مدیریتمطالب آموزشی

3 استراتژی که مسیر موفقیت مطب شما را ترسیم می کند

بسیاری از مراکز پزشکی باید با قدرت فزاینده صدای بیماران، روندهای درخواستی و فناوری در حال تحول سازگار شوند. بسیاری از مردم می خواهند کارهایی را از خانه انجام دهند، از جمله مراجعه به پزشک. این بدان معنی است که مردم ترجیح می دهند خدمات را بدون حضور فیزیکی دریافت کنند، با استفاده از تکنولوژی. با استفاده از فناوری، بیماران می‌توانند با پزشکان در کشورهای مختلف خانه، مطب یا هر کجا که هستند، جلسات انفرادی داشته باشند. این تضمین می کند که بیماران با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که می توانند به آنها اعتماد کنند در ارتباط باشند. مراکزی که این راحتی را ارائه می‌دهند، نرخ نگهداری بیمار بالاتر، ترافیک انسانی کمتر در مراکز بهداشتی و موفقیت مطب را شاهد خواهند بود.

ایده های مسیر موفقیت مطب

این مقاله به سه استراتژی اشاره می‌کند که روابط پزشک و بیمار را تقویت می‌کند و عملکرد شما را در مسیر موفقیت در دنیای به‌سرعت در حال تحول امروز ترسیم می‌کند.

پیاده سازی پزشکی از راه دور

اولین استراتژی این است که نرم افزار پزشکی از راه دور را در مطب خود پیاده سازی کنید. پزشکی از راه دور به دلیل گسترش روزافزون و توسعه فناوری های دیجیتال بسیار مهم شده است. پزشکی از راه دور به بیماران شما راهی امن برای برقراری ارتباط با شما بدون ترک آسایش خانه خود می دهد.

علاوه بر این، با کمک خدمات پزشکی از راه دور، می‌توانید گزینه‌های مفیدی را در اختیار بیماران خود قرار دهید تا در صورت داشتن نگرانی‌های مرتبط با سلامت، یک قرار ملاقات آنلاین را تعیین کنند یا برای شما پیامک ارسال کنند. پزشکی از راه دور، مراقبت بهتر از بیمار را ترویج می‌کند ، عدم حضور بیمار را کاهش می‌دهد و می‌تواند شرایط از دست دادن درآمد را کاهش دهد.

برآورده کردن انتظارات بیمار برای کاهش ناامیدی از طریق ارتباط

اتصال به بیماران به معنای همه چیز برای اقدامات پزشکی است. با پزشکی از راه دور، می توانید به بیماران خود در هر کجا که هستند، حتی در مناطق دورافتاده یا روستایی، به آنها کمک کنید و مراقبت کنید. از طریق مشاوره آنلاین، بیماران دور نیازی به سفر و هدر دادن وقت ارزشمند ندارند، زیرا می توانند از طریق تلفن همراه یا رایانه با شما ارتباط برقرار کنند.

اولویت بندی امنیت داده ها

با ظهور مراقبت های مجازی، ایمن نگه داشتن داده های بیمار از طریق محافظت قوی از هویت و تطابق بسیار مهم تر است. ایمن نگه داشتن سوابق بیمار یکی از عوامل مهمی است که بر روابط شما با بیماران و موفقیت مطب تأثیر می گذارد. ضروری است که آنها را از حفظ حریم خصوصی اطلاعات بهداشتی خود اطمینان دهید و نباید هیچ گونه نگرانی در مورد نقض امنیت در عمل خود داشته باشید. ایجاد روابط با بیماران خود به معنای بهبود امنیت داده های مطب شما نیز می باشد.

تقویت ارتباط بیمار

بسیار مهم است که به طور مداوم بر روی ارتباط خود با بیماران کار کنید. صرف نظر از وضعیت، این که آیا آنها یک بیمار فعال هستند یا نه، باید راهی پیدا کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها احساس کنید که از آنها مراقبت می کنید. یک راه موثر برای بهینه سازی مراقبت از بیمار، داشتن ارتباط عالی ارائه دهنده و بیمار است.

اهمیت ارتباطات به عنوان یک جزء اساسی و پایه مراقبت از بیمار مشهود است. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سایر اقدامات پزشکی نمی توانند صرفاً تصور کنند که بیماران به طور خودکار پیچیدگی های تجویز نسخه یا پیروی از جزئیات درمان سلامت خود را درک می کنند. شما باید به طور منظم با بیماران خود ارتباط برقرار کنید تا سلامت خود را حفظ کنید.

سخن پایانی

با اجرای این سه استراتژی، می توانید ارتباط خود را با بیماران خود را تقویت کنید و در عین حال از موفقیت مطب خود بهره مند شوید. تجربه بیمار برای عمل شما بسیار مهم است و شامل خدمات، هزینه های مراقبت های بهداشتی و کیفیت مراقبت می شود. بیماران شما می خواهند در مورد سلامتی خود احساس آگاهی داشته باشند و شما می توانید با استفاده از فناوری به آنها و موفقیت خود کمک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا