سایت و سئومطالب آموزشی

9 راه برای جذب بیماران جدید در لینکدین برای دندانپزشکان

لینکدین ابزاری باورنکردنی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای پزشکان است تا بیماران جدید را به دست آورند. یک پزشک با ایجاد حضور خود در لینکدین، می‌تواند مطب خود را رشد دهد و بیماران جدید با ارزش بالا را وارد کند. در این مقاله تکنیک های خاصی را که می‌توانید برای جذب بیماران جدید در لینکدین به کار ببرید را بررسی می‌کنیم.

اهمیت لینکدین برای پزشکان و جذب بیماران جدید در لینکدین

در اینجا دو آمار مهم درباره LinkedIn از DentistryIQ وجود دارد که ارزش لینکدین را برای آوردن بیماران پزشکان جدید و در عین حال افراد پردرآمد نشان می‌دهد:

  1. لینکدین بیشتر از سایر شبکه های اجتماعی در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شود.
  2. کاربران لینکدین میانگین سن و درآمد بالاتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارند.

بنابراین، از آنجایی که لینکدین در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی اعتبار بیشتری در نتایج موتورهای جستجو دارد، برای جذب بیماران جدید با سئو ارزشمند است. ثانیاً، لینکدین با مسن تر و ثروتمندتر بودن کاربرانش نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند بیماران دندانپزشکی با بازده بالاتری را در مقایسه با فیس‌بوک، اینستاگرام و غیره برای شما به ارمغان بیاورد.

9 استراتژی جذب بیماران جدید در لینکدین

اکنون که فهمیدید چرا لینکدین برای جمع آوری ترافیک جدید بیماران دندانپزشکی بسیار مهم است، بیایید به جزئیات نحوه جذب بیماران جدید در لینکدین بپردازیم.

1. پروفایل لینکدین خود را بهینه کنید

تمام بخش‌های نمایه LinkedIn خود را پر کنید، از جمله مدارک تحصیلی، مدارسی که در آن شرکت کرده‌اید و وب‌سایت تمرین. شما همچنین می‌توانید کلمات کلیدی پزشکی مرتبط را برای سئو ترکیب کنید و نمونه کارها را با عکس های قبل و بعد درج کنید.

2. یک صفحه شرکتی برای کلینیک خود ایجاد کنید

صفحه شرکت شما برای مطب شما جایی است که می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دندانپزشکی خود را همراه با سایر عناصری که بیماران جدید را جذب می‌کنند، مانند کلمات کلیدی و عکس، درج کنید. وقتی محتوای عالی و مناسب موتورهای جستجو را در صفحه شرکت خود داشته باشید، آگاهی از برند خود را به صورت آنلاین افزایش می دهید.

3. مخاطبین و بیماران را در لینکدین اضافه کنید

هرچه ارتباطات لینکدین شخصی و حرفه ای بیشتری داشته باشید، بهتر است. برخی از این افراد بیماران آینده نگر هستند و سایر کاربران لینکدین اگر با یکی از اتصالات شما دوست باشند، تمایل بیشتری به اضافه کردن شما (و تبدیل شدن به مشتریان احتمالی) خواهند داشت. همچنین می‌توانید بیمارانی را که برای اولین بار در لینکدین قرار می‌گیرند اضافه کنید تا احتمال تکرار آنها را افزایش دهید.

4. به یک گروه دندانپزشکی حرفه ای بپیوندید

برای جذب بیماران جدید در لینکدین در گروه‌ها می‌توانید با بیماران احتمالی بیشتری و همچنین ارتباطات حرفه‌ای در صنعت ملاقات کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا بیماران بیشتری را به همراه داشته باشید.

5. گروه خود را برای جذب بیماران جدید در لینکدین ایجاد کنید

علاوه بر این، می‌توانید گروه LinkedIn خود را ایجاد کنید، که مانند شبکه اجتماعی کوچک شماست که از طریق آن می‌توانید محتوا را توزیع کنید، پیام‌هایی را به اشتراک بگذارید که محتوا را به وب‌سایت شما باز می‌گرداند و موارد دیگر. همانند نمایه شخصی و صفحه شرکت خود، می توانید عنوان و توضیحات گروه خود را برای سئو بهینه کنید.

6. محتوا را با شبکه خود به اشتراک بگذارید

پیوندها، عکس‌ها، ویدیوها و پست‌های وبلاگ و سایر محتواها را با گروه‌های لینکدین خود به اشتراک بگذارید. این محتوا باید نمایانگر عملکرد شما باشد و همچنین برای شخصی که آن را می بیند ارزش قائل شود. این باید شامل ترکیبی از محتوای خود و محتوای سایر منابع آنلاین باشد. شما می توانید این محتوا را با گروه خود و همچنین گروه های دیگری که عضو آن هستید به اشتراک بگذارید.

7. در بحث های دندانپزشکی شرکت کنید

در گروه های لینکدین، می‌توانید در بحث های دندانپزشکی شرکت کنید. این ارزش شما را برای گروه نشان می دهد و اعتبار آنلاین شما را به عنوان یک متخصص دندانپزشکی با مهارت بالا تثبیت می‌کند و به جذب بیماران جدید در لینکدین کمک می‌کند. همچنین می‌توانید با شروع بحث‌های خود شرکت کنید – برای مثال، با ارسال پیوندی که می‌خواهید گروه درباره آن بحث کند.

8. به سایر متخصصان دندانپزشکی توصیه کنید

در لینکدین، می‌توانید با یک کلیک روی «تاییدات» و همچنین «توصیه‌ها» طولانی‌تر بگذارید تا نشان دهید که یک همتا، همکار، کارمند قبلی و غیره را توصیه می‌کنید. این نظرات در نمایه آن شخص ظاهر می‌شوند. وقتی به شخصی توصیه یا تأیید می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که او لطف کند و بنابراین نمایه شما را برای بیماران بالقوه جذاب‌تر می‌کند.

9. تبلیغات را در لینکدین اجرا کنید

مانند سایر شبکه های اجتماعی، می توانید تبلیغات PPC را در لینکدین نیز قرار دهید تا به بیماران بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید. این تبلیغات پزشکی بسیار هدفمند و مقرون به صرفه هستند و می توانند شامل متن، تصاویر، ویدئو و/یا لینک هایی به وب سایت شما باشند. شما همچنین می توانید برای «تقویت» یک پست لینکدین هزینه کنید تا مخاطبان بیشتری آن را ببینند.

سخن پایانی

اگرچه لینکدین عمدتاً یک شبکه B2B است، اما هنوز یک راه شگفت انگیز برای جذب بیماران جدید دندانپزشکی است. لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای در جهان و منبع ارزشمندی برای گسترش پایگاه بیماران حرفه ای شما است. لینکدین به شما کمک می‌کند تا با برقراری ارتباط با مخاطبان حرفه ای آنلاین و همچنین از طریق SEO، اهداف جدید بیمار خود را محقق کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 + = 29

دکمه بازگشت به بالا