شبکه های اجتماعیمطالب آموزشی

5 مرحله افزایش فالوور در رسانه های اجتماعی برای پزشکان

اکثر کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی تاکنون حساب های رسانه های اجتماعی را به عنوان راهی برای بازاریابی پزشکی خود راه اندازی کرده اند. حتی اگر چند سال یا چند ماه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را داشته باشید، باز هم دنبال‌کنندگان بیشتری را می‌خواهید. در این مقاله پنج نکته اصلی برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در رسانه های اجتماعی برای پزشکان و افزایش درآمد با به دست آوردن بیماران جدید آورده شده است.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

افزایش فالوور در رسانه های اجتماعی برای پزشکان

به روز رسانی های منظم

یکی از ساده ترین راه ها برای تعامل با فالوورها و به دست آوردن بیشتر، به روز رسانی منظم است. می‌توانید چند بار در روز یا چند بار در هفته پست کنید. برنامه به شما بستگی دارد و هدف یکسان است داشتن مطالب کافی برای جلب نظر مخاطب.

تولید محتوای پزشکی پراکنده به فاصله هفته‌ها یا ماه‌ها، حساب رسانه‌های اجتماعی شما را شبیه شهر ارواح می‌کند. به‌روزرسانی‌های منظم باعث می‌شود حساب شما فعال به نظر برسد و مطالب کافی برای جذب دنبال‌کنندگان جدید در اختیار شما قرار می‌دهد، به‌علاوه این اطمینان را ایجاد می‌کند که صفحه رسانه‌های اجتماعی شما هنگام ورود در طول روز در فید آنها نمایش داده می‌شود. همچنین به‌روزرسانی منظم به شما کمک می‌کند نظرات و پیام‌ها را پیگیری کنید تا بتوانید با فالوورهای جدید و قدیمی ارتباط برقرار کنید و رویه خود را بازاریابی کنید.

به روز رسانی های معنی دار

به روز رسانی بر اساس یک برنامه منظم یک شروع عالی است، اما برای پیشبرد بیشتر حساب خود باید مطمئن شوید که به روز رسانی های شما معنی دار هستند. به‌روزرسانی‌ها در طول روز در مورد روز کاری، کاری که انجام می‌دهید، چیزی که می‌خورید و غیره برای حساب‌های شخصی عالی هستند، اما به‌روزرسانی‌های مربوط به  رسانه های اجتماعی برای پزشکان باید محتوای بیشتری داشته باشد. می‌توانید یک نویسنده محتوا برای کمک به محتوای خود استخدام کنید یا در توییتر و اینترنت به‌روزرسانی‌ها و داستان‌های جالب مرتبط با رشته خود را جستجو کنید که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

استفاده از هشتگ ها در  رسانه های اجتماعی برای پزشکان

کاربران توییتر و فیس‌بوک اغلب از عملکرد جستجو برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات بهداشتی یا جستجوی اقدامات در منطقه خود استفاده می‌کنند. با استفاده از هشتگ‌ها برای کلمات کلیدی خاص – مانند #جراحی زانو می‌توانید بیماران جدید و دنبال‌کنندگان جدیدی را جذب کنید که به دنبال اطلاعات در زمینه‌های پزشکی یا دندانپزشکی هستند.

استفاده از هدایا در  رسانه های اجتماعی برای پزشکان

هدایا، معاملات و قرعه کشی راه های دیگری هستند که می‌توانند به افزایش فالوور رسانه های اجتماعی برای پزشکان کمک کنند. به عنوان مثال، به شما امکان می‌دهد از هشتگ های ارزشمند برای جلب توجه مخاطبان خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید که شما را دنبال کنند تا در هدایا یا معامله شرکت کنند و اگر برنده شوند، عالی است. اگر نه، آنها حداقل شروع به دنبال کردن شما کرده و اطلاعات بیشتری در مورد کلینیک شما به دست می آورند.

لینک دادن و بازنشر محتوای رسانه های اجتماعی

پیوند دادن به مقالات یا ارسال مجدد پست‌ها از حساب‌های دیگر راه خوب دیگری برای به دست آوردن فالوور های بیشتر در  رسانه های اجتماعی برای پزشکان است. با اشتراک‌گذاری اطلاعات از سایت‌ها و منابع دیگر، مخاطب جدیدی به دست می‌آورید که از منابعی که از آنها استفاده می‌کنید پیروی می‌کنند. بعلاوه، با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط با تخصص شما، به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید. همچنین به شما کمک می‌کند تا محتوای معناداری را به طور منظم با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید و باعث می‌شود حساب شما فعال به نظر برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × = 3

دکمه بازگشت به بالا