اخبار

الزام پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان

مرخصی زایمان برای دوران بارداری و نقاهت پس از زایمان، یک دوره غیبت اجباری از کار برای مادران شاغل در نظر گرفته می‌شود. بهرام عین اللهی وزیر بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از الزام پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان خبر داده است.

پکیج آموزشی ارتباط با بیمار

وی دستور پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان را به دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صادر کرد. بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور پرداخت حقوق و مزایای متخصصان ضریب کا در ایام مرخصی زایمان را به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور صادر کرد.

متن این ابلاغیه به این شرح است:

با عنایت به نامه سازمان تامین اجتماعی موضوع «پرداخت حقوق و فوق العاده های ایام مرخصی زایمان و همچنین غرامت دستمزد ایام بیماری پزشکان متخصص مشمول تعهدات ضریب کا» خواهشمند است در راستای حمایت از سیاست های کلی جمعیت و خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری و به منظور اجرای بند الف ماده 17 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تا زمان تعیین تکلیف موضوع نسبت به پرداخت حقوق و مزایای ایام مرخصی زایمان مشمولین مذکور اقدام لازم صورت پذیرد. ضمنا پرداخت غرامت دستمزد ایام (مرخصی استعلاجی) مشمولین بر عهده سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

منبع: tasnimnews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 × = 14

دکمه بازگشت به بالا