بازاریابیمطالب آموزشی

استراتژی های بازاریابی پزشکان قلب و عروق برای جذب بیماران بیشتر

بازاریابی پزشکان قلب و عروق طی 20 سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. زمانی برای آنها عادی بود که برای جذب بیماران جدید کاملاً به استراتژی‌های بازاریابی سنتی قلب و عروق (به تبلیغات چاپی، رادیو، تلویزیون، بیلبوردها، پست مستقیم و غیره فکر کنید) وابسته بودند.

این روزها اما بازاریابی دیجیتال پزشکی همه چیز را تغییر داده است. مجموعه‌ای از استراتژی های طب مارکتینگ می‌توانند به شما کمک کنند بدون محدودیت‌های جغرافیای محلی به بیماران احتمالی دسترسی پیدا کنید. استراتژی های دیجیتال مارکتینگ شامل وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، سئوی قلب و عروق، مدیریت شهرت، مدیریت لیست، وبلاگ نویسی و غیره است.

بر خلاف بازاریابی سنتی، بازاریابی پزشکان قلب و عروق تجزیه و تحلیل برتر و هدف گیری دقیق مخاطبان را ارائه می‌دهد، اما چیزهای بیشتری نیز وجود دارد. اگر هدف شما این است که پایگاه بیماران خود را افزایش دهید و درآمد را برای عمل خود افزایش دهید، مزایا و استراتژی های بازاریابی دیجیتال زیر همان چیزی است که پزشکان قلب و عروق نیاز دارند.

بازاریابی پزشکان قلب و عروق به مخاطبان هدف شما می‌پردازد

به لطف بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و سایر استراتژی های سئو قلب و عروق، می‌توانید بیماران احتمالی بیشتری را به مطب خود جذب کنید. این نیاز به تحقیق برای شناسایی کلمات کلیدی با بالاترین عملکرد دارد.

کلمات کلیدی شما باید مستقیماً با بیمارانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید صحبت کند. آنها را در محتوای وب سایت، وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی خود بگنجانید. کلمات کلیدی مناسب می توانند شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار دهند و به تمرین شما کمک کنند تا به مشتریان بالقوه ای دست پیدا کند که به احتمال زیاد تبدیل شوند.

بازاریابی قلب و عروق آگاهی از برند را افزایش می‌دهد

هنگامی که بیماران ابتدا به شما فکر می‌کنند، به طور طبیعی به درخواست های آنلاین، تماس های تلفنی و تبدیل بیشتر تبدیل می‌شوند. در نهایت، این باید به افزایش درآمد تمرین شما منجر شود.

بازاریابی پزشکی شهرت آنلاین شما را بهبود می‌بخشد

شهرت آنلاین شما برای رشد و موفقیت تمرین شما بسیار مهم است. بیماران جدید جذب مطب ها و ارائه دهندگان با شهرت آنلاین قوی و نظرات مثبت می‌شوند.

برخی از مطب‌های قلب و عروق از نرم‌افزار مدیریت شهرت استفاده می‌کنند تا مرتباً نحوه نمایش آنلاین فعالیت‌هایشان را ارزیابی کنند. این نرم افزار بررسی ها و ذکرهای شما را بدون توجه به جایی که ظاهر می شوند نظارت می کند. همچنین به شما کمک می کند تا به طور خودکار نظرات را منتشر کنید، جمع آوری کنید و به آنها پاسخ دهید.

بازاریابی به شما کمک می کند تا به مخاطبان محلی بیشتری برسید

بازاریابی پزشکان قلب و عروق کارآمد و موثر می‌تواند به شما کمک کند تا به دایره بزرگتری از بیماران برسید و از رقبای خود جلوتر بروید. به عنوان مثال، سئوی محلی به شما کمک می‌کند تا جستجوهای محلی بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید و مورد توجه مشتریان بالقوه بیشتری قرار بگیرید که پتانسیل بیشتری برای تبدیل دارند.

بهترین استراتژی های بازاریابی قلب و عروق

کاردیولوژی شما از استفاده از موثرترین استراتژی های بازاریابی سود می برد. برترین استراتژی‌های بازاریابی پزشکان قلب و عروق عبارتند از:

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

وقتی مشتری بالقوه با استفاده از کلمات کلیدی مانند «کلینیک قلب نزدیک من» یا «متخصص قلب نزدیک من» به صورت آنلاین جستجو می‌کند، مطب شما باید در بالای نتایج جستجوی Google ظاهر شود. معمولاً استفاده از ترکیبی از سئوی محلی ارگانیک و تبلیغات پزشکی پولی توصیه می‌شود.

سئوی ارگانیک

سئوی ارگانیک راهی طبیعی برای رسیدن به بالای نتایج جستجو است. این نیاز به تحقیق و یافتن کلمات کلیدی مرتبط در سراسر محتوای وب شما دارد. وقتی شخصی از موتور جستجویی مانند گوگل استفاده می کند، ابتدا باید سایت شما را پیدا کند زیرا گوگل آن را بالاتر می‌برد.

بیشتر کلینیک های قلب و عروق برای ارائه سئوی ارگانیک بالاتر به مهارت‌های کارشناسان سئو متکی هستند. فقط به خاطر داشته باشید که ساخت سئوی ارگانیک به زمان نیاز دارد. انتظار نداشته باشید که فوراً نتایج را ببینید. آن را یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید که با صبر و حوصله به نتیجه می رسد.

تبلیغات پولی

کمپین های بازاریابی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک می‌توانند مطب شما را به سرعت به بالای نتایج جستجو منتقل کنند. با PPC، مطب شما بر سر قیمت مورد نظرتان برای قلب و عروق و کلمات کلیدی مرتبط با سلامت قلب مذاکره می کند. هنگامی که شخصی آن کلمات کلیدی را در نزدیکی شما جستجو می کند، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. شما فقط زمانی مبلغ مورد توافق را پرداخت می‌کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند.

با تعیین بودجه برای تبلیغ خود شروع کنید. وقتی سرمایه شما تمام شد، تبلیغ شما متوقف می‌شود. با استفاده از PPC در کنار سئوی ارگانیک، ابزاری قدرتمند برای دستیابی به مشتریان بالقوه خود به دست خواهید آورد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و لینکدین می‌توانند به شما کمک کنند تا به تعداد زیادی از بیماران بالقوه دسترسی پیدا کنید. آنها همچنین فرصت هایی را برای تعامل مستقیم و ایجاد رابطه با مشتریان احتمالی قبل از بازدید از کلینیک شما فراهم می‌کنند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی همچنین می‌تواند بینش هایی را در مورد نوع محتوای مورد علاقه مشتریان بالقوه شما ارائه دهد. ایجاد پست‌های جذاب، پاسخگویی سریع به سوالات، رسیدگی به نیازها و خواسته‌های کاربر و پیگیری بازخورد کاربران، کلیدهای موفقیت بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی است.

تصور کنید با ایجاد مداوم پست های جدید مرتبط، جامعه ای از بیماران قلبی بالقوه ایجاد کنید. با گذشت زمان، بازدیدکنندگان جدید به جامعه شما می پیوندند و توانایی شما را برای هدایت ارجاعات بیشتر به مطب مراقبت های بهداشتی شما بهبود می بخشند.

استراتژی های بازاریابی قلب و عروق که بیماران بیشتری را جذب می کند

مدیریت شهرت

چگونه می‌توانید در اینترنت شهرت خوبی داشته باشید؟ ابتدا، به بیماران اجازه دهید تا نظرات مثبت خود را در مورد عمل شما بنویسند. هنگامی که نظرات تکمیلی دریافت می کنید، آنها را بلافاصله در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید. مطمئن شوید که تمام سایت های بررسی را که بیماران شما در آن پست کرده اند نظارت کنید.

به احتمال زیاد گاهی اوقات یک نظر منفی دریافت خواهید کرد. اگر چه ممکن است وسوسه انگیز باشد که آن را حذف کنید، در مقابل این خواسته مقاومت کنید. درعوض، از بازبین برای بینش خود به طور عمومی تشکر کنید و از آنها بخواهید برای حل مشکل خود با شما تماس بگیرند. بیماران می‌خواهند بدانند که شما در حال گوش دادن به آنها هستید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک اصطلاح فراگیر است که وب سایت، وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی شما را پوشش می‌دهد. این کار شامل تمام اطلاعات و پیام هایی است که مشتریان بالقوه را جذب می‌کند. برای ایجاد محتوای عالی، مخاطبان هدف خود را مطالعه کنید تا بفهمید آنها چه می‌خواهند تا برای ایجاد محتوای خاص برای مخاطبان خود مجهزتر شوید.

تولید محتوای پزشکی

سخن پایانی

وب سایت پزشکی شما باید حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز برای تبدیل افراد بالقوه به بیماران باشد. به عنوان یک متخصص قلب پرمشغله با یک کلینیک، ممکن است زمان یا منابع لازم برای اجرای استراتژی های بازاریابی در این مقاله را نداشته باشید. با همکاری با یک آژانس بازاریابی پزشکی حرفه ای، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که این استراتژی ها به درستی اجرا شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 × = 60

دکمه بازگشت به بالا