مدیریتمطالب آموزشی

با انجام این نکات بازدهی کلینیک خود را افزایش دهید

اینکه مدیر یک مطب باشید که برای بیماران راضی کننده باشد یک چیز کاملاً متفاوت است. با مدیریت کلینیک به شیوه درست، بیماران شما می‌توانند راضی‌تر و سالم‌تر باشند. بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید بهترین تجربه و حداکثر مراقبت را به بیماران خود ارائه دهید و بازدهی کلینیک را بهبود ببخشید باید این کارهای ساده را انجام دهید.

راه های افزایش بازدهی کلینیک

مشکلات اداری ممکن است زمان پزشکان را برای درمان بیماران کاهش دهد و پزشکان را مجبور به اضافه کاری کند. امروزه حجم کار پزشکان بیشتر شده است. آنها باید تقاضای فزاینده بیماران را برآورده کنند، کیفیت ارائه مراقبت های بهداشتی را افزایش دهند، وظایف اداری را تکمیل کنند و برای زندگی شخصی خود زمانی پیدا کنند. بهترین راه برای بهره وری پزشکان، راه اندازی یک کلینیک کارآمد است.

تیم خود را برای جلسه و بازدهی کلینیک  آماده کنید

اولین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که کل تیم خود را دور هم جمع کنید. به کارکنان بگویید که باید هر روز برای یک جلسه صبحگاهی 10 دقیقه ای به شما ملحق شوند تا برنامه روز را بررسی کنند. در ابتدا کمی فشار بیشتری لازم است تا آن را اجرا کنید، و سپس بعد از چند هفته به یک روال عادی تبدیل می شود و همه به انجام هر روز این جلسه عادت خواهند کرد.

اگر دفتر کوچکتری دارید (زیر 10 عضو تیم)، کل تیم را در آنجا خواهید داشت. با این حال، اگر مطب بزرگ‌تری دارید، این می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد و جلسه طولانی شود، بنابراین توصیه می‌کنم آن را به پزشک، مدیر دفتر، هماهنگ‌کننده محدود کنید. سپس آنها می توانند پس از جلسه به صورت انفرادی با بقیه اعضای تیم هماهنگ کنند.

مهم است که کارمندان پذیرش در جلسه حضور داشته باشند، آنها می توانند جلسات را هماهنگ کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها همه چیزهایی را که برای جلسه نیاز دارند دارند. هماهنگ کننده برنامه ریزی باید یک کپی از برنامه روزانه داشته باشد، و همچنین باید نمودار بیمارانی که وارد می شوند را داشته باشید.

بر اساس برنامه هر بیمار را بررسی کنید

کاری که انجام می دهید این است که برنامه روز را چاپ کرده و به جلسه صبح بیاورید.

به سراغ هر بیماری که در آن روز می آید بروید:

  1. چیزی که آنها تحت درمان قرار می گیرند
  2. چه چیزی برای آنها تشخیص داده شده است که هنوز برنامه ریزی نکرده اند، و
  3. هر نوع درمان انتخابی دیگری که می‌دانید به آن نیاز دارند یا می‌توانند به طور بالقوه به آن علاقه داشته باشند.

اهداف و وظایفی را ایجاد کنید تا بیماران خود را افزایش دهید

جلسه صبحگاهی همچنین به عنوان یک ابزار عالی برای دریافت ارجاعات و بررسی های بیشتر و افزایش  بازدهی کلینیک عمل می کند. جلسه صبح شما را قادر می سازد تا یک برنامه کاری روزانه ایجاد کنید و تیم خود را بر روی اهداف روز هماهنگ و متمرکز می کند. داشتن یک جلسه صبحگاهی 10 دقیقه ای می تواند منجر به افزایش بازدهی کلینیک شما شود، پایگاه بیماران شما را افزایش دهد و مهمتر از همه، سلامت کامل هر بیمار را به ارمغان بیاورد.

اگر حفره هایی در برنامه وجود دارد، برای پر کردن آنها برنامه ریزی کنید

همانطور که برنامه را برای بهبود  بازدهی کلینیک طی می کنید، متوجه مشکلاتی خواهید شد. البته، هماهنگ کننده برنامه ریزی باید از قبل از آن آگاه باشد و برای تکمیل آن تلاش کند، اما داشتن این فرصت برای هماهنگی با تیم می تواند بسیار مفید باشد.

برای بهبود بازدهی کلینیک به کارکنان خود به طور مداوم آموزش دهید

برای افزایش بازدهی کلینیک شما می توانید نقاط قوت و ضعف اعضای تیم خود را شناسایی کنید، شکاف هایی را در دانش یا مهارت های فنی موجود آنها پیدا کنید و مناسب ترین روش های آموزشی مانند وبینار، جلسات تعاملی زنده، ماژول های ویدئویی، کلاس های درس مجازی و غیره را برای تیم انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید برای کارمندان خاص، آموزش‌های اضافی ارائه دهید تا به آنها آموزش دهید که چگونه به بیماران در رسیدگی به پرداخت‌ها و سایر وظایف سازمانی کمک کنند. انجام این کار می تواند به کاهش بار کاری پزشکان کمک کند و به آنها اجازه دهد تا به طور کامل بر مراقبت از بیمار تمرکز کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 44

دکمه بازگشت به بالا