بازاریابی

موبایل مارکتینگ در حوزه پزشکی

موبایل مارکتینگ در حوزه پزشکی

دنیای امروز دنیای اتفاقات برعکس است. هرچیزی را که نگاه کنید برعکس دوره‌های قبلی اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین این اتفاقات برعکس، این است که امروزه جزئیات تاثیر گذارتر از هر کلیاتی می‌باشند. در دوره‌های گذشته اگر داشتن تانک و بمب قدرت آفرین بود امروزه دستگاه‌های کوچکتری به نام موبایل هستند که می‌توانند دنیا را کنترل کنند و قدرت را به دست تولید کنندگان آن بدهند. امروزه در جیب هرکسی حداقل یک گوشی هوشمند می‌باشد که واسطه آن عمده نیازهای خود را برطرف می‌کند. اما این استفاده یک طرفه نیست. یعنی گوشی هوشمند نیز از شما استفاده‌های خاص خودش را می‌برد. یکی از این استفاده‌ها مفهومی به نام موبایل مارکتینگ می‌باشد.

اگر از دید گوشی بخواهیم به کاربر نگاه کنیم، هر کاربر می‌تواند یک مشتری برای هر کسب و کاری محسوب شود. در کلام بهتر برای گوشی همراه شما، سیستم عامل آن و مدیریت‌های مربوط به آن مهم نیست که سود شما به کدام کسب و کار می‌رسد. مهم این است که این سود از طریق گوشی‌های هوشمند به این کسب و کارها برسد که در واقع این همان مفهوم موبایل مارکتینگ را می‌دهد.

موبایل مارکتینگ پزشکی

بعد از همه گیر شدن گوشی‌های هوشمند به زودی همه متوجه شدند که برای موفق شدن در هر نوع تجارتی باید به موبایل مارکتینگ روی آورد. زیرا یک مزرعه بالقوه مشتری می‌تواند محسوب شود. در واقع یکی از بهترین گزینه‌های برای انجام تبلیغات پزشکی استفاده از خدماتی است که برای شما فراهم می‌کند و می‌توان به چند روش از موبایل مارکتینگ در حوزه پزشکی و درمان استفاده کرد:

  1. طراحی و تولید اپلیکیشن‌های موبایلی مرتبط با حوزه درمان
  2. طراحی و تولید وب سایت‌های جامع
  3. استفاده از تبلیغات گوگل در اپلیکیشن‌های مختلف
  4. استفاده از فضای مجازی (احتمالا زود بازده‌ترین روش)

علاوه بر موبایل مارکتینگ در عصر امروز از ایمیل مارکتینگ،  کامنت مارکتینگ و یا ویدئو مارکتینگ نیز استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا