تبلیغاتمطالب آموزشی

3 استراتژی برتر بهینه سازی قیمت گوگل ادز برای پزشکان

بهینه سازی قیمت گوگل ادز برای پزشکان یا هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی، برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) برای هزینه‌های تبلیغاتی و در عین حال رعایت محدودیت‌های بودجه ضروری است. این مقاله روی 3 استراتژی برتر بهینه سازی قیمت پیشنهادی تمرکز خواهد کرد که برای کلینیک شما ارزشمند خواهد بود.

خدمات تبلیغات گوگل ادز

 بهینه سازی قیمت گوگل ادز چیست؟

بهینه سازی قیمت گوگل ادز هنگامی است که قیمت را شما پیشنهاد می دهید، در واقع مبلغی را که می خواهید برای یک کلمه کلیدی، یک کلیک یا یک تبدیل بپردازید، تعیین می کنید.

Google Ads دو تنظیمات را ارائه می دهد. مناقصه دستی و مناقصه خودکار. با مناقصه دستی، همه چیز به عهده شماست. شما مبلغ پیشنهادی را برای هر گروه تبلیغاتی و کلمه کلیدی تعیین می کنید و باید آن را پیگیری کنید. مناقصه خودکار از حدس و گمان خلاص می شود و بار را کمی کاهش می دهد. شما مجبور نیستید پیشنهادات را به صورت دستی به روز کنید. شما استراتژی پیشنهاد خودکار خود را برای کمک به دستیابی به هدف خاص خود برای کسب و کار خود انتخاب می کنید.

اکثر تبلیغ‌کنندگان اکنون از مناقصه خودکار استفاده می‌کنند، زیرا هوش مصنوعی Google بسیار پیشرفته است و به انواع داده‌ها برای گرفتن بهترین تصمیم‌ها دسترسی دارد.

استراتژی های برتر بهینه سازی Google Ads پزشکان

کلیک ها را به حداکثر برسانید

وقتی «به حداکثر رساندن کلیک‌ها» یا «maximise clicks» را به‌عنوان استراتژی پیشنهادی خود انتخاب می‌کنید، Google Ads به شما کمک می‌کند تا بیشترین تعداد کلیک ممکن را در بودجه خود داشته باشید. خیلی ساده است. شما متوسط ​​بودجه روزانه تعیین می کنید و گوگل دست به کار می شود و بقیه را انجام می دهد. Google حداکثر هزینه به ازای هر کلیک (CPC) شما را تعیین می کند، اما شما می توانید محدودیت هایی را برای جلوگیری از افزایش قیمت پیشنهادی خود از مقدار مشخصی تعیین کنید. با این حال، این می‌تواند تعداد کلیک‌های روی تبلیغ شما را محدود کند و بنابراین گاهی اوقات بهتر است به گوگل اجازه دهید کار خود را انجام دهد.

به یاد داشته باشید، به حداکثر رساندن کلیک ها می تواند بودجه را سریع تر تمام کند، زیرا دریافت کلیک آسان تر از تبدیل است. یکی از استراتژی هایی که تبلیغ کنندگان دوست دارند از آن استفاده کنند، انتخاب حداکثر کلیک برای حداقل دو هفته است. این به Google اجازه می‌دهد تا داده‌ها را جمع‌آوری کند تا بتوانید استراتژی پیشنهادی خود را برای به حداکثر رساندن تبدیل تغییر دهید. با داده‌هایی که قبلاً جمع‌آوری شده است، بسیار موثرتر خواهد بود زیرا تمام اطلاعات مورد نیاز برای دریافت این تبدیل‌ها را در اختیار دارد.

تبدیل ها را به حداکثر برسانید

به منظور استفاده از حداکثر کردن تبدیل به عنوان یک استراتژی، باید تبدیل های خود را ردیابی کنید، از جمله درج کد تبدیل در کدنویسی در وب سایت خود. چگونه این کار را انجام می دهید؟ بهتر است طراح سایت حرفه ای خود را را مسئول این کار کنید، زیرا یک اشتباه می تواند کل وب سایت شما را خراب کند.

باید یک حساب Google Tag Manager راه‌اندازی کنید و کدی را که باید برای توسعه‌دهنده خود ارسال کنید تا آنها بتوانند آن را روی کد وب‌سایت جای‌گذاری کنند. پس از انجام این کار، آنها حساب Google Tag Manager شما را به حساب Google Ads شما متصل می‌کنند تا نسخه‌های شما را ایجاد کنند و شما می‌توانید شروع به استفاده از حداکثر کردن تبدیل‌ها به عنوان یک استراتژی پیشنهادی کنید.

Google از داده‌های تاریخی مربوط به کمپین شما استفاده می‌کند تا هر بار که تبلیغ شما ظاهر می‌شود، پیشنهادی بهینه برای تبلیغات پزشکی شما پیدا کند. به حداکثر رساندن تبدیل ها سعی می کند متوسط ​​بودجه روزانه شما را خرج کند، بنابراین مطمئن شوید که آن را روی مقداری تنظیم کرده اید که آماده خرج کردن هستید.

سهم برداشت هدف

سهم تأثیر هدف به عنوان یک استراتژی به این معنی است که پیشنهادها به طور خودکار با هدف نمایش آگهی شما در بهترین موقعیت ممکن در Google تنظیم می شوند. می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج، در بالای صفحه نتایج یا هر جایی از صفحه نتایج جستجو نمایش داده شود. فرض کنید به دنبال افزایش دید کلینیک خود و دریافت سوالات جدید از بیماران هستید. در این صورت، می‌توانید کمپینی را با استراتژی سهم تأثیرگذاری هدف راه‌اندازی کنید تا در عین حال کمپین دیگری را با استراتژی تبدیل حداکثری اجرا کنید.

سخن پایانی

موفقیت تبلیغات گوگل ادز به زمان نیاز دارد. وقتی تبلیغ خود را ویرایش می‌کنید یا استراتژی پیشنهاد قیمت خود را تغییر می‌دهید، چند هفته به Google فرصت دهید. انتظار نداشته باشید که نتایج شگفت انگیزی را مستقیماً ببینید پس صبور باشید. اگر در ابتدا بودجه خود را بالاتر تنظیم کنید، به Google اجازه می دهید داده های بیشتری را در اختیار داشته باشد. می توانید بعداً بودجه خود را کاهش دهید زیرا هوش مصنوعی از اطلاعات برای انجام بهترین پیشنهاد ممکن استفاده می کند.

نظارت مستمر و تنظیم کمپین های تبلیغاتی گوگل برای دستیابی به بهترین نتایج ضروری است. کار با یک متخصص بازاریابی دیجیتال با تجربه در صنعت مراقبت های بهداشتی نیز می تواند برای بهینه سازی قیمت گوگل ادز شما به طور موثر مفید باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 10 =

دکمه بازگشت به بالا