سایت و سئو

جذب بیمار از طریق گوگل

جذب بیمار از طریق گوگل

زندگی بشر از ابتدا تا به امروز تحت تاثیر عوامل بسیاری بوده است. از کشف آتش تا اختراع خط، لامپ، کشف جاذبه همه تاثیری در سبک زندگی بشریت داشته‌اند. آخرین چیزی که زندگی انسان را تغییر داد و به نوعی راه جدیدی به روی انسان باز کرد، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بود. در واقع این اختراع و امکان بزرگ باعث شد دنیا به دهکده‌ای کوچک تبدیل شود.

کمی بعد با ایجاد انواع موتورهای جست و جوگر زندگی در این دنیای مجازی راحت و راحت‌تر شد و گوگل به عنوان یکی از این موتورها کار خود را شروع کرد. اما امروز گوگل کاری فراتر از یک موتور جست و جو انجام می‌دهد و در واقع چیزی در حد و اندازه ی انسان می‌باشد. از این رو اطلاعات جمع می‌کند، اصلاح می‌کند، می‌شناسد، میفهمد و در نهایت از طریق این فهم مخاطب را شگفت زده می‌کند.

هوش مصنوعی گوگل در خدمت تبلیغات

در واقع می‌توان گوگل را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای بشریت دانست. این هوش مصنوعی عظیم و بسیار باهوش می‌تواند بر اساس اطلاعات به دست آمده از طریق خود کاربران تبلیغات پزشکی هدفمند را صورت دهد و برای مثال می‌توان به فواید زیر اشاره کرد:

  1. این موتور جستجو بر اساس اطلاعات هر کاربر که عمدتاً از جست و جوها و کارهای اینترنتی او بوده است می‌تواند زمان دقیق تبلیغات را بفهمد و دقیقا در جایی که فرد به آن مورد تبلیغاتی نیاز دارد آن را نشان دهد. این یعنی کاربر تشنه تبلیغات می‌شود و این بزرگ‌ترین کاری است که گوگل در جهت جذب مخاطب یا همان بیمار می‌تواند انجام دهد.
  2. اما در حوزه‌های دیگر و غیر از تبلیغات، به واسطه سئو و تولید محتواهای متنوع و حرفه‌ای می‌توانید جذب مخاطب خوبی داشته باشید. زیرا اینترنت در اختیار همه است. از طرفی این اقدامات هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد.پس چرا شما این کار را نکنید.

راه‌های دیگری برای جذب بیمار وجود دارد، مثل جذب بیمار از طریق رپورتاژ آگهی که برای مشاهده این مقاله می‌توانید کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا