینیک:

برای مقایسه کردن نرم افزارها بدون شک شما به دنبال بهترین نرم افزار جهت امور حسابداری می‌باشید. باید بدانید این نوع از نرم افزارها بهترین انتخابی می‌باشد که می‌توانید داشته باشید. هر یک از نرم افزارهایی که مربوط به امور حسابداری کلینیک است گزارش گیری‌های بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید به راحتی هر نوع از خدمات مالی کلینیک را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برخی از کلینیک‌ها که امور مالی شان بسیار بیشتر از کلینیک‌های دیگر است باید اقدام به خرید  یکی از انواع نرم افزارهای حسابداری کلینیک نمایند تا از آن استفاده کنند.

طراحی سایت پزشکی را به ما بسپارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 6 = 8

دکمه بازگشت به بالا