بازاریابیمطالب آموزشی

یافتن و کسب اطلاعات بیشتر درباره کلینیک در دنیای آنلاین خود چقدر آسان است؟ موفقیت پزشکان در بازاریابی دیجیتال

همه ما می دانیم که بازاریابی دیجیتال مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، برای یک بیمار بالقوه جدید چقدر آسان است که مطب شما را به صورت آنلاین پیدا کند و در مورد آن بیشتر بیاموزد؟ این موضوع و موفقیت در فضای آنلاین واقعاً چیزی است که می‌تواند تعداد بیماران جدیدی را که می‌توانید جذب کنید افزایش دهد.

سئو سایت پزشکی، دندانپزشکی و کلینیک

مصرف کننده امروز در بازاریابی دیجیتال

هنگام خرید محصولات یا رفت و آمد به مشاغل محلی، مصرف کننده امروزی بسیار متفاوت از مصرف کننده 20 یا 30 سال پیش است. آنها فقط وارد یک فروشگاه نمی‌شوند یا تماس نمی‌گیرند تا با نماینده صحبت کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

برای اینکه بینش بیشتری به شما بدهیم، چیزی داریم که آن را «چرخه فروش» می‌نامیم. این اساساً یک مقیاس درصدی از تمایل به “خرید” است و از 0٪ شروع می شود و تا 100٪ می رسد. Zero شخصی است که شاید در مورد خرید چیزی “فکر می کند” و 100٪ کسی است که هم اکنون آماده خرید است.

در اواخر دهه 1980 / اوایل دهه 1990، یک نفر با نماینده فروش بین 8 تا 12 درصد در چرخه فروش تماس می گرفت، به این معنی که فرد ایده ای می گرفت، به عنوان مثال، برای خرید یک ماشین یا خرید یک تلویزیون جدید – ما در مورد یک خرید بزرگ صحبت می‌کنیم و آن فرد کمی تکالیف خود را انجام می‌دهد و سپس ظاهر می‌شود و برای اولین بار در حدود 8 تا 12 درصد از طریق چرخه فروش با نماینده شرکت صحبت می‌کند.

بنابراین، چه تفاوتی با امروز دارد؟

اساساً به این معنی است که امروزه افراد قبل از اینکه به کلینیک شما مراجعه کنند مقدار قابل توجهی از تکالیف خود را انجام می دهند. تکالیف آنها شامل جستجوی آنلاین شماست و به احتمال زیاد شامل جستجوی وب سایت یا خواندن نظرات شما می شود. این بدان معنی است که اکثر مصرف کنندگان عمدتاً در یک سرویس پزشکی خاص یا خدمات شما فروخته می شوند و آماده هستند تا زمانی که تماس بگیرند اقدام کنند.

همه این تماس گیرندگان اطلاعات خود را از کجا دریافت می کنند؟ اگر شخصی بخواهد در مورد علت درد دندانش بداند. اگر شخصی بخواهد بداند که “آیا من واقعاً به 6 تاج نیاز دارم یا میتوانم با مقداری پر کردن درد را از بین ببرم؟” یا “برای این کار به کدام دندانپزشک مراجعه کنم؟” کجا نگاه می کنند؟ بله – البته سایت پزشکی شما.

باید بتوانند پاسخ سؤالات خود را با چند معیار واجد شرایط دریافت کنند – 1) آنها باید اطلاعات کافی را به دست آورند تا تماس تلفنی را برقرار کنند و 2) این پاسخ ها باید در زمان و شرایط خود در دسترس آنها باشد.

با بازاریابی دیجیتال و با داشتن این نوع اطلاعات در وب سایت خود، به یک منبع قابل اعتماد اطلاعات تبدیل می شوید.  داشتن این در دسترس نیز راهی عالی برای آموزش بیماران جدید بالقوه در هر زمانی از روز است. .

مصرف کننده چه زمانی تحقیقات خود را انجام می دهد؟

در بیشتر موارد: در شب. بعد از پختن شام، انجام تکالیف با بچه‌هایشان، تمیز کردن، خواباندن بچه‌ها، و بعد از یک روز کاری طولانی، مگر اینکه آنها درد داشته باشند، این زمانی است که اکثر مردم می نشینند و “دندانپزشک نزدیک من” را در گوگل تایپ می کنند.

و به نقطه ابتدایی من برگردیم: وقتی آنها این کار را انجام می دهند، آیا می توانند به راحتی شما را پیدا کنند؟ آیا آنها می توانند با شما و عملکرد شما آشنا شوند؟ آیا آنها می توانند بفهمند که آیا شما خدمات مورد نظر خود را ارائه می دهید؟ برای اینکه این بیمار را وادار کنید که مطب شما را انتخاب کند – این زمان بهتر است که تمام آن اطلاعات را در اختیار او قرار دهید.

مصرف‌کننده امروزی می‌خواهد بتواند همه این اطلاعات را در زمان خودش و بدون نیاز به صحبت کردن با شما یا قدم زدن در محل کارتان، یاد بگیرد. زمان “من” آنها ممکن است ساعت 11 شب یا در اوایل ساعت 5 صبح باشد، و شما باید مطمئن شوید که این اطلاعات در آن زمان ها در دسترس آنها باشد. با یک وب سایت به درستی راه اندازی – این آسان است.

موفقیت بازاریابی دیجیتال مطب شما چگونه اندازه گیری می شود؟

آیا فکر می کنید می توانید به سؤالات مردم خود پاسخ دهید و نیازهای آنها را برآورده کنید و حضور آنلاینی داشته باشید که پاسخ سؤالات آنها را پوشش دهد؟ آیا احساس می کنید کاملاً برای آن آماده هستید؟

به عنوان اولین قدم، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید:

  1. «دندان‌پزشک نزدیک من» یا «بهترین دندان‌پزشک در (شهر شما)» را در Google تایپ کنید و ببینید کجا ظاهر می‌شوید. (توجه: Google از سابقه وب گذشته شما برای سفارشی کردن نتایجی که می‌بینید استفاده می‌کند، بنابراین وقتی جستجو می‌کنید، وب‌سایت شما را بالاتر از سایر افراد نشان می‌دهد.)
  2. فهرست گوگل، عکس‌ها و نظرات آنلاین خود را بررسی کنید تا ببینید چه تصوری از دفتر شما می‌دهند.
  3. وب سایت خود را طوری مرور کنید که گویی یک بیمار بالقوه به دنبال دندانپزشک هستید. آیا می توانید به راحتی تمام اطلاعاتی را که ممکن است به دنبال آن هستید پیدا کنید؟ آیا می توانید در مورد خدمات ارائه شده و شرایط دندانپزشکی که ممکن است با آن مواجه شوید آشنا شوید؟ آیا می توانید در مورد دکتر و چه چیزی آنها را از سایر روش های دندانپزشکی در شهر متمایز می کند، بیاموزید؟ آیا این تمرین جذاب به نظر می رسد؟

این به شما مکانی را می دهد تا برای بهبود حضور آنلاین خود شروع کنید – بدون اینکه لزوماً نیازی به صرف هزینه زیادی برای طراحی یک وب سایت کاملاً جدید یا انجام تبلیغات آنلاین داشته باشید.

و اگر هنگام انجام آن سه مرحله بالا از آنچه دیدید خوشحال نبودید، اما مطمئن نیستید که چگونه کارها را بهبود ببخشید، به همین دلیل است که باید بیشتر در بازاریابی دیجیتال خود سرمایه گذاری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + = 14

دکمه بازگشت به بالا