سایت و سئومطالب آموزشی

راه های شخصی سازی تجربه وب سایت پزشکی

شخصی سازی تجربه وب سایت پزشکی یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه تجربه کاربر محور و ایجاد یک تجربه دیجیتالی پویاتر برای بیماران است. این مقاله شامل همه اطلاعاتی است که در مورد شخصی سازی تجربه وب و نحوه استفاده از آن برای بهبود رضایت بیمار نیاز دارید.

شخصی سازی تجربه وب چیست؟

تجربه‌های وب شخصی‌شده دقیقاً یک مفهوم کاملاً جدید نیست، حتی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، که معمولاً در پذیرش دیجیتال از صنایع دیگر عقب مانده است. شخصی‌سازی وب‌سایت، ارائه‌دهندگان را تشویق می‌کند تا اطلاعات متفاوتی را بر اساس داده‌های تاریخی (یعنی تعاملات قبلی) به بیماران ارائه دهند. برای ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی، شخصی سازی تجربه وب با شناسایی نیازهای سلامتی بیمار و ارائه خدمات بر اساس این بینش ها شروع می شود. گنجاندن اطلاعات کلیدی بیمار، مانند سبک زندگی، رفتارها و ترجیحات، ارائه دهندگان را قادر می سازد تا پیام مناسب را در زمان مناسب و به مخاطبان مناسب ارائه دهند. به علاوه، به پزشکان اجازه می دهد تا مؤثرترین کانال های ارتباطی را انتخاب و انتخاب کنند.

تجربیات وب شخصی شده با جمع آوری داده ها شروع می شود. تیم بازاریابی شما باید اطلاعات ضروری در مورد بیماران ایده آل شما، از جمله نیازهای بهداشتی، ترجیحات، علایق و جمعیت شناسی را جمع آوری کند. با این حال، شخصی‌سازی فقط برای اطلاع‌رسانی استفاده نمی‌شود. بازاریابی شخصی نیز می تواند نتایج بیمار را بهبود بخشد. از آنجایی که شما نیازهای فردی را پیش بینی می کنید و بر موارد مربوط به مراقبت های بهداشتی تاکید می کنید، شخصی سازی به بیماران کمک می کند تا درمان مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اهمیت شخصی سازی وب سایت در مراقبت های بهداشتی چیست؟

روش های مختلفی وجود دارد که شخصی سازی وب سایت می تواند به بهبود رضایت کلی بیمار کمک کند.

بهبود مشارکت بیمار

از آنجایی که شما تصویر جامع تری از نیازها و سبک زندگی بیمار خود دارید، می توانید یک کمپین بازاریابی دیجیتال بسیار هدفمند برای ارائه تجربیات شخصی ایجاد کنید. مصرف‌کنندگان از شخصی‌سازی قدردانی می‌کنند، زیرا باعث می‌شود احساس کنند شخصی با نیازها و ترجیحات منحصربه‌فرد خود هستند. تجارب سفارشی به بیماران کمک می کند تا احساس ارزشمندی و قدرت کنند و ارتباط و وفاداری به برند را ایجاد کنند. به یاد داشته باشید، تعامل یک عامل مهم در تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر به بیماران است.

سرعت و ارتباط

یک وب سایت شخصی می تواند تجربه بیمار را با سرعت و ارتباط بهبود بخشد. با بینش بیمار، می توانید مسیرهای معمولی را که بازدیدکنندگان معمولا طی می کنند تعیین کنید و پیوندهای مسیر شخصی شده را به اطلاعاتی که می خواهند ترسیم کنید. در نتیجه، بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نظر خود را به سرعت پیدا می‌کنند، که ممکن است منجر به تبدیل نهایی شود. اگر بیماران نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در وب سایت شما بیابند، به سرعت و به احتمال زیاد به سمت رقبای شما می روند.

نتایج بهتر برای بیمار

بازاریابی شخصی فقط پیام رسانی نیست. ارائه دهندگانی که انبوهی از بینش ها را در مورد سبک زندگی بیمار، الزامات بهداشتی و چالش های اجتماعی-اقتصادی جمع آوری کرده اند، در موقعیت بهتری برای پیش بینی نیازها و خواسته های در حال تغییر خود خواهند بود. به عنوان مثال، شخصی‌سازی گروه‌های مراقبت‌های بهداشتی را قادر می‌سازد تا بیماران را بر اساس وضعیت مالی آن‌ها تقسیم‌بندی کنند، و به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های پرداخت سفارشی ایجاد کنید و یادآور پرداخت را از طریق کانال‌های ارتباطی شخصی‌شده ارسال کنید.

بهترین روش ها برای شخصی سازی وب سایت خود برای رضایت بیمار

شخصی سازی وب سایت یک استراتژی بازاریابی ساده و یکپارچه نیست. در زیر بهترین روش ها برای شروع استراتژی شخصی سازی شما آورده شده است:

1. UX وب سایت خود را بهینه کنید

تجربه کاربری یا UX مجموعه ای از اقدامات است که بر نیازها و تجربه کاربر و شخصی سازی تجربه وب تمرکز دارد و اغلب هنگام طراحی وب سایت ها و تجربیات دیجیتال مانند پورتال های بیماران، برنامه ها و غیره استفاده می شود. به زبان ساده، UX با طراحی خوب مترادف با کاربرپسندی است. هنگامی که بیماران بالقوه از وب سایت شما بازدید می کنند، تجربه خود را بر اساس عوامل زیر ارزیابی می کنند:

  • توانایی و سرعت وب سایت در ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها
  • ویژگی‌ها و عملکردهای وب‌سایت با دسترسی آسان: معرفی پزشک، تورهای ویدیویی، اطلاعات مکان، زمان‌بندی قرار و غیره.
  • سرعت بارگذاری سایت و صفحه (اطلاعات بیشتر در این مورد بعداً)
  • کیفیت پشتیبانی مشتری

2. بهبود سرعت بارگذاری صفحه

صفحات با بارگذاری آهسته از ویژگی های بارز طراحی وب ضعیف هستند. با این حال، در زیر چندین مرحله بهینه سازی برای بهبود سرعت صفحه برای شخصی سازی تجربه وب آورده شده است:

  • فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر
  • 404 ها را به حداقل برسانید
  • پلاگین های غیر ضروری وردپرس را غیرفعال کنید
  • ذخیره مرورگر و صفحه وب را فعال کنید
  • استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN)

3. یک وب سایت مناسب برای موبایل ایجاد کنید

آیا می دانستید که بیش از 60 درصد از ترافیک وب در سراسر جهان از دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند می آید؟ با توجه به آنچه گفته شد، فناوری تلفن همراه وب سایت مراقبت های بهداشتی شما را به همان شکلی که در یک سیستم دسکتاپ به نظر می رسد در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی نمایش نمی دهد. اگر وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی شما سازگار با تلفن همراه نباشد، به درستی در دستگاه‌های تلفن همراه نمایش داده نمی‌شود.

4. محتوای سفارشی پویا را ارائه دهید

رکن اصلی شخصی سازی تجربه وب اشتراک‌گذاری محتوای مرتبط با مخاطبان هدف است. از نظر مصرف کنندگان، اگر محتوای وب سایت شخصی سازی نشده باشد، برای آنها بی ربط است. محتوای سفارشی مشکل مربوط بودن را حل می کند و در نتیجه به افزایش نرخ تبدیل کمک می کند.

بازدید کنندگانی که به وب‌سایت شما می‌آیند سؤالات و نگرانی‌های مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی دارند. بنابراین، وب‌سایت شما می‌تواند برای نمایش محتوای سفارشی و ارائه توصیه‌هایی بر اساس معیارهای خاص، از جمله عبارات جستجو، موقعیت جغرافیایی، انتساب سرنخ، سابقه پزشکی و غیره طراحی شود. در نتیجه، محتوای سفارشی مرتبط با نیازهای بیماران ارائه می‌شود.

5. پرسونای بیمار ایجاد کنید

شخصیت‌های بیمار به شما کمک می‌کنند تا نوع بیمارانی را که می‌خواهید تعیین کنید. شخصیت‌های دقیق بیمار می‌توانند برای شخصی سازی تجربه وب شگفت‌انگیز باشند و از آنها برای مزیت بازاریابی خود استفاده کنند. با انبوهی از داده‌های مصرف‌کننده، در مسیر تصمیم‌گیری آگاهانه بازاریابی و استفاده از آن برای سایر بخش‌های بازاریابی خود، از جمله:

  • تقسیم بندی بازار
  • تولید محتوا
  • پیام های بازاریابی

به صورت کلی شخصی سازی تجربه وب شامل استراتژی هایی است که می توانید برای شخصی سازی کمپین بازاریابی پزشکی خود استفاده کنید. بیش از هر زمان دیگری، ارائه دهندگان خدمات پزشکی باید مفهوم تجربیات دیجیتال شخصی سازی شده را بپذیرند تا رضایت بیماران را بهبود بخشند و عملکرد خود را به طور کلی رشد دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 70 = 73

دکمه بازگشت به بالا