مدیریتمطالب آموزشی

قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن و دوست‌دار بیمار: چه شکلی هستند؟

برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مدرن، رضایت بیمار در درجه اول اهمیت قرار دارد. مراقبت های بهداشتی امروزی بسیار متفاوت از چند سال پیش به نظر می رسد. ارائه دهندگانی که به سازگاری و رشد ادامه می دهند، کسانی هستند که بیماران را حفظ می کنند. بهینه سازی تجربه بیمار به معنای ارائه قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن است که انتظارات مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی معاصر را برآورده می کند.

ارائه دهندگان باید فراتر از یک مدل مراقبت منسوخ حرکت کنند، جایی که بیمار با مرکز بهداشت تماس می گیرد، در حالت تعلیق می نشیند، نوبت می گیرد، در اتاق انتظار می نشیند، فرم ها را روی قلم و کاغذ پر می کند، و غیره. اما دقیقاً چه چیزی یک نوبت پزشکی را «مدرن» می‌کند؟

بیایید با تکنولوژی شروع کنیم. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی مدرن برای استفاده از فناوری‌های هوشمند و رویکردهای نوآورانه برای اشتراک‌گذاری داده‌ها بسیار باز هستند. به طور متوسط، هر فناوری اضافی که مصرف کنندگان استفاده می کنند، تمایل آنها را برای فناوری آینده تا 5 درصد افزایش می دهد . ارائه دهندگان می توانند از این فرصت با ایجاد یک اکوسیستم دیجیتالی از راه حل ها برای تشویق بیشتر به پذیرش و برآورده کردن تقاضای مصرف کننده استفاده کنند. وقتی نوبت به زمان‌بندی نوبت پزشکی آنلاین می‌رسد و در بسیاری از زمینه‌های دیگر، قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن تعدادی ویژگی مشخص دارند:

قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن بر بهبود راحتی مصرف کنندگان تمرکز می کنند

قرار ملاقات های پزشکی مدرن بر اساس آنچه بیماران مدرن واقعا می خواهند شکل می گیرد: اشکال ارتباطی که زندگی عادی آنها را منعکس می کند. این تغییر تا حد زیادی توسط مصرفی کردن مراقبت های بهداشتی انجام می شود که انتظارات بیمار را در مورد راحتی افزایش می دهد.

برای ارائه راحتی به بیماران، به ویژه در حوالی قرار ملاقات های پزشکی، ارائه دهندگان باید تجربه را شخصی سازی کنند. بیماران می‌خواهند به‌روزرسانی‌های قرار را به‌صورت یکپارچه و کاملاً شخصی‌شده دریافت کنند، به‌ویژه در پرتو همه‌گیری مداوم.

داشتن یک سیستم نوبت دهی آنلاین پزشکی اولین گام در جهت بهبود راحتی برای مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی است. فناوری قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن نقش مهمی در افزایش راحتی، به‌ویژه در دوران کووید-19 دارد. بیماران می توانند به طور ایمن و کارآمد در انواع وظایف، مانند چک کردن قرار ملاقات آنلاین، انتظار در یک اتاق انتظار مجازی، یا پرداخت الکترونیکی صورتحساب، شرکت کنند.

آنها برنامه ها را به صورت دیجیتالی از طریق فناوری های مراقبت های بهداشتی اصلاح می کنند

قرار ملاقات‌های پزشکی مدرن را می‌توان به راحتی و بدون برداشتن تلفن، برنامه‌ریزی و تغییر داد. ارائه‌دهندگان بیمار پسند از قدرت فناوری‌های ارتباطی جدید برای میزبانی از عملکردهای زمان‌بندی نوبت پزشکی آنلاین استفاده می‌کنند و کل فرآیند را برای همه بیماران در دسترس و راحت می‌سازند.

پکیج آموزشی مدیریت کلینیک

برنامه ریزی مجدد قرار ملاقات ها هم برای ارائه دهندگان و هم برای بیماران باید آسان باشد. همانطور که گفته شد، تنها 15 درصد از بیماران به‌روزرسانی‌های زمان‌بندی مجدد را از طریق متن دریافت می‌کنند. این خیلی کم است. ارائه دهندگان باید در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری فعال تر باشند زیرا بیماران انتظار دارند نوعی تعامل مجدد را داشته باشند.

هنگامی که بیماران به دنبال تجربه دسترسی آسان و کارآمد به بیمار هستند، ممکن است در مورد سؤالات زیر فکر کنند:

  • آیا می توانم قرارهای خود را به صورت آنلاین برنامه ریزی کنم؟
  • آیا می توانم اطلاعات سلامتی خود را به صورت آنلاین مدیریت کنم؟
  • آیا می توانم پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهم؟
  • آیا می‌توانم همه اینها را از طریق دستگاه تلفن همراهم، به راحتی تکمیل کنم؟

اگر می‌توانید به این سؤالات پاسخ مثبت دهید، در این صورت قرار ملاقات‌های پزشکی مدرنی را که بیماران می‌خواهند ارائه می‌دهید. با این حال، اگر هنوز به وارد کردن دستی داده‌ها، تماس‌های تلفنی و سیستم‌های قدیمی پرداخت متکی هستید، ممکن است بیماران شروع به جستجوی مکان‌های دیگر کنند.

هزینه های غیر ضروری را به حداقل می رسانند

قرار ملاقات های پزشکی مدرن مزایایی را برای ارائه دهندگان و همچنین بیماران ایجاد می کند. چگونه؟ ورود دستی داده ها نه تنها زمان ارزشمند را تلف می کند، همچنین راه را برای خطای ورود اطلاعات باز می کند.

اتخاذ یک پلتفرم مبتنی بر فناوری، کارایی عملیاتی را بهبود می بخشد. با به حداکثر رساندن قرار ملاقات ها و بهره وری زمان ، هزینه ارتباط با بیماران را کاهش می دهید و درآمد بیشتری را برای افزایش درآمد خود به ارمغان می آورید. پیگیری قرار ملاقات های پزشکی، اگر به طور موثر انجام نشود، به طور بالقوه برای شما هزینه بر خواهد داشت.

آنها شامل مکالمات واقعی هستند، نه تنها اتوماسیون اولیه

قرار ملاقات های پزشکی مدرن به شرکت ها این امکان را می دهد که از اجرای اتوماسیون اولیه به ایجاد مکالمات ارزشمند با بیماران ارتقاء دهند. باز کردن یک مکالمه گردش کار را کاهش می دهد و تضمین می کند که بیماران می توانند قبل از مراجعه به مرکز مراقبت شما تا آنجا که می توانند انجام دهند. چنین سیستمی همچنین موارد بیشتری را که ممکن است هنگام تکمیل قرارها به صورت دستی یا از طریق مکالمات تلفنی از دست بدهید، بازیابی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 32 = 36

دکمه بازگشت به بالا