تبلیغاتمطالب آموزشی

چگونه از تبلیغات گوگل برای پزشکان استفاده کنیم؟

گوگل ادز که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد، امروزه بزرگترین و پرکاربردترین کانال تبلیغاتی جهان است که می‌تواند کسب‌وکار پزشکی شما را با اتصال آن به جمعیتی متشکل از هزاران بیمار، شکوفا کند. گوگل روزانه 3.5 میلیارد بار توسط کاربرانش استفاده می‌شود و بدیهی است که این پایگاه پرکاربرد یک انتخاب هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کارها می‌باشد. وقتی بیماران کلمات کلیدی پزشکی مرتبط با شما را جستجو می‌کنند، Google Ads به شما امکان می‌دهد خدمات پزشکی خود را تبلیغ کنید. در این مقاله به این سوال می‌پردازیم که چگونه از تبلیغات گوگل برای پزشکان استفاده کنیم؟

تبلیغات گوگل برای پزشکان چگونه کار می‌کند؟

Google Ads به عنوان تبلیغات کلیکی عمل می‌کند و حول کلمات کلیدی و قیمت پیشنهادی آنها متمرکز می‌شود. برای استفاده از تبلیغات گوگل برای پزشکان، باید کلمات کلیدی پزشکی را که برای کسب و کار شما قابل استفاده هستند و اینکه آیا بیماران بالقوه شما احتمالاً آنها را جستجو می‌کنند یا روی آنها کلیک می‌کنند، شناسایی و انتخاب کنید. سپس باید با در نظر گرفتن قیمتی که یک بیمار بالقوه روی تبلیغ پزشکی شما کلیک می‌کند، برای آنها پیشنهاد بدهید.

برای هر کلمه کلیدی پزشکی که پیشنهاد داده اید و جستجو می‌شود، تبلیغات پزشکی شما نمایش داده می‌شود. انجام این کار باعث می‌شود تا در معرض کسب و کار و خدمات پزشکی شما قرار بگیرند و بیماران از آنجایی که تبلیغات شما را در Google می‌بینند، به دنبال سایت شما می‌گردند.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی پزشکی در گوگل ادز اجرا کنیم؟

اجرای کمپین تبلیغاتی در Google Ads کاملاً در دسترس و آسان شده است زیرا گوگل ادز به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل شده است که تقریباً هر کسب و کار آنلاین برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود از آن استفاده می‌کند. در ادامه نحوه ایجاد یک کمپین تبلیغات گوگل برای پزشکان آورده شده است.

قبل از شروع تبلیغات گوگل برای پزشکان، ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل ادز ایجاد کنید. برای انجام این کار، وارد حساب Google خود شوید و در گزینه ها بر روی New Google Ads Account کلیک کنید. درخواست بعدی از شما می‌خواهد که اعتبار کسب و کار پزشکی خود را تایید کنید و مکان، منطقه زمانی و ارز خود را انتخاب کنید و روی ارسال کلیک کنید. هنگامی که این کار انجام شد و در یک پیام تبریک برای شما ارسال شد، روی دکمه Explore Your Campaign کلیک کنید.

مرحله اول: اهداف کمپین خود را تعیین کنید

بعد از اینکه وارد حساب Google Ads خود شدید، روی دکمه Start Now در صفحه فرود یا اگر به داشبورد هدایت می‌شوید، روی دکمه New Campaign کلیک کنید. شما باید اهداف کمپین خود را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه، به Google خواهید گفت که می‌خواهید روی چه گروهی از بیماران تمرکز کند و بودجه کمپین شما بر این اساس چقدر خواهد بود.

گزینه های اهداف کمپین شما عبارتند از:

  • Search
  • Display
  • Shopping
  • Video
  • Smart
  • Discovery

اگر برای اولین بار از Google Ads استفاده می‌کنید، انتخاب کمپین جستجو برای کمپین پزشکی استارتاپی کارساز خواهد بود. از اینجا، کمپین تبلیغاتی پزشکی شما بر اساس کمپین جستجو شکل می‌گیرد.

مرحله دوم: بودجه و هدف کمپین پزشکی خود را انتخاب کنید

پس از انتخاب کمپین جستجو، از شما خواسته می‌شود که شبکه آن و نحوه نمایش تبلیغات پزشکی خود را انتخاب کنید. همچنین از شما خواسته می‌شود که مکان آگهی خود را انتخاب کنید، جمعیت بیماران را بر اساس جمعیت‌شناسی، زبان‌ها و غیره مشخص کنید.

خود گوگل به کسب و کارهای آنلاینی توصیه می‌کند که اگر از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند، منطقه تبلیغاتی هدفمند و متمرکز تری را انتخاب کنند. به این ترتیب، کمپین قدرتمندتر می‌شود و تا حد امکان افراد زیادی را در منطقه انتخاب شده هدف قرار می‌دهد.

مرحله سوم: گروه تبلیغات را انتخاب کنید

گروه تبلیغاتی شما مجموعه ای از تبلیغات است که مضامین یا اهداف مشابهی دارند. به عنوان مثال، اگر یک تبلیغ پزشکی در مورد واکسن های آنفولانزا و دیگری در مورد واکسن های پاییزی دارید، هدف شما واکسن خواهد بود. می‌توانید کلمات کلیدی پزشکی خود را جستجو کنید یا آدرس سایت خود را وارد کنید تا گوگل آنها را برای شما تولید کند. هنگامی که کلمات کلیدی پزشکی را برای گروه تبلیغاتی خود اضافه کردید، روی ذخیره و ادامه کلیک کنید.

مرحله چهارم: تبلیغات پزشکی خود را ایجاد کنید

Google با پیشنهاد دادن تبلیغات از قبل ایجاد شده بر اساس گزینه های قبلی، ایجاد تبلیغات شما را برای شما آسان تر می‌کند.

شما باید توضیحات و سرفصل های تبلیغات خود را نیز ایجاد کنید. گوگل همچنین پیش نمایشی از نحوه ظاهر آگهی شما پس از نمایش نشان می‌دهد و ویرایش و اصلاح آگهی را در طول مسیر آسان می‌کند. پس از ایجاد آگهی پزشکی، اگر قصد دارید چندین تبلیغ ایجاد کنید یا دیگران را به گروه تبلیغاتی خود اضافه کنید، روی Done کلیک کنید و آگهی بعدی را ایجاد کنید.

مرحله پنجم: بررسی اجمالی و انتشار

این قسمتی است که باید کمپین تبلیغاتی پزشکی خود را بررسی کنید. ببینید آیا این کمپین اهدافی را که در ذهن خود داشتید منعکس می‌کند یا خیر و اگر همه چیز عالی است روی انتشار کلیک کنید. کمپین پزشکی Google Ads شما اکنون فعال و در حال اجرا است.

سخن پایانی

تبلیغات گوگل برای پزشکان بسیار مهم است زیرا این روزها Google Ads به مهم‌ترین کانال برای اجرای تبلیغات گوگل برای هر کسب و کاری تبدیل شده است. گوگل ادز به هیچ وجه یک تجارت پزشکی را محدود نمی‌کند و اکنون به کانال تبلیغاتی تبدیل شده است که اکثر پزشکان برای اجرای کمپین های تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + = 7

دکمه بازگشت به بالا