مدیریتمطالب آموزشی

4 راه برای به دست آوردن بیماران جدید بیشتر بدون بازاریابی

فضای بازاریابی پزشکی بسیار بزرگ است و تعداد زیادی شرکت در آن دخیل هستند؛ در نتیجه هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت پس بیایید به چند روش برای جذب بیماران جدید بیشتر با هزینه کم یا بدون هزینه نگاه کنیم:

1. گزارش تماس بیمار جدید را نگه دارید

می‌دانم، به نظر می‌رسد که این «بی‌معنایی» است، اما از اینکه چند نفر این کار را انجام نمی‌دهند تعجب خواهید کرد. اساساً، میز جلوی شما باید گزارشی از تماس‌های بالقوه بیماران جدید را با استفاده از یک نرم‌افزار یا قلم و کاغذ ساده نگه دارد.

مطمئناً، هنوز هم باید از روش‌های مختلف ردیابی استفاده کنید، مثلاً شماره تلفن‌های منحصر به فرد و سیستم‌های ردیابی تماس. اما شما باید گزارشی داشته باشید که تمام درخواست‌های بیمار جدید ورودی را در بر بگیرد. شما همه این اطلاعات را در یک مکان می خواهید.

شما باید گزارشی از هر درخواست بیمار جدید که در آن سوابق آمده است داشته باشید:

  • نام آنها
  • شماره تلفن آنها
  • چگونه در مورد شما شنیده اند
  • چیزی که آنها در مورد آن تماس می گیرند (یعنی تمیز کردن، نظر دوم و غیره)
  • چه برنامه ریزی کرده باشند یا نه (بنابراین می توانید با هرکسی که این کار را نکرده تماس بگیرید)

با استفاده از این گزارش تماس، می‌توانید نرخ تبدیل خود را برای دسترسی‌های جدید به دفتر تعیین کنید. در حالت ایده آل، نرخ تبدیل شما باید بین 80٪ و 100٪ باشد.

2. کارکنان خود را آموزش دهید تا به طور موثر به تلفن ها پاسخ دهند

گاهی اوقات میز پذیرش شما در حالی که در حال رسیدگی به بیمار دیگری است، یک تماس بیمار جدید دریافت می‌کند و از آنجایی که نمی‌دانند چگونه این دو عمل را همزمان انجام دهند، در نهایت با عجله به آن تماس تلفنی پاسخ می‌دهند تا آن فرد را از بیمارستان دور کنند.

از نظر آماری ثابت شده است که به طور متوسط، هر چه بیمار بالقوه بیشتر با تلفن تماس داشته باشد، احتمال بیشتری برای تعیین قرار ملاقات دارد. بنابراین، اگر مسئول پذیرش شما عجله دارد تلفن را قطع کند، این یک فاجعه برای جذب بیماران جدید بیشتر است!

بنابراین، برای کارکنان شما مهم است که دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه رسیدگی به انواع مختلف موقعیت‌هایی که پیش می‌آیند، همراه با انواع مختلف سوالاتی که معمولاً بیماران جدید دارند، داشته باشند و سپس این سناریوهای مختلف را با کارکنان خود تمرین می کنید تا زمانی که احساس کنند می توانند به طور طبیعی بدون نیاز به فکرکردن در مورد آن، از عهده آنها برآیند.

3. در مورد ارجاع بیشتر بیماران جدید فعال باشید

این تا حد زیادی ارزان‌ترین راه برای ایجاد بیماران جدید و یکی از ساده‌ترین راه‌ها است. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک بیمار دارید. او سالهاست که به مطب شما می آید و یک شوهر و دو نوجوان دارد که هنوز بیمار شما نیستند. بنابراین، می‌توانید فردی را در میز پذیرش خود منصوب کنید تا با سوزی درباره همسر و نوجوانانش صحبت کند تا قبل از رفتن او، آنها را برای قرار ملاقات با شما برنامه‌ریزی کند. اگر می دانید که آنها یک خواهر، والدین و غیره دارند که در محلی زندگی می کنند، در مورد آنها اطلاعات کسب کنید.

ایجاد ارجاعات داخلی یک راه بسیار آسان برای ایجاد بیماران جدید است و اگر فقط این عمل را به تنهایی انجام دهید، باید بتوانید 3-5 بیمار جدید در هفته در مطب خود ایجاد کنید. بنابراین، حتماً مطمئن شوید که آن بیماران را شناسایی می کنید و از آنها درخواست معرفی می کنید تا به جذب بیماران جدید بیشتر کمک کنید.

4. محیطی دلسوز ایجاد کنید

اکنون آخرین نکته ایجاد یک تمرین مراقبتی و خدمات محور است. شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی بیماران وارد در می شوند، به گرمی از آنها استقبال می شود و احساس می کنند که از آنها مراقبت می شود. شما می خواهید مطمئن شوید که کارکنان تا آنجا که فلسفه شما از نظر درمان بیماران شما با شما یکسان هستند. مانند اکثر دندانپزشکان، فلسفه شما احتمالاً شامل خواستن بیماران کاملاً سالم است. شما می خواهید که بیمارانتان بدانند که هدف شما این است، و می خواهید کارکنانتان بدانند که فلسفه شما این است و با آن موافق هستند.

پزشکان همیشه به دنبال راهی برای متمایز شدن از همه افراد دیگر در شهر هستند، چه با تکنولوژی، یک مطب پیشرفته و غیره. بهترین راه برای متمایز شدن این است که به بیماران خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید، اطمینان حاصل کنید که منتظر نمی مانند و اطمینان حاصل کنید که آنها متوجه می شوند چرا به درمان خود نیاز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا