سایت و سئومطالب آموزشی

چگونه طراحی وب سایت و تجربه بیمار بر سودآوری شما تأثیر می‌گذارد

برداشت اول بیمار از سایت پزشکی شما هم برای تجربه حضوری و هم برای تجربیات آنلاین بیمار اهمیت دارد. بنابراین، شما باید اهمیت تجربه کاربری در طراحی وب را درک کنید و وب سایت پزشکی خود را به گونه ای بسازید که از نظر زیبایی ظاهری جذاب باشد تا از همان ابتدا تاثیر مثبتی بر تجربه بیمار داشته باشد.

عدم انجام این کار منجر به از دست دادن بیماران قبل از شروع مرور صفحات خدمات شما می‌شود. با این حال، اگر یک طرح بصری و آسان برای استفاده نداشته باشید، به سرعت بیماران موجود خود را نیز از دست خواهید داد.

اهمیت جذابیت تجربه بیمار

در بازار مراقبت های بهداشتی که به طور فزاینده رقابتی می‌شود، تجربه عالی بیمار برای جلوتر ماندن از رقبا ضروری است. این وبلاگ چندین زمینه را در طراحی رابط کاربری پوشش می‌دهد که در آن پیشرفت های کوچک می‌تواند به پیروزی های بزرگی برای کلینیک پزشکی شما منجر شود.

کارایی

بیماران بی حوصلگی هستند و اگر وب سایت شما به اندازه کافی سریع بارگیری نشود، احتمال اینکه بازدیدکنندگان حتی قبل از اینکه خدمات شما را ببینند به جاهای دیگر بروند بسیار زیاد است. به همین دلیل است که بهینه سازی عملکرد ضروری است تا وب سایت به سرعت بارگذاری شود. اگر این اتفاق نیفتد، هیچ کار دیگری که انجام دهید اهمیتی نخواهد داشت زیرا توجه بیمار را جلب نخواهید کرد.

ارائه و طراحی

مشتریان احتمالی شما از لحظه ای که آن را می‌بینند شروع به شکل دادن نظرات خود در مورد عمل پزشکی شما بر اساس وب سایت آن می‌کنند و فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا چشم آنها به ویژگی هایی بیفتد که بر نظر آنها در مورد خدمات شما تاثیر می‌گذارد. هنگامی که از آنها برای بازخورد مربوط به وب سایت خواسته شد، اکثر مردم در مورد طراحی وب سایت برای مراقبت های بهداشتی نظر دادند: طرح بندی های شلوغ، کمبود وسایل کمک ناوبری، متنی که به سختی خوانده می‌شود و غیره.

بیماران نشان دادند که یک وب سایت مراقبت های بهداشتی با طراحی پیچیده را رد می‌کنند و به آن بی اعتماد هستند. اگر چیزی وجود دارد که به طور منفی برجسته می‌شود، احتمال زیادی وجود دارد که آنها به جای کاوش عمیق تر، به وب سایت دیگری پیمایش کنند. خوشبختانه، طراحی وب سایت عالی برای مراقبت های بهداشتی نیازی به پیچیده نیست. سادگی، سازگاری و سلسله مراتب به خوبی تعریف شده عوامل مهمی در پاسخ مثبت یا عدم پاسخ بیمار به وب سایت هستند.

ناوبری بصری

بیماران می‌خواهند بتوانند بدون زحمت وب‌سایت شما را مرور کنند و به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. چه آنها این کار را با استفاده از منوها یا از طریق گزینه جستجو انجام دهند، وب سایت شما باید فوراً آنچه را که می خواهد ببیند به بیمار ارائه دهد.

علاوه بر این، بیماران شما احتمالاً هنگام ورود به وب سایت شما هدفی در ذهن دارند. حتماً کل تجربه بیمار را در نظر بگیرید و بیمار را از طریق اقدامی که می‌خواهد انجام دهد راهنمایی کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک متخصص پوست هستید، با ایجاد یک صفحه جداگانه، یافتن محصولاتی که آکنه را درمان می‌کنند را برای بیمار آسان کنید.

علاوه بر این، کل فرآیند برنامه ریزی قرار ملاقات احتمالاً شامل مراحل زیادی است. اگر بیمار در تکمیل هر یک از آنها مشکلاتی داشته باشد، احتمالاً ایده بازدید از مطب شما را کنار خواهد گذاشت. این یکی از حوزه‌هایی است که نظارت API به شما کمک می‌کند تا مشکلات را به سرعت قبل از اینکه بر بازدیدکنندگان وب‌سایت شما تأثیر بگذارد شناسایی و حل کنید. با دسترسی به موقع به اطلاعات لازم، بیماران شما با مراجعه به وب سایت مراقبت های بهداشتی شما مشکلات کمتری را مشاهده خواهند کرد.

کمک های بصری با کیفیت و توضیحات آموزنده

یکی از دلایلی که مردم ترجیح می‌دهند تماس بگیرند و قرار ملاقات رزرو کنند این است که با کارکنان خود صحبت کنید و حرفه‌ای بودن و پاسخگویی آنها را احساس کنید. با رزرو نوبت آنلاین، بیماران این گزینه‌ها را ندارند، بنابراین باید این کمبود تجربه حسی را با صفحاتی با طراحی خوب و کمک‌های بصری با کیفیت جبران کنید.

اکثر بازدیدکنندگان وب سایت به دلیل اطلاعات ناکافی از وب سایت شما خارج می‌شوند. این به این دلیل است که آن‌ها می‌خواهند بدانند چه چیزی به دست می‌آورند و اگر به حدس زدن در مورد خدمات و قیمت‌های شما رها شوند، شما را انتخاب نخواهند کرد. آنها رقبای شما را انتخاب خواهند کرد. شما مجبور نیستید مطالب طولانی را برای توصیف عملکرد خود بنویسید. شما باید وضوح و اختصار را هدف قرار دهید.

استفاده از ویدیو برای تجربه بیمار

احتمالاً می‌دانید که تعداد زیادی گرافیک باکیفیت چیز بسیار خوبی در صفحات خدمات شما هستند، اما اگر بتوانید ویدیوها را اضافه کنید، حتی بهتر خواهد بود. ویدیوها نه تنها اطلاعات خدماتی را بیش از آنچه که توسط تصاویر ارائه می‌شود ارائه می‌‌دهند، بلکه بازدیدکنندگان وب سایت شما را تشویق می‌کنند تا مدت بیشتری در صفحات شما بمانند. بازدیدکنندگان به طور متوسط تنها شش ثانیه را در یک صفحه می‌گذرانند، بنابراین هر تشویقی که می‌توانید به بازدیدکننده ارائه دهید تا بیشتر بماند، احتمال تبدیل شدن آنها را افزایش می‌دهد.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

کمک های بصری ضروری هستند، اما مطمئن شوید که سرعت وب سایت شما را کاهش نمی‌دهند. تصاویر و ویدیوها اغلب فایل های بزرگی هستند و ممکن است بسیاری از این فایل ها را در وب سایت خود داشته باشید. مطمئن شوید که هر دو نوع فایل را بهینه کنید تا صفحات شما سریعتر بارگذاری شوند. با تصاویر، لطفا فرمت صحیح را انتخاب کنید و آنها را به درستی فشرده کنید. با ویدیوها، آنها را در جای دیگری میزبانی کنید و یک پخش کننده ویدیو را در وب سایت مراقبت های بهداشتی خود جاسازی کنید. بازدیدکنندگان وب سایت شما همچنان باید منتظر بارگذاری ویدیو بمانند، اما سرور وب شما نیازی به مدیریت آن ندارد. صرف نظر از این، باید محتوای ویدیوی خود را نیز بهینه کنید تا مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحه وب سایت شما را کاهش نمی‌دهد.

سخن پایانی

رقابت در حوزه پزشکی در حال افزایش است و حاشیه سود نیز کمتر می‌شود. به این ترتیب، شما باید یک حضور آنلاین ایجاد کنید که با بیماران خود طنین انداز مثبتی داشته باشد، زیرا رضایت و تجربه بیمار از وب سایت شما مستقیماً منجر به افزایش نرخ تبدیل می‌شود. برای انجام این کار، شما باید این چهار حوزه را اولویت بندی کنید، زیرا بهبود هر یک از این زمینه ها منجر به پیروزی های بزرگی برای کلینیک پزشکی شما می‌شود:

  • عملکرد وب سایت
  • طراحی سایت
  • ناوبری بیمار
  • توضیحات کیفیت و کمک بصری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × = 70

دکمه بازگشت به بالا