سایت و سئومطالب آموزشی

4 دلیل که وبلاگ پزشکی شما بازدیدکنندگان را جذب نمی‌کند

طراحی سایت پزشکی راهی عالی برای دستیابی به بیماران بالقوه بیشتر است. اما جذب مخاطب مناسب برای محتوای شما، به تلاش زیادی نیاز دارد. دستیابی به این هدف بسیار دشوار است، بیشتر مشاغلی که وبلاگ را راه اندازی می‌کنند در سه ماه اول کار را ترک می‌کنند. مهم است که اطمینان حاصل کنید محتوای پزشکی که ایجاد می‌کنید باعث رشد کلینیک شما و در نتیجه بازگشت سرمایه شود. بنابراین نرخ تبدیل سالم برای یک وبلاگ پزشکی چقدر است؟

رابطه بین ترافیک وبلاگ و نرخ تبدیل در  وبلاگ پزشکی

ترافیک وبلاگ شما با تبدیل برابر نیست. برای شما بسیار امکان پذیر است که هر روز 5000 بازدیدکننده منحصر به فرد به وبلاگ خود داشته باشید و هرگز یک بازدیدکننده را به سرنخ یا یک سرنخ واجد شرایط را به یک بیمار پولی تبدیل نکنید.

بدترین چیز در مورد راه اندازی وبلاگی که بازدیدکنندگان را جذب می‌کند اما آنها را به بیماران تبدیل نمی‌کند این است که وقت، پول و منابع خود را هدر می‌دهید. برای آوردن ترافیک به وبلاگ شما تلاش می‌شود، پس چرا این همه بازدید را هدر می‌دهید؟ بهبود تجربه بازدیدکنندگان و تشویق مشتریان بالقوه برای انجام اقدامات مورد نظر، کار بیشتری می طلبد، اما ارزش نتیجه را دارد.

4 دلیل که وبلاگ مراقبت های بهداشتی شما بازدیدکنندگان را تبدیل نمی‌کند

فرض کنید روزانه 1000 نفر از وبلاگ شما بازدید می‌کنند. شاید رقیب شما اعداد ترافیکی مشابه شما داشته باشد. اما یک تفاوت وجود دارد. شما حدود 1.5 درصد از ترافیک خود را تبدیل می کنید، در حالی که رقیب شما 5 درصد از ترافیک را تبدیل می‌کند.

اکنون اجازه دهید این اعداد تبدیل را در فروش محصول قرار دهیم. فرض کنید شما و رقیبتان خدماتی را به قیمت 25 دلار می‌فروشید. بر اساس نرخ تبدیل بالا، شما در هر 1000 بازدید حدود 375 دلار کسب می‌کنید در حالی که رقیب شما نزدیک به 1250 دلار است.

زمانی که ترافیک زیادی دریافت می‌کنید اما تبدیل های زیادی ندارید، فروش شما به شدت آسیب می بیند. یافتن دلایل این مشکل مهم است. اگر ریشه مشکل را شناسایی نکنید، برای همیشه با همان مسائل دست و پنجه نرم خواهید کرد. در اینجا چهار دلیلی وجود دارد که شما بازدیدکنندگان را جذب می‌کنید، اما آنها تبدیل نمی‌شوند.

شکست در شناسایی مخاطبان هدف

مدیریت یک کلینیک پزشکی پر رونق نیاز به درک قوی از مخاطبان هدف شما دارد. با این حال، از آنجایی که این شخصیت‌ها مبتنی بر فرضیات و حدس‌ها هستند، کیفی هستند. برای اینکه شخصیت های بیمار ایده آل شما به مطب شما (و وبلاگ شما) کمک کنند، باید فراتر از کلیات اولیه باشند. شما می‌توانید این کار را با انجام تحقیقات بازار در مورد محصولات و خدمات منحصر به فرد خود انجام دهید. این به شما ایده می‌دهد که مخاطبان هدف شما چگونه برند شما را درک می‌کنند، چه چیزی را می‌خواهند در وبلاگ شما بخوانند و چه نکاتی را در بر دارند.

شما ترافیک مناسبی را جذب وبلاگ پزشکی نمی‌کنید

به دست آوردن ترافیک اشتباه احتمالاً بزرگترین دلیلی است که وبلاگ پربازدید شما تبدیل نمی شود. برای اینکه بازدیدکنندگان وبلاگ شما به تبدیل تبدیل شوند، باید اعضای مخاطب هدف شما باشند. بازدید کنندگانی که پس از جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به وبلاگ شما وارد می شوند، احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند.

بنابراین زمانی که جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام می‌دهید، سعی کنید کلمات کلیدی را صرفا بر اساس رقابت و حجم جستجو انتخاب نکنید. هدف پشت هر کلمه کلیدی را درک کنید و روی کلماتی تمرکز کنید که پتانسیل جذب سرنخ های واجد شرایط را دارند. تعدادی از پروژه های تحقیقاتی ثابت کرده اند که هدف جستجو نقش مهمی در تعیین میزان احتمال تبدیل بازدیدکنندگان شما از هر کلمه کلیدی ایفا می‌کند. بازدید کنندگانی که پس از انجام یک جستجوی اطلاعاتی وارد وبلاگ شما می شوند، ممکن است کمترین احتمال را داشته باشند که تبدیل شوند. با این حال، جذب این بازدیدکنندگان می تواند به شما کمک کند تا در مورد وبلاگ خود اطلاعاتی را منتشر کنید و به اهداف تجاری خود برسید.

شما سرنخ های خود را پرورش نمی دهید

پرورش سرنخ های خود یا کمک به آنها در عبور از قیف تبدیل، مهم است. حتی واجد شرایط ترین سرنخ های شما بلافاصله پس از خواندن پست های وبلاگ شما آماده تبدیل نیستند. اگر سرنخ‌های خود را دنبال نکنید، تنها کسری از آنها ابتکار عمل را برای ادامه فعالیت شما یا بازدید مجدد از وبلاگ شما به عهده خواهند گرفت. با این حال، هنگامی که شما یک استراتژی برای هدایت آنها از طریق قیف تبدیل دارید، احتمال اینکه اکثر آنها از تمرین شما بازدید کنند را افزایش می دهید. اگر هنوز راهبردی برای افزایش سرنخ ندارید، می‌توانید از برخی از کانال‌های محبوب مانند ایمیل مستقیم، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی، چت زنده و تماس‌های تلفنی استفاده کنید تا تعداد بیشتری از سرنخ‌های خود را تشویق کنید تا به بیماران عادی تبدیل شوند.

محتوای  وبلاگ پزشکی شما به اندازه کافی قانع کننده نیست

اگر هدف شما ایجاد محتوایی است که بازدیدکنندگان را به بیماران تبدیل کند، پس روی نوشتن محتوایی تمرکز کنید که اطلاعات مرتبط را ارائه می‌دهد و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهد. محتوای شما باید آنقدر متقاعد کننده باشد که پست آنها را در مرحله نهایی و مستقیماً به برنامه ریزی قرار ملاقات با شما ببرد. بهترین موضوعات برای تبدیل رانندگی، موضوعاتی هستند که به بیمار کمک می‌کنند تا بر یک نقطه درد غلبه کند. چنین بازدیدکنندگانی در حال حاضر در حصار به دنبال ارائه دهنده خدمات بهداشتی هستند. در حالی که باید سعی کنید اطلاعات دقیقی در مورد خدمات خود داشته باشید، همچنین توصیه می‌شود فضایی را برای گنجاندن کال تو اکشن (CTA) بگذارید.

سخن پایانی

هنگامی که دلایل عدم تبدیل بازدیدکنندگان خود را به دقت تجزیه و تحلیل می‌کنید، می‌توانید زمان و منابع خود را بر روی ایجاد محتوای مرتبط، تعریف مجدد مخاطبان هدف خود و پرورش سرنخ ها به مشتریان متمرکز کنید. منتظر بازدیدکنندگانی نباشید که برای اولین بار از وبلاگ شما بازدید می‌کنند. اولین بار با آنها درگیر شوید و به آنها دلایلی بدهید که برای مطالب و معاملات بیشتر بازگردند. آنها به تدریج شروع به اعتماد و ارزش گذاری برای دانش شما خواهند کرد و شما می‌توانید بازدیدکنندگان وبلاگ خود را به بیماران عادی تبدیل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 68 = 76

دکمه بازگشت به بالا