بازاریابیمطالب آموزشی

4 نوع ویدیو برای دندانپزشکان که به رشد کلینیک کمک می‌کند

ویدیوها بسیار بیشتر از محتوای متنی گیرا هستند و به همین دلیل ویدیو مارکتینگ یکی از روش‌های محبوب بازاریابی پزشکی است. بر اساس یک گزارش، چهار کانال از شش کانال آنلاین برتری که مردم در آن ویدیو تماشا می‌کنند، کانال های اجتماعی هستند. در واقع، بازدیدکنندگان وب سایت شما اگر محتوای ویدیویی داشته باشد، مدت بیشتری می‌مانند. الگوریتم های گوگل این زمان اضافی را دوست خواهند داشت و با رتبه بهتر در موتورهای جستجو به شما پاداش می‌دهند. در این مقاله به 4 نوع ویدیو برای دندانپزشکان که به بازاریابی شما کمک می‌کنند می‌پردازیم.

بر اساس گزارش دیگری، محتوای ویدیویی در صفحات فرود می‌تواند نرخ تبدیل را تا 80 درصد افزایش دهد و ذکر کلمه ویدئو در موضوع ایمیل شما می‌تواند نرخ باز شدن را تا 19 درصد افزایش دهد. با این حال، ویدیو نه تنها نحوه تبلیغ خدمات را توسط بازاریابان مراقبت های بهداشتی تغییر داده، همچنین نحوه ارتباط آنها با مشتریان بالقوه و تبدیل آنها و نحوه حمایت و خوشحالی تیم های مشارکت بیمار از بیماران را متحول کرده است. به طور خلاصه، ویدیو در کل سفر بیمار بسیار مفید است، نه فقط برای افزایش آگاهی از برند شما.

مزایای ایجاد ویدیو برای دندانپزشکان

ویدئو یک ابزار همه کاره برای بازاریابی پزشکی در تمام طول سفر بیمار است و می‌تواند بسیار بیشتر از افزایش تعامل باشد. تجزیه و تحلیل می‌تواند به بازاریابان و کارشناسان سئو کمک کند تا سرنخ های سرد یا بالقوه را در اولویت قرار دهند. محتوای ویدیویی تنها محدود به آپلود یک ویدیو در وب سایت یا کانال یوتیوب شما نیست. این شامل چندین اشکال و تاکتیک است.

می‌توانید ویدیوهای توضیحی را برای آموزش بیماران بالقوه و موجود خود، نسخه‌های نمایشی محصول برای متقاعد کردن مشتریان احتمالی خود، توصیه‌های ویدیویی برای اطمینان بخشیدن به بیماران و ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی برای تعامل با آنها آپلود کنید.

بازاریابی ویدئویی بدون در نظر گرفتن اندازه و مکان آنها جایگاهی حیاتی در برنامه های بازاریابی مطب دندانپزشکی پیدا می‌کند. اکثر بازاریابان دندانپزشکی از بازاریابی ویدئویی برای ارتباط با بیماران موجود و بالقوه، تعامل با آنها و تبدیل آنها به بیماران عادی استفاده می‌کنند. بازاریابی ویدیویی همچنین یک راه موثر برای ایجاد آگاهی از برند است زیرا اکثر مردم برای سرگرمی و آموزش به ویدیوهای آنلاین روی می آورند. محتوای ویدیویی فرصت هایی برای خلاقیت و تطبیق پذیری فراهم می‌کند و اگر به درستی انجام شود، به بودجه بازاریابی شما نمی خورد. با ویدیوهای آنلاین، مطب دندانپزشکی شما می‌تواند نرخ تبدیل را بهبود بخشد، دسترسی را افزایش دهد و سطح تعامل بیمار را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

تبدیل ها را افزایش می‌دهد

افزودن یک ویدیوی محصول در وب سایت شما می‌تواند نرخ تبدیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. محتوای ویدیویی، اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به قرار ملاقات نیز منجر شود.

ویدیو برای دندانپزشکان ROI را بهبود می‌بخشد

ویدیو برای دندانپزشکان بازگشت سرمایه خوبی را ارائه می‌دهد. تولید ویدئو کار ساده ای نیست، اما دستاوردهای آن قابل توجه است. علاوه بر این، ابزارهای ویرایش آنلاین ویدیو در حال بهبود و مقرون به صرفه شدن هستند. شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود ویدیوهای مناسبی بسازید.

ایجاد اعتماد

اعتماد پایه و اساس هر کلینیک پزشکی است. محتوای ویدیویی احتمالاً کاربران را درگیر می‌کند و احساسات را برمی انگیزد. به عنوان مثال، برخی از افراد در مورد امتحان دندانپزشک جدید شک دارند. اما بازاریابی ویدئویی موثر می‌تواند عملکرد و خدمات شما را به صورت مکالمه ارائه دهد.

گوگل ویدیوها را ترجیح می‌دهد

ویدیوها زمان صرف شده توسط بازدیدکنندگان در وب سایت شما را افزایش می‌دهد، که به موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت شما دارای محتوای مرتبط است.

اشتراک گذاری بیشتر در شبکه های اجتماعی

جدیدترین ویژگی های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی را تشویق می‌کند. با این حال، در شبکه های اجتماعی، مردم بیشتر علاقه مند به اشتراک گذاری احساسات هستند، نه حقایق. اگرچه احساسات نمی توانند مستقیماً ROI شما را افزایش دهند، اشتراک های اجتماعی می توانند ترافیک هدفمندتری را به وب سایت مطب دندانپزشکی شما هدایت کنند.

4 نوع ویدئو دندانپزشکی

ویدیوهای هیجانی و خلاقانه می‌توانند در اینترنت پخش شوند و در عرض چند روز میلیون ها بازدید به دست آورند. یک ویدیوی خوب می‌تواند بهترین ابزار جذب بیمار و بازاریابی شما باشد. در اینجا چهار نوع ویدیو وجود دارد که بازاریابی دندانپزشکی شما را به سطح بالاتری می برد.

نمایش محصول

ویدئوهای محصول به بیماران موجود و بالقوه شما اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات شما را به راحتی ببینند، بدون اینکه به کارکنان خود برای راهنمایی آنها در این فرآیند متکی باشند. گنجاندن ویدیوها در صفحه محصول شما زمان بازدیدکنندگان را در آن صفحه افزایش می‌دهد، که ممکن است احتمال تبدیل آنها را افزایش دهد. ویدیوهای محصول ویژگی ها و مزایای محصولات شما را برجسته می‌کند و در عین حال به طور مؤثر مخاطبان هدف شما را درگیر می‌کند.

این ویدیوها به ویژه برای مشتریانی که در مراحل آگاهی هستند و به دنبال توضیح خدمات شما هستند مفید است. بازاریابان مطب دندانپزشکی می‌توانند ویدیوهای به روز رسانی محصول را در وب سایت خود قرار دهند. این ویدیوها می توانند بیماران موجود و بالقوه شما را در مورد تغییرات ارائه شده خدمات شما به روز نگه دارند.

توصیفات بیماران

نظرات و توصیفات سریعترین و آسانترین فرمهای ویدئو برای تولید هستند. چنین ویدیو هایی قدرتمند هستند زیرا هیچ فروشنده ای بهتر از بیماران راضی برای مطب شما وجود ندارد. اکثر بیماران بالقوه به توصیفات نوشته شده در یک وب سایت شخص ثالث اعتماد ندارند زیرا هیچ راهی برای اطمینان از واقعی بودن نظرات وجود ندارد. با این حال، یک ویدیو کاملا قانع کننده است. توصیفات ویدیویی نه تنها یک داستان موفقیت را بیان می‌کند، بلکه به بیماران خوشحال نیز قدرت می‌دهد تا داستان های خود را با کلمات خود به اشتراک بگذارند.

فیلم آموزشی

توضیح دهنده یا ویدیوهای آموزشی راهی عالی برای معرفی عمل شما به بیماران بالقوه و توضیح خدمات شما است. این ویدیوها ساده و قابل پیگیری هستند و به شما اشاره می‌کنند که چگونه به مشکلات سلامتی بیماران خود رسیدگی می‌کنید. ویدیوهای توضیح دهنده می‌توانند تبدیل شما را تقریباً 20 درصد افزایش دهند، بنابراین به صفحات فرود خود یکی اضافه کنید.

ویدیو برای دندانپزشکان از پشت صحنه

این ویدیوها به شما این فرصت را می‌دهند که با گفتن داستان خود با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. ویدیوهای پشت صحنه به مخاطبان هدف شما این امکان را می‌دهد که با مطب شما و ارزش منحصر به فردی که ارائه می‌دهد آشنا شوند. اشتراک‌گذاری این ویدیوها به‌ویژه برای تمرین‌های فردی مهم است، زیرا این ویدئو پتانسیل افزایش آگاهی بیمار و برجسته کردن خدمات منحصربه‌فردی را دارد که برند شما را از رقبا متمایز می‌کند.

ویدیوهای خوش ساخت بر تصمیمات خرید افراد تاثیر می‌گذارد. محتوای ویدیویی می‌تواند احساسات مثبتی ایجاد کند که بر ادراک بیماران شما در مورد عملکرد و خدمات شما تأثیر می‌گذارد.

سخن پایانی

با تبدیل شدن محتوای ویدئویی آنلاین به ابزاری کلیدی برای افراد برای برآوردن نیازهای اطلاعاتی خود، دندانپزشکی که آن را در کمپین های بازاریابی خود لحاظ نمی‌کند، این کار را به خطر می اندازد. ویدیو آینده بازاریابی محتوا است. وقتی صحبت از دسترسی بالقوه به میان می آید، محتوای ویدیویی غیر قابل مقایسه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا