بازاریابیمطالب آموزشی

6 استراتژی موثر برای رشد کلینیک دندانپزشکی 

دندانپزشکانی که می خواهند کلینیک دندانپزشکی خود را رشد دهند، باید بر ارائه خدمات با کیفیت، ایجاد روابط با بیماران موجود و بالقوه و به روز ماندن در آخرین فناوری ها تمرکز کنند. در این مقاله برخی از بهترین راه‌های رشد کلینیک دندانپزشکی را مورد بحث قرار خواهیم داد.

دستیابی به رشد کلینیک دندانپزشکی

یکی از بخش های ضروری رشد کلینیک دندانپزشکی تجهیز اعضای تیم به ابزار و آموزش های مورد نیاز برای موفقیت است. اولین قدم برای رشد کلینیک دندانپزشکی رشد تیم است. شما به متخصصانی نیاز دارید که در مورد ارائه مراقبت عالی باشند و تجربه ای در دندانپزشکی داشته باشند.

پیدا کردن اعضای تیم مناسب

یکی از راه‌های یافتن و استخدام بهترین اعضای تیم برای رشد کلینیک دندانپزشکی راه‌اندازی یک حساب کاربری در یک آژانس بازاریابی و کوچینگ پزشکی عالی برای درک نیازهای استخدامی منحصربه‌فرد شما است. قبل از اینکه شروع به جستجو کنید، مشخص کنید که دقیقاً در یک عضو تیم جدید به دنبال چه چیزی هستید. استخدام کارکنان جدید یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در مطب دندانپزشکی خود انجام دهید، بنابراین وقت بگذارید و درست استخدام کنید.

نکاتی برای رشد کلینیک دندانپزشکی

برای رشد کلینیک دندانپزشکی نمی توانید انتظار داشته باشید که همه چیز به خودی خود رشد کند. در عوض، باید سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک انجام دهید و گام‌های مهمی برای رشد عملکرد خود بردارید.

استراتژی بازاریابی دندانپزشکی

در بازاریابی دندانپزشکی، داشتن یک برنامه بازاریابی جامع برای رشد مطب شما ضروری است. وب سایت دندانپزشکی یکی از بهترین راه ها برای جذب بیماران جدید به صورت آنلاین است. باید مطمئن شوید که سایت شما دارای یک وبلاگ است تا بتوانید با بیماران جدید بالقوه ارتباط برقرار کنید و اطلاعات مفیدی را که ممکن است در جای دیگری پیدا نکنند ارائه دهید.

یک راه عالی برای انجام این کار این است که وبلاگ خود را به شبکه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر متصل کنید تا بتوانید به روشی موثرتر با بیماران جدید بالقوه ارتباط برقرار کنید.

  1. حضور آنلاین، شهرت آنلاین و نظرات بیماران را بهبود بخشید
  2. خدمات بیشتری به جز دندانپزشکی ارائه دهید و بیماران جدید و فعلی خود را با تجربه بهتری برای بیمار خوشحال کنید
  3. در بازاریابی مراقبت از دندان سرمایه گذاری کنید
  4. پایگاه و وفاداری بیمار را با مزایای بیشتر بیمار و خدمات با کیفیت بالاتر افزایش دهید
  5. روی ایجاد بهره وری، ارتباطات و روحیه تیم خود کار کنید
  6. از طریق محصولات و خدمات جانبی، جریان های درآمدی جدیدی را اضافه کنید

از طرف دیگر، می توانید برای بازاریابی خدمات خود به سراغ خدمات بازاریابی دندانپزشکی بروید. برای یافتن تمرکز مناسب برای تلاش های بازاریابی خود، این نکات را در نظر بگیرید.

  • بر ایجاد اعتبار تمرکز کنید. بیماران آینده نگر می خواهند بدانند که می توانند قبل از ورود به مطب دندانپزشکی به شما اعتماد کنند. با تمرکز بر شهرت آنلاین، به بیماران آینده نگر می گویید که به رضایت بیمار اهمیت می دهید. شما حتی می توانید توصیفات خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید تا مطمئن شوید که آنها دیده می شوند.
  • به دنبال ابزار یا خدمات بازاریابی دندانپزشکی باشید که بتواند بسته های بازاریابی دندانپزشکی کلید در دست ارائه دهد که به طور خودکار بیماران جدیدی را برای شما ایجاد کند.
  • شما باید یک ابزار بازاریابی یا خدماتی را پیدا کنید که به پیشرفت های تکنولوژیکی مشابه خدمات دندانپزشکی شما دسترسی داشته باشد. به طوری که آنها بتوانند راه حل های مدیریت کلینیک و استراتژی های بازاریابی را متناسب با نیازهای شما ارائه دهند.
  • عملکرد کمپین بازاریابی خود را مدیریت و ردیابی کنید و شناسایی کنید که کدام استراتژی برای بازسازی تاکتیک های موفق عمل می کند.
  • استفاده از تبلیغات گوگل و سایر روش های بازاریابی دیجیتال برای ایجاد بیماران جدید در حالی که به طور مداوم کمپین های تبلیغاتی را برای به دست آوردن نتایج بهتر اصلاح می کنید.
  • فراموش نکنید که با ایمیل های پیگیری با بیماران موجود تعامل داشته باشید تا آنها را دوباره برگردانید. به آنها مشوق ها یا تبلیغات قیمت گذاری بهتری را در نظر بگیرید و ارجاع بیمار را تشویق کنید.
  • از بهینه سازی موتورهای جستجو برای افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا و ایجاد مقالات وبلاگ برای آموزش بیماران را در نظر بگیرید.

چگونه بیماران بیشتری را به دست آوریم؟

دندانپزشکی به سرعت در حال پیشرفت است، به این معنی که اگر می‌خواهید با بیماران خود همگام باشید، خدماتی که ارائه می‌دهید نیز باید تکامل یابد.

  • یک پزشک جراحی را به مطب عمومی دندانپزشکی خود اضافه کنید تا بتوانید تمام جنبه های نیازهای بهداشت دهان و دندان بیمار را در یک مکان برطرف کنید.
  • سفید کردن دندان ها را ارائه دهید تا بتوانید به بیماران خود کمک کنید تا لبخندی درخشان تر داشته باشند.
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی مانند روکش، ایمپلنت های دندانی و باندینگ را اضافه کنید.

آیا قصد دارید خدمات دندانپزشکی خود را به مکان های جدید گسترش دهید؟

گسترش یک مطب دندانپزشکی به یک مکان جدید می تواند چالش برانگیز باشد اما در عین حال مفید نیز است. در اینجا چند قدم ساده برای گسترش کسب و کار خود آورده شده است:

  • دلایلی را که می خواهید گسترش دهید فهرست کنید: آیا به دنبال بیماران بیشتری هستید؟ آیا می خواهید اعضای تیم بیشتری را استخدام کنید؟ این به شما کمک می کند تا اهداف توسعه خود را تعیین کنید.
  • یک معمار عالی برای طراحی فضای جدید خود استخدام کنید، سپس یک پیمانکار محلی پیدا کنید که بتواند کار را انجام دهد.
  • بازاریابی دندانپزشکی جدید خود را به همان روشی که مکان اصلی خود را بازاریابی کرده اید، شروع کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا