بازاریابیمطالب آموزشی

5 نوع محتوای ویدیویی پزشکی که می تواند جذب بیمار شما را افزایش دهد

تولید محتوای ویدیویی پزشکی می تواند روشی ارزشمند برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم در مورد موضوعات مختلف سلامت باشد. هر کلینیک یا مطب پزشکی به جریان ثابتی از بیماران جدید نیاز دارد که در طول سال ها به رشد خود ادامه دهد. یکی از راه های جذب بیماران جدید محتوای ویدیویی پزشکی یا بازاریابی پزشکی ویدیویی است.

محتوای ویدیویی پزشکی چیست؟

محتوای ویدیویی پزشکی به ویدیو هایی اطلاق می شود که اطلاعات، آموزش یا سرگرمی مرتبط با حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند. این محتوا می تواند طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهد، از جمله ویدیوهای آموزشی. هدف این ویدیوها اطلاع رسانی به بینندگان در مورد شرایط، درمان ها و روش های درمانی مختلف پزشکی است. آنها ممکن است مفاهیم پیچیده پزشکی را به روشی توضیح دهند که به راحتی قابل درک باشد. در ادامه 5 نوع محتوای ویدیویی پزشکی برای جذب بیماران را بررسی می کنیم.

1. فیلم های توصیفات بیماران از مطب شما

اگر می‌خواهید فقط یک نوع محتوای ویدیویی را در تلاش خود برای افزایش جذب بیمار آزمایش کنید، قطعا توصیفات ویدیویی بیمار بهترین گزینه محتوای ویدیویی پزشکی است.

این ویدیوها راهی عالی برای اجازه دادن به اظهار نظر بیماران موجود و راضی شما هستند. هنگامی که افراد می توانند حالت چهره شخصی را ببینند یا لحن صدای او را بشنوند، کلمات آنها بیش از متن در ذهنشان می ماند. به همین ترتیب، یک ویدیو پتانسیل اشتراک گذاری فوق العاده ای دارد به ویژه در رسانه های اجتماعی، محتوای ویدیویی 12 برابر بیشتر از متن و تصاویر ترکیبی به اشتراک گذاشته می شود.

2. سوالات متداول 

اگر بخواهید فهرستی از همه چیزهایی که مردم از اینترنت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها استفاده می کنند تهیه کنید، بدون شک سلامت آنها در صدر قرار می گیرد. به همین دلیل است که ویدیوهای سؤالات متداول برای مطب شما بسیار مفید هستند. ویدیوهایی را فیلم‌برداری کنید که در آن به جزئیات زیادی در مورد موضوعاتی بپردازید که مردم می‌خواهند درباره آنها بیشتر بیاموزند.

3. مصاحبه با پزشک

یکی از بزرگترین مزایایی که محتوای ویدیویی پزشکی آنلاین به ارمغان می آورد، جریان بی پایان فرصت هایی است که به شما امکان می دهد خود را به عنوان یک مرجع در ذهن بیماران آینده خود تثبیت کنید.

4. فیلم های فرهنگی

یکی دیگر از راه‌های عالی برای نشان دادن آنچه که خدمات درمانی شما را منحصربه‌فرد می‌کند شامل فیلم‌برداری و توزیع مجموعه‌ای از ویدیوهای مرتبط با فرهنگ است که در یک سایت ویدیویی درخواستی یا حتی در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام عالی هستند.

الزام حضور پزشک در اینستاگرام

یکی از رویکردها ممکن است فیلمبرداری مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه باشد که نشان می‌دهد یک روز از زندگی در مطب شما چگونه است.

5. فیلم های کارکنان مطب

آخرین، اما نه کم اهمیت مورد در محتوای ویدیویی پزشکی فیلمبرداری از کارمندان مطب شما است. شما می توانید فیلم کارمندان را در صفحه “درباره ما” در وب سایت پزشکی خود منتشر کنید.

به یاد داشته باشید که هدف محتوای ویدیویی پزشکی آموزش و اطلاع رسانی است، بنابراین همیشه صحت و مرتبط بودن اطلاعات خود را در اولویت قرار دهید. همچنین مهم است که با متخصصان مراقبت های بهداشتی مشورت کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما با اطلاعات پزشکی به روز مطابقت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 5 = 10

دکمه بازگشت به بالا