سایت و سئو

شاخص کلیدی عملکرد (KPI)

شاخص کلیدی عملکرد(KPI)

شاخص کلیدی عملکرد علاوه بر اینکه در تبلیغات پزشکی مورد سنجش قرار گرفته می‌شود؛ شما می‌توانید آن را برای محتواهای سایت پزشکی خود نیز مورد بررسی قرار دهید باید بدانید که روش KPI در محتوای پزشکی یکی از بهترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید اقدام کنید. این روش به شما نشان می‌دهد که محتوای سایت کلینیک‌تان تا چه حد خوب توزیع و تولید شده است و همچنین تا چه حدودی مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کرده است. روش KPI یکی از شاخص‌های کلیدی است و میزان موفقیت شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این روش، داده‌های کمی بسیار زیادی دارد که شما به وسیله آن می‌توانید عملکردی که دارید را با اهدافتان مقایسه نمایید.

ویژگی KPI  در محتوای پزشکی

روش KPI که شما می‌خواهید برای ارزیابی سایت خود مورد استفاده قرار دهید ویژگی‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارت است از:

  1. این روش مشخص و دقیق است، در واقع رشد بازدیدکننده‌های سایت به یک اندازه نمی‌باشد و هر یک از آن‌ها هم برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. از مهم‌ترین ویژگی که این نوع از سنجش دارد، قابل اندازه گیری بودن آن است. به عنوان مثال باید به خوبی بدانید اینکه چند درصد از بازدیدکنندگان سایت مطالب شما را مفید می‌دانند قابل اندازه گیری نمی‌باشد. بلکه زمان صرف کردن آن کاربر در سایت شما قابل اندازه گیری می‌باشد. شما برای تعریف زمان باید با اعداد و داده2های کمّی ارتباط داشته باشید. در نتیجه بهتر است در طراحی سایت پزشکی خود این نکته را در نظر بگیرید که با جذاب و مفید بودن سایتتان می توانید زمان ماندن کاربر در سایتتان را افزایش دهید.
  3. قابل دستیابی بودن از دیگر ویژگی‌های روش KPI در محتوای پزشکی به شمار می‌رود. سنجه هایی که در بازاریابی محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد باید به گونه‌ای تعریف شود که رسیدن به آن‌ها کار آسانی نباشد. همچنین آن‌ها نباید به هیچ عنوان خارج از دسترس شما قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 46 = 49

دکمه بازگشت به بالا