مدیریتمطالب آموزشی

چگونه انسجام تیمی کلینیک خود را افزایش دهیم؟

مشارکت کارمندان یا انسجام تیمی کلینیک یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر عملکرد و سودآوری مطب شما تأثیر می‌گذارد. معمولاً به دلیل عملکرد تقریباً مکانیکی روزانه این افراد می‌توانید به سرعت مشکل آنها را تشخیص دهید و می‌توانید ببینید که آنها دل به کار نمی‌دهند.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

تقریباً هر صنعتی این مشکل را دارد و مطب های پزشکی نیز از این موضوع مصون نیستند. برای مبارزه با این مشکل و حفظ انسجام تیمی کلینیک باید پیوندی بین تیم شما ایجاد شود که الهام بخش باشد و به آنها قدرت دهد تا در نقش های خود در تمرینات پرمشغله شما پیشرفت کنند.

شفافیت برای انسجام تیمی کلینیک ضروری است

اولین قدم در ایجاد انسجام تیمی کلینیک، تعیین اهداف و انتظارات شما از عمل موفق شما و هر کارمند است. در مرحله بعد، نحوه تاثیر مستقیم مشارکت آنها بر چشم انداز بلندمدت برندتان را به اشتراک بگذارید. این ارتباط به ایجاد یک علاقه و مشارکت آنها به عنوان یک تیم و نه تنها دریافت چک کمک می‌کند.

شما می‌توانید با فهرست کردن آنها و مرور منظم این آرزوها با خدمه خود، تعهد به این اهداف و انتظارات را تسهیل کنید. شما مدیر هستید، پس این بر عهده شماست که به آنها کمک کنید به عنوان اعضای دفتر شما احساس ارتباط و ارزش داشته باشند.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با رعایت برخی از نکات زیر، حس مشارکت و روحیه تیمی بیشتری را در کارکنان خود ایجاد کنید. ارتباط خوب کلید کار تیمی موفق است، همانطور که برگزاری یک جلسه سریع روزانه برای بررسی اهداف روز، بحث در مورد معیارهای جدید مؤثر بر عملکرد، مشکلات احتمالی بیمار و بررسی نحوه عملکرد همه همیشه مفید است.

آنچه در مورد مرورهای سریع صبحگاهی برای روز آینده بسیار خوب است این است که آنها به مطب ها با شعبه های متعدد کمک می‌کنند. در حالی که ممکن است هر روز صبح امکان گردهمایی وجود نداشته باشد، می‌توانید تماس‌های ویدیویی ماهانه یک‌بار برای تشویق اعضای تیم به برقراری ارتباط بیشتر برنامه‌ریزی کنید. این به تقویت نقش آنها در یک گروه کاری کمک می کند که به موفقیت ها و چالش ها به اندازه بقیه اهمیت می دهد.

این جلسات همچنین فرصتی عالی برای شناسایی کارکنانی است که به اهداف تعیین شده برای آنها دست یافته اند، بررسی محصولات جدیدی که به زودی عرضه می شوند و هرگونه تغییر سیاستی که در راه است. اطمینان از اینکه همه در یک صفحه هستند، تنها یک راه برای تشویق بهبود همکاری در بین کل تیم شما است.

روش های مدیریت ثابت داشته باشید

عدم تعامل و عدم سازماندهی نشانه‌های آشکاری از شیوه‌ها و فرآیندهای ضعیف در مطب شما است. این می‌تواند باعث شود که بیماران در هنگام مراقبت از شما تصور ضعیف یا تجربیات نامطلوبی داشته باشند. بسیار مهم است که کارکنان شما آموزش مناسبی دریافت کنند که پایه محکمی برای تصمیم گیری در اختیار آنها قرار دهد. با یک سیستم عملیاتی سازمان‌یافته، تیم شما همچنین می‌تواند وظایف خود را بر عهده بگیرد و به خوبی از کارهایی که باید انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که مطب شما به خوبی مدیریت می‌شود.

هر روشی که برای انسجام تیمی کلینیک اجرا می‌کنید باید با تمرکز بیمار محور که از فرآیندهای استاندارد در صنعت پزشکی استفاده می‌کند شروع شود. همانطور که این سیستم را پیاده سازی می کنید، این آزادی را خواهید داشت که این انتظارات را در صورت لزوم بیشتر سفارشی کنید تا نیازهای کسانی را که به آنها خدمت می کنید برآورده کنید.

فرهنگ قابل پیش بینی برای انسجام تیمی کلینیک را پرورش دهید

خطاها می‌توانند چندین بخش در مطب شما را در عرض چند دقیقه مختل کنند. به همین دلیل است که کارکنان شما باید اطمینان حاصل کنند که بیماران بدون توجه به اینکه در کدام یک از مطب های شما حضور دارند، همان سطح مراقبت مورد انتظار را دریافت می‌کنند. برای اطمینان از اینکه تیم شما خدمات با کیفیت یکسانی را ارائه می دهد، مهم نیست که چه کسی از درهای شما عبور می کند، موارد احتمالی وجود دارد.

اگر یک متخصص بهداشت باید شیفت روزانه خود را لغو کند، آیا عضو تیم دیگری در این نقش دارید که بتواند مسئولیت های خود را با همان مهارت پوشش دهد؟ اگر این کار را نکنید، چه کاری می‌وانید برای پر کردن این شکاف در آینده انجام دهید تا بیماران به مراقبت هایی که انتظار دارند ادامه دهند؟ ممکن است بخواهید فرصت های توسعه تیم را برای کسانی که وظایف مشابهی دارند، اما نیاز به گواهینامه اضافی برای ورود و پر کردن شکاف زمانی که لغو کارکنان رخ می‌دهد، در نظر بگیرید.

به یاد داشته باشید، سازگاری به چیزی بیش از چسبیدن به فرآیندها نیاز دارد. شما باید محیطی ایجاد کنید که از این انتظار پشتیبانی کند.

مزایای انسجام تیمی کلینیک

نکاتی که قبلاً برای ایجاد یک تیم منسجم ذکر شد، می‌تواند یک تیم بسیار کارآمد از متخصصان ایجاد کند. دستیابی به این هدف نهایی چندین مزیت را برای شما به ارمغان می آورد که بسیاری از پزشکان برای رسیدن به آنها تلاش می کنند:

  • حفظ کارکنان
  • افزایش مشارکت کارکنان شما
  • مراقبت از بیمار بهبود یافته است
  • جذب بیماران جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 54 = 59

دکمه بازگشت به بالا