سایت و سئومطالب آموزشی

10 روش برای بهبود رتبه بندی جستجوی محلی سایت پزشکی در گوگل

بهینه‌سازی وب‌سایت یا سئو پزشکی برای مشاهده حداکثری در جستجوی محلی، بهترین راه برای نمایش سایت در صفحه اول نتایج جستجوی Google است. با سئوی محلی پزشکی موفق، کلینیک شما درست بالای اولین نتیجه ارگانیک ظاهر می‌شود. اما راه های بهبود رتبه جستجوی محلی سایت پزشکی چیست؟

بهینه سازی برای نتایج جستجوی محلی در واقع کمی متفاوت از یک کمپین سنتی سئو است. علاوه بر این، گوگل دائماً در تلاش است تا نتایج خود را بهبود بخشد و محلی را به یکی از سریع‌ترین مناطق جستجوی خود تبدیل کند.

نکات بهبود رتبه جستجوی محلی سایت پزشکی

برای بهبود جستجوی محلی سایت پزشکی باید دسته بندی صحیح را تنظیم کنید. Google از دسته‌های شما برای مطابقت با کسب‌وکار شما استفاده می‌کند و در نتیجه جستجوهای مناسب را انجام می‌دهد، بنابراین مهم است که از دسته‌های مناسب استفاده کنید و از هر 5 دسته استفاده کنید.

اولین دسته اصلی شما باید به کسب و کار شما اشاره داشته باشد، به عنوان مثال. دندانپزشک. دسته دوم شما باید شامل یک اصطلاح خاص تر برای خدمات شما یا یکی از خدمات شما مانند “دندانپزشک زیبایی” یا “سفید کردن دندان” باشد.

گوگل در این پست توضیح می‌دهد که چگونه می توانید از برجسته کننده داده استفاده کنید تا به آنها کمک کنید تا کسب و کار شما را کمی بهتر درک کنند.

ساعات کار خود را دوباره بررسی کنید

دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید ساعات کار شما در Google فهرست شده و درست است. در حالی که نمی‌توان با اطمینان از هر عاملی که در رتبه‌بندی جستجوی محلی نقش دارد، دانست، برخی گزارش‌ها می‌گویند که گوگل کمتر احتمال دارد شرکت‌هایی را که تعطیل هستند یا اصلاً ساعت کار در فهرست‌بندی نشده‌اند، رتبه‌بندی کند.

همچنین می توانید این مرحله را به عنوان فرصتی برای اضافه کردن تصاویر کسب و کار خود و اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های پرداخت بردارید.

برای بهبود رتبه جستجوی محلی سایت پزشکی استنادهای بیشتری دریافت کنید

لینک بیلدینگ احتمالا چیزی است که از سئوی معمولی با آن آشنا هستید، اما استراتژی برای اهداف محلی کمی متفاوت است. شما باید کمتر نگران تلاش برای دریافت لینک از وب سایت های معتبر باشید و تلاش بیشتری برای دریافت استناد از وب سایت های محلی مرتبط با تجارت خود داشته باشید.

نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید

اگر Google Maps را در وب‌ سایت پزشکی خود جاسازی کنید، Google می‌تواند به راحتی تأیید کند که مکان کسب‌وکار شما با حساب تایید شده «نمایه کسب‌وکار Google» شما مطابقت دارد.

صفحه تماس شما مکانی عالی برای قرار دادن نقشه گوگل شماست. ابتدا کسب و کار خود را در Google Maps جستجو کنید. سپس روی سه خط بالا سمت چپ کلیک کنید. سپس دکمه اشتراک گذاری را مشاهده خواهید کرد:

نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید
نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید

روی آن کلیک کنید، یک پاپ آپ ظاهر می‌شود. سپس روی Embed map کلیک کنید:

نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید
نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید

کد ظاهر شده را کپی کرده و در صفحه تماس خود قرار دهید. اکنون، شما یک راه خوب برای نمایش مکان دفتر خود خواهید داشت:

نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید
نقشه های گوگل را در وب سایت خود قرار دهید

 نظرات بیشتری دریافت کنید

تعداد نظراتی که در گوگل دارید بر نحوه جستجوی محلی سایت پزشکی شما تاثیر دارد، بنابراین مهم است که تا جایی که می‌توانید نظرات مثبت را دریافت کنید. آنها همچنین برای CTR فهرست محلی شما بسیار مهم خواهند بود (که بعداً در مورد آن بیشتر صحبت خواهم کرد) زیرا هنگامی که شخصی برای کسب و کار شما جستجو می کند، نظرات دقیقاً همراه با فهرست شما ظاهر می‌شوند.

در اینجا چند راه اساسی وجود دارد که می توانید نظرات بیشتری را تشویق کنید:

  • با بیماران موجود خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که بررسی کنند. مشوق هایی مانند تخفیف یا امتحان رایگان برای زمان خود ارائه دهید.
  • صفحه‌ای در وب‌سایت خود قرار دهید که به بیماران نشان می‌دهد دقیقاً کجا و چگونه می‌توانند نظرات خود را از عمل شما بنویسند. از پیوندی استفاده کنید که آنها را مستقیماً به فهرست نقشه های Google شما می فرستد، جایی که می توانند نظر خود را بگذارند.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

صفحات خود را برای سئوی محلی بهینه کنید

یکی از دلایلی که ممکن است کسب و کار شما در جستجوی محلی رتبه خوبی نداشته باشد این است که صفحات شما به درستی برای آن بهینه نشده اند. برای بهبود جستجوی محلی سایت پزشکی ابتدا بهینه سازی درون صفحه سایت خود را بررسی کنید.

وب سایت شما، و به طور خاص، صفحات خدمات شما، و سایر صفحات فرود، باید بر کلمات کلیدی مرتبط با منطقه و خدماتی که ارائه می‌دهید تمرکز کند. در صورت امکان شهر خود را با آنها در نظر بگیرید:

  • برچسب عنوان
  • تگ H1
  • آدرس صفحه
  • متن ALT برای تصاویر

شما برای بهبود رتبه جستجوی محلی سایت پزشکی همچنین باید تلاش کنید تا کلمات کلیدی پزشکی مرتبط با مکان را در متن لنگر خود در سراسر وب سایت خود قرار دهید. Anchor text کلمات مرتبط با لینک های ورودی است.

نرخ کلیک خود را بررسی کنید

به نظر می‌رسد نرخ کلیک (CTR) از SERP ها عامل مهم دیگری برای رتبه بندی محلی باشد، بنابراین باید ببینید رتبه شما چگونه است. بررسی CTR شما در Google Analytics آسان است. در برگه گزارش، به منوی کناری بروید و روی Acquisition، سپس All Traffic و Source/Medium کلیک کنید.

سپس Google Analytics داده های CTR شما را به مرور زمان نمایش می‌دهد. اگر متوجه شدید که صفحه فرود شما CTR پایینی دارد، احتمالاً این یک عامل موثر در رتبه بندی محلی ضعیف شما است.

خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود آن انجام دهید.

  • مطمئن شوید که نشانه گذاری Schema.org را تنظیم کرده اید. Schema کدی را ایجاد می کند که شما در وب سایت خود قرار می‌دهید که به Google کمک می کند داده های شما را درک کند و یک لیست جذاب برای وب سایت شما در SERP ایجاد کند.
  • برچسب عنوان خود را برای ارتباط و خوانایی بهینه کنید (از کلمات کلیدی و زبانی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود استفاده کنید).
  • توضیحات متا مرتبط و دقیقی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + = 21

دکمه بازگشت به بالا