تبلیغات

تبلیغات تجهیزات پزشکی

تبلیغات تجهیزات پزشکی؛ راهی برای افزایش فروش آن‌ها

تبلیغات تجهیزات پزشکی و طراحی سایت لوازم پزشکی یکی از مهم‌ترین اصول فروش بیشتر این دسته از وسایل کاربردی می‌باشد. همان گونه که می‌دانید در دنیای امروز برندینگ پزشکی و تبدیل تجهیزات پزشکی به محصولات تجاری موفق بسیار دشوار و زمان بر است. برقراری تعادل میان حساسیت، ملزومات قانونی و افزایش فروش و درآمد یکی از اساس ترین اصول به منظور افزایش فروش و در نتیجه افزایش میزان درآمد است.

تجهیزات پزشکی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برخی به فروش تجهیزاتی نظیر ویلچر و صندلی توالت روی می آورند. این در حالی است که برخی دیگر تجهیزات تخصصی پزشکی را به فروش می رسانند. آنچه اهمیت دارد، وجود یک برنامه بازاریابی قوی برای تبلیغات تجهیزات پزشکی می باشد. بدون شک اگر اطلاعات دقیقی از نحوه تبلیغات تجهیزات پزشکی و طراحی سایت لوازم پزشکی در اختیار داشته باشید، فروش آن‌ها کار دشواری نخواهد بود. چرا که این تبلیغات زمینه نزدیک شدن شما به مشتریان را فراهم ساخته و موجب افزایش اعتماد آن ها به شما و در نتیجه تصمیم گیری برای خرید می‌شوند.

اهمیت تبلیغات تجهیزات پزشکی و نیز تبلیغات پزشکی ما را بر آن داشته است که در ادامه به معرفی نکات مهم در این زمینه بپردازیم.

نکات مهم در زمینه تبلیغات تجهیزات پزشکی

نکات کلیدی تبلیغات تجهیزات پزشکی

 

  • رابطه‌های پشتیبانی مالی

یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات تجهیزات پزشکی علاوه برطراحی سایت لوازم پزشکی برقراری رابطه با مراکزی است که به منظور خرید این دسته از تجهیزات وام اعطا می کنند. بانک ها و صندوق های قرض الحسنه بهترین گزینه های موجود در این رابطه هستند. این کار موجب از بین رفتن مشکلات مالی مشتریان شده  و بدین ترتیب میزان فروش را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. بدین ترتیب کسب و کارهای فعال در این زمینه درآمد چشمگیری از فروش تجهیزات پزشکی کسب می‌نمایند.

  • برخورداری از یک وب سایت مفید

می‌توانید وب سایت تجهیزات پزشکی را راه اندازی نموده و در آن به انتشار مطالبی در رابطه با تجهیزات پزشکی و ویژگی ها و موارد مصرف آن‌ها بپردازید. با این کار گامی بزرگ در راستای حل مشکلات مشتریان برداشته و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری به عمل می آورید.

لازم به ذکر است که محتواها و اطلاعات انتشار یافته در سایت باید معتبر بوده و در کنار مثال هایی واقعی آورده شوند تا بدین ترتیب زمینه‌ای فراهم گردد که مشتریان به خرید تجهیزات پزشکی موجود روی بیاورند. در نظر گرفتن طراحی سایت لوازم پزشکی و یا یک بلاگ در وب سایت که در آن در رابطه با مواردی نظیر بیمه خدمات درمانی، تغییرات قانون، مطالعات پزشکی و محصولات جدید بحث و گفتگو می‌شود، تاثیر بسیار زیادی در موفقیت تبلیغات تجهیزات پزشکی خواهد داشت.

سعی کنید اطلاعاتی به روز و مفید را جمع آوری نموده و آن ها را در سایت خود منتشر کنید. با بالا رفتن آمار بازدید، سایت مورد نظر در میان رتبه‌های برتر رتبه بندی گوگل قرار گرفته و بدین ترتیب احتمال جذب مشتریان بیشتر افزایش می‌یابد.

  • فعالیت‌های خیرخواهانه

شاید برایتان جالب باشد بدانید که همکاری با سازمان‌های خیر خواهانه که در زمینه کمک به افراد نیازمند فعالیت دارند، یکی از مهم‌ترین تبلیغات تجهیزات پزشکی محسوب می‌شود. شما می‌توانید تجهیزات پزشکی خود را به صورت رایگان و یا در ازای دریافت هزینه‌های پایین در اختیار این دسته از سازمان‌ها قرار داده و از آن‌ها بخواهید در عوض این مسئله در وب سایت خود برای شما تبلیغ کنند. با این کار ضمن کسب درآمد بیشتر، مشتریان بیشتری به شما مراجعه خواهند نمود.

  • ارجاع

در حین فروش تجهیزات پزشکی برای خریدهای آینده، مشتریان تخفیف‌های قابل توجه و جوایز ارزنده در نظر گرفته و بدین ترتیب زمینه‌ای را فراهم سازید تا آن ها مجدداً به شما مراجعه نمایند. این مورد می‌تواند یکی از موفق‌ترین روش‌های تبلیغات تجهیزات پزشکی در کنار طراحی سایت لوازم پزشکی باشد.

همکاری با پزشکانی که تخصص آن‌ها به تجهیزات شما مربوط می‌شود، یکی دیگر از روش‌های تبلیغات تجهیزات پزشکی است. با فروش تجهیزات به پزشکان به منظور تجهیز مطب و کلینیک می‌توانید علاوه بر کسب درآمد، از آن‌ها بخواهید که شما را به مراجعین خود معرفی نمایند.

  • ارائه محصولات خاص

فراهم نمودن تجهیزات خاص برای مشتریان خاص یکی از مهم ترین روش‌هایی است که موجب تمایز شما با رقیبانتان می2شود. برای این کار می‌توانید از مشتریان خود درباره رنگ، اندازه و مواد اولیه به کار گرفته شده در ساخت محصول مورد نظر آن‌ها سوال نموده و بدین ترتیب محصول مورد نظر آن‌ها را به صورت سفارشی تولید نمایید.

بدون شک اگر تجهیزات خود را به صورت سفارشی تهیه نمایید، مشتریان بیشتری را جذب نموده و بدیت ترتیب درآمد بیشتری کسب خواهید نمود. برای مثال می‌توانید برای افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند، محصولاتی محکم‌تر تولید کنید.

  • برنامه ریزی جهت سیکل فروش طولانی مدت

به یاد داشته باشید که در بازاریابی، تبلیغات تجهیزات پزشکی و فروش آن‌ها لازم است ارتباطات خود را با مشتریان به صورت حضوری و یا تلفنی برنامه ریزی نمایید. گاهی اوقات لازم است چندین مرتبه با یک مشتری تلفنی و یا حضوری صحبت کنید تا نظر وی به خرید جلب گردد. اگرچه این کار ممکن است دشوار و در عین حال خسته کننده باشد، اما میزان فروش را تا حد قابل قبولی افزایش می‌دهد.

  • همکاری با شرکت‌های پخش کننده تجهیزات پزشکی

یکی دیگر از روش های پر بازده تبلیغات تجهیزات پزشکی علاوه برطراحی سایت لوازم پزشکی همکاری با معتبرترین شرکت‌های پخش کننده این تجهیزات می‌باشد. تولید کنندگانی که به ساخت ملزومات پزشکی مشغول بوده و یا آن دسته از وارد کنندگان تجهیزات پزشکی که قصد انجام تبلیغات را دارند، باید به همکاری با کمپان‌ها و کارتل‌های توزیع کننده صاحب نام در این زمینه بپردازند. به یاد داشته باشید که توجه به فاکتورهایی همچون پتانسیل بازاریابی و فروش، سابقه و پیشینه، شهرت، اعتبار و… بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

اگرشما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل به انجام تبلیغات تجهیزات پزشکی به منظور افزایش فروش و کسب درآمد و سود بیشتر دارید، می توانید از مشاورین آژانس برندینگ و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ مشاوره گرفته تا در زمینه کاری خود موفق‌تر باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 9

دکمه بازگشت به بالا