بازاریابیمطالب آموزشی

با بازاریابی ویدیویی پزشکی بیماران جدید بیشتری دریافت کنید

اثبات اجتماعی امروزه قدرتمندترین شکل بازاریابی است. اثبات اجتماعی اساساً به این معناست که افراد دیگر درباره کسب و کار شما با دیگران صحبت کنند. وب سایت شما به تنهایی کافی نیست. وب سایت شما در مورد شما صحبت می کند، تبلیغات شما در مورد شما صحبت می کنند. البته، هر چیزی که وب سایت و تبلیغات شما می گویند قابل باور است، اما مصرف کننده امروزی در مرحله تماس اولیه به چه کسی بیشتر اعتماد می کند؟ افرادی که در کسب و کار شما بوده اند؛ افرادی که واقعا خدمات کلینیک شما را دریافت کرده اند. اگر می‌خواهید اثبات اجتماعی را یک قدم جلوتر ببرید به بازاریابی ویدیویی پزشکی نیاز دارید.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

رضایت بیمار در بازاریابی ویدیویی پزشکی

بدیهی است که اولین قدم این است که بیمار با ارائه گواهی در دوربین موافقت کند. اگر بیماران مردد هستند، آنها را تحت فشار قرار ندهید و اگر نظر خود را تغییر دهند و بخواهند شما آن حذف کنید، باید موافقت کنید. شما باید بیماران زیادی داشته باشید که آنقدر از تیم شما و نتایج درمانشان راضی هستند که مایلند با به اشتراک گذاشتن داستان خود به شما کمک کنند. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به کار در سطح خدمات مشتری و ارتباطات در دفتر خود داشته باشید.

تجهیزات لازم برای بازاریابی ویدیویی پزشکی

  • دوربین

ساده‌ترین وسیله برای استفاده، چیزی است که از قبل دارید: موبایل خود. کیفیت تلفن شما برای ایجاد توصیفات ویدیویی عالی است و نقطه شروع خوبی است. با این اوصاف، اگر می‌خواهید با تجهیزات بهتر به بازاریابی ویدیویی پزشکی بپردازید، تجهیزات حرفه‌ای مانند دوربین بدون آینه Sony Alpha a6400 خریداری کنید.

  • صدا

اکنون، می‌توانید فیلم‌های شگفت‌انگیزی داشته باشید، اما اگر صدا خوب نیست، کل ویدیو خوب نیست. اگر صدای ضعیفی داشته باشید، مخاطبان خود را از دست خواهید داد و این نشان می دهد که شما واقعاً آنقدرها حرفه ای نیستید. بنابراین، توصیه می کنیم برای بازاریابی ویدیویی پزشکی یک میکروفون بخرید.

  • سه پایه

مهم است که یک سه پایه برای دوربین خود داشته باشید، چه از یک دوربین حرفه ای یا فقط گوشی خود استفاده کنید، زیرا از لرزش ناشی از گرفتن آن با دستان خود جلوگیری می کند. اگر از گوشی خود استفاده می کنید، یک سه پایه عالی در واقع یک دسته سلفی با سه پایه است.

محل ثبت شهادت بیمار

اکنون که تجهیزات را در اختیار دارید، باید فضایی در دفتر خود برای انجام این توصیفات پیدا کنید. برای بازاریابی ویدیویی پزشکی اتاق یا منطقه ای را انتخاب کنید که به پنجره ها دسترسی داشته باشد تا بتوانید از نور طبیعی استفاده کنید. در حالت ایده‌آل، شما فقط یک فضای کوچک با حداقل حواس‌پرتی می‌خواهید تا توصیفات بیمار خود را ثبت کنید، نیازی به تجمل نیست.

هنگام فیلمبرداری، روی دو چیز تمرکز کنید:

  1. اینکه بیمار خوشحال به نظر می رسد (حتی اگر آنها چیزهای خوبی می گویند، اگر عصبی، یکنواخت یا عبوس به نظر می رسند، بیننده متوجه این موضوع می شود).
  2. به نظر فیلمنامه ای نرسد. این باید تا حد امکان واقعی و طبیعی باشد، بنابراین اگر به نظر می رسد که آنها در حال خواندن یک فیلمنامه هستند، اثر درستی ندارد.

چگونه می‌توان حجم بیمار را در یک مطب پزشکی افزایش داد؟ راه های خلاقانه برای افزایش حجم بیمار

سخن پایانی

اکنون می توانید فیلمبرداری خود را شروع کنید. هر چند چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد، مانند:

  • نحوه انتخاب بیمار مناسب برای فیلمبرداری
  • چگونه آنها را برای ارائه یک گواهی واقعی و طبیعی راهنمایی کنیم
  •  نحوه اشتراک گذاری این ویدیوها برای حداکثر قرار گرفتن در فضای آنلاین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا