مدیریتمطالب آموزشی

چگونه می‌توان حجم بیمار را در یک مطب پزشکی افزایش داد؟ راه های خلاقانه برای افزایش حجم بیمار

در این مقاله چند استراتژی بازاریابی پزشکی بسیار موثر وجود دارد که می‌‌توانید برای افزایش حجم بیمار و جذب بیماران بیشتر به مطب خود اجرا کنید.

اهمیت وب سایت برای افزایش حجم بیمار

اول از همه باید بدانید که برای افزایش حجم بیمار وب سایت مطب شما یکی از حیاتی ترین دارایی های دیجیتالی کسب و کار شما است و این سرمایه گذاری است که باید جدی گرفته شود.

اگر به ایجاد یک استراتژی بازاریابی مراقبت های بهداشتی مانند ساختن خانه فکر می کنید، وب سایت عمل شما پایه و اساس آن است. این همان چیزی است که هر استراتژی دیگر بر آن ساخته شده است. روی یک بنیاد عالی سرمایه گذاری کنید، و این برنامه از مزایای آن بهره خواهد برد. علاوه بر این، وب سایت شما به عنوان یک فروشنده عمل می کند که همیشه آماده ارائه اطلاعات به بیماران بالقوه در زمانی که به آن نیاز دارند، می‌باشد.

جاستین نات ، رئیس بازاریابی مراقبت های بهداشتی اینترپی

برای ایجاد یک وب‌سایت پزشکی با عملکرد خوب که بیماران را به سمت مطب شما سوق دهد، باید چند نکته مهم را در میان بگذارید.

  1. مطمئن شوید که داستان منحصر به فرد خود را تعریف می کنید
  2. تمام شرایط و درمان های فوق العاده ای که شما به آنها رسیدگی می کنید
  3. نحوه رزرو نوبت جدید برای بیمار را آسان و روشن کنید
  4. وبلاگ و محتوای ویدیویی برای تعامل با بیماران بالقوه

برای افزایش حجم بیمار اطمینان حاصل کنید که وب سایت پزشکی شما منحصر به تجربه بیمار از عمل شما و کاربر پسند است.

سوالات خوب برای وب سایت هایی که می‌خواهند حجم بیمار را افزایش دهند:

  • آیا وب سایت شما به طور کامل به دستگاه های تلفن همراه پاسخگو است؟

بسیار مهم است که بیماران بتوانند به راحتی وب سایت شما را در حین حرکت مشاهده کنند و از آن استفاده کنند. بیماران بالقوه پزشکان و اقدامات پزشکی را در تلفن یا تبلت خود جستجو می‌کنند و این امر ضروری است که بیماران بتوانند به راحتی در سایت شما حرکت کنند و اطلاعات را جمع آوری کنند. مهمتر از همه، نیاز به یک فراخوان واضح و مستقیم برای تعیین یک قرار ملاقات وجود دارد.

  • آیا خدمات یا درمان های ویژه خود را در صفحه اصلی برجسته کرده اید؟

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما این فرصت شماست تا خدمات یا رویه های پردرآمد خود را تبلیغ کنید. انتخاب خدمات خود را برای مشخص کردن رویه های اصلی درآمد بالا در نظر بگیرید. آیا شما یک پزشک گوش و حلق و بینی هستید که می‌تواند کیفیت زندگی فردی مبتلا به سینوزیت را با روش غیرتهاجمی اتساع بالون که زمان بهبودی بیمار را کاهش می دهد، بهبود بخشد؟ شاید شما یک چشم‌پزشک باشید که به بیماران کمک می‌کند با لیزیک به وضوح ببینند، فارغ از تخصص شما، از این فرصت فروش استفاده کنند.

  • آیا وب سایت شما وبلاگ دارد؟

اطمینان حاصل کنید که بیماران از سایت پزشکی شما با یک منطقه وبلاگ آموزشی قوی بازدید می کنند و در آن می مانند. هرچه محتوای اصلی‌تر و غنی‌تر از کلمات کلیدی در وب‌سایت شما باشد، عشق بیشتری از نتایج جستجوی Google دریافت می‌کنید.

  • آیا صفحه کارمند و ارائه دهنده مشخصی دارید؟

بیماران می‌خواهند بدانند چه کسی مراقبت‌های آنها را انجام خواهد داد و می‌خواهند درباره پزشکان خود بیاموزند. برای تقویت سئوی پزشکی برای پزشکان خود؛ صفحات فردی را برای بیوگرافی پزشک، مدارک تحصیلی، و موارد دیگر اختصاص دهید، به این ترتیب، تضمین می‌کنید که وقتی بیماران پزشک خاصی را جستجو می‌کنند، وب‌سایت مطب پزشکی شما را به سایت‌های برتر بررسی می‌کند.

  • آیا سئو و تحقیق کلمات کلیدی مناسبی دارید؟

یک استراتژی قوی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای یک مطب پزشکی یا دندانپزشکی با پایه گذاری وب سایت شما شروع می‌شود.

  • آیا توصیفات بیمار شما مشخص شده است؟

نظرات بیماران یک تاثیرگذار بزرگ برای ایجاد بیماران جدید برای یک عمل است. بیماران بالقوه می‌خواهند از دیگرانی که در مطب شما درمان شده اند بشنوند.

  • آیا در وب سایت پزشکی خود فرم های سرنخ دارید که استفاده از آنها برای برنامه ریزی قرار ملاقات بیماران آسان باشد؟ 

یک وب سایت پزشکی خوب طراحی شده، درخواست یک قرار ملاقات جدید را برای یک بیمار بالقوه بسیار آسان می‌کند.

وب سایت مطب را برای سئو و افزایش حجم بیمار بهینه کنید

یکی از راه های برتر افزایش حجم بیمار از طریق رشد وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک محلی است. این کار با داشتن صفحات درمان و شرایط به خوبی ساخته شده در وب سایت شما شروع می‌شود.

در تبلیغات گوگل و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

تبلیغات پزشکی به یک ابزار ضروری برای استراتژی بازاریابی دیجیتال برای اقدامات پزشکی تبدیل شده است. بیماران به گوگل، فیسبوک و دیگر پلتفرم‌ها و موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند تا یک عمل محلی یا اطلاعاتی در مورد یک روش خاص پیدا کنند. شما می‌خواهید زمانی و مکانی که آنها به دنبال اطلاعاتی در مورد خدمات پزشکی و جراحی هستند آنجا باشید.

ایجاد یک انجمن آنلاین در رسانه های اجتماعی

یک راه فوق العاده برای تبلیغ و به اشتراک گذاری خدمات خود، استفاده از دنیای رسانه های اجتماعی است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی یکی از بهترین نتایج جستجو در وب هستند. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری آسان و پرمحتوا باشند نه تنها برای جذب بیماران، بهبود جستجو، بلکه به شما کمک می‌کنند تا با بیماران ارتباط برقرار کنید.

رشد ارجاع بیمار جدید با بازاریابی ارتباطی با پزشک

برای ارتباط با پزشکان ارجاع دهنده و اقدامات در جامعه خود، یک برنامه پیشگیرانه ارتباط با پزشک ایجاد کنید. با استخدام یک رابط پزشک یا مدیر روابط با پزشک، روابط ارجاع پزشک قوی با پزشکان همسایه خود ایجاد کنید. یک رابط پزشک به شما کمک می‌کند تا مطب پزشکی خود و پزشکان آن را به پزشکان ارجاع دهنده متصل کنید، ارجاعات بیمار را افزایش دهید و درآمد کلی را افزایش دهید.

یک رابط پزشک معین می‌تواند مطمئن شود که روش‌های ارجاع همه موادی را که باید به راحتی به آنها مراجعه کنند، دارند. یک رابط پزشک همچنین به عنوان سفیر عمل برای پزشکانی که آنها نمایندگی می کنند برای ساده کردن ارتباطات و ارائه ارزش برای پزشکان ارجاع کننده عمل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا