بازاریابیمطالب آموزشی

چگونه از لینکدین برای رشد کلینیک خود استفاده کنید

لینکدین می‌تواند یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار موثر برای ارتقای عملکرد مرکز درمانی شما باشد. بیش از 45٪ از متخصصان و پزشکان در لینکدین هستند و همین موضوع آن را به کانالی عالی برای ایجاد شبکه حرفه ای شما، ارتباط با سایر کلینیک ها و رهبران صنعت مراقبت های بهداشتی تبدیل می‌کند. در این مقاله به نکاتی درباره استفاده از لینکدین برای رشد کلینیک شما می‌پردازیم.

اهمیت لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی چیست؟

در فوریه 2021، لینکدین 740 میلیون کاربر در سراسر جهان داشت که اغلب مدیران، رهبران فکری و تصمیم گیرندگان بودند. به همین دلیل، لینکدین به یکی از بهترین کانال‌ها برای برقراری ارتباط با متخصصان همفکر، ایجاد برند شخصی و متعاقباً رشد خدمات بهداشتی و درمانی شما تبدیل شده است.

در این مقاله ما در مورد چگونگی رشد مطب پزشکی با لینکدین یا لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی صحبت می‌کنیم. ما تاکتیک‌ها و ویژگی‌های Linkedin را بررسی می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد آگاهی را برای تمرین خود افزایش دهید، ارجاع‌ها ایجاد کنید و ROI کمپین‌های بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی خود را اندازه‌گیری کنید.

1. یک صفحه در لینکدین برای کلینیک خود ایجاد کنید

اولین قدم برای ایجاد سرنخ از طریق لینکدین، ایجاد یک صفحه قوی در لینکدین است. یک صفحه خوب به تثبیت حضور برند شما در پلتفرم کمک می‌کند. صفحه کلینیک شما اولین چیزی است که مشتری بالقوه هنگام جستجوی کار شما در لینکدین می‌بیند، بنابراین مهم است که اولین تاثیر قوی داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که نمایه شما حاوی کلمات کلیدی پزشکی است که برای تخصص شما مهم هستند. این امر شانس شما را برای دیده شدن توسط مشتریان احتمالی شما، به احتمال زیاد پزشکان، کلینیک ها و بیمارستان ها افزایش می‌دهد. وقتی ارزش پیشنهادی صفحه لینکدین شما مشخص باشد، مشتریان بالقوه ای که به خدمات شما نیاز دارند می‌توانند به راحتی شما را بیابند و به دیگران ارجاع دهند.

پس از ایجاد صفحه شرکت خود، مطمئن شوید که یک بخش قانع کننده درباره ما می‌نویسید. این بخش باید ارزش پیشنهادی قوی داشته باشد. اینها سوالات مهمی هستند که باید هنگام نوشتن بخش درباره ما به آنها پاسخ دهید:

  • شما کی هستید؟
  • اساس کلینیک شما کجاست؟
  • شما چه درمان هایی را پیشنهاد می‌دهید؟
  • ارزش ها و ماموریت برند شما چیست؟
  • چگونه افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما با شما تماس بگیرند؟
  • روند برنامه ریزی شما چیست؟

2. اتصالات را به شبکه خود اضافه کنید

اتصالات را در پلتفرم اضافه کنید تا شبکه خود را گسترش دهید. هر ارتباط جدیدی که ایجاد می‌کنید یک شریک بالقوه رهبری یا ارجاعی است. شما به ترکیبی از فیلترهای جستجو دسترسی دارید. معیارهای فیلتری که می‌توانید در جستجو استفاده کنید عبارتند از:

  • Connections (درجه 1، درجه 2، درجه 3)
  • صنایع یا Industries: در این مورد، می‌توانید صنعتی را که در آن هستید یا می‌خواهید هدف بگیرید، بگنجانید.
  • Location
  • Current companies
  • Past companies
  • Language
  • Services, etc

اگر به دنبال ایجاد فروش و مشارکت هستید، ابزارهای جستجوی پیشرفته یا برتر در لینکدین بهترین گزینه هستند. لینکدین دو ابزار جستجوی ممتاز را ارائه می‌دهد: لینکدین Sales Navigator و LinkedIn Recruiter. برای مراقبت های بهداشتی شما، Sales Navigator بهترین گزینه است. فیلترهای اضافی که با استفاده از Sales Navigator دریافت خواهید کرد عبارتند از:

  • Title
  • Industry
  • Company Headcount
  • Seniority Level
  • Geography
  • Keywords
  • Function

نکته: هنگام ایجاد ارتباطات استراتژیک باشید. به جای اضافه کردن همه افراد به لیست، اطمینان حاصل کنید که با افراد مرتبط با کسب و کار شما ارتباط برقرار می کنید.

3. صفحات ویترین ایجاد کنید

صفحه ویترینی پسوند صفحه لینکدین شما و یکی دیگر از مزایای استفاده از لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی است. آنها طراحی شده‌اند تا خدمات یا محصولات خاصی را که کلینیک شما ارائه می‌دهد برجسته کنند. کاربران لینکدین می‌توانند هر صفحه نمایشی را که انتخاب می‌کنند بدون دنبال کردن صفحه اصلی لینکدین آن دنبال کنند.

صفحه ویترینی به خدمات درمانی شما اجازه می‌دهد خدماتی را که مختص کاربرانی است که صفحه را دنبال می‌کنند تبلیغ کند. برای مثال، اگر مطب مراقبت‌های بهداشتی شما خدمات متعددی ارائه می‌دهد، می‌توانید برای هر سرویس یک صفحه نمایش ایجاد کنید. مشتریان بالقوه می‌توانند هر صفحه ای را که مناسب مشکلشان است دنبال کنند. سپس می‌توانید محتوای پزشکی شخصی سازی شده برای هر صفحه ایجاد کنید.

برای ایجاد یک صفحه ویترین، روی دکمه کشویی روی دکمه Edit کلیک کنید و روی «ایجاد صفحه ویترین» یا Create a Showcase Page کلیک کنید. شما می‌توانید حداکثر 10 صفحه نمایشی ایجاد کنید.

در اینجا برخی از بهترین روش ها هنگام ایجاد صفحات ویترینی در استفاده از لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی آورده شده است:

  • یک نام بدون ابهام انتخاب کنید: نامی که برای صفحه انتخاب می‌کنید باید واضح باشد. هرچه بخش مراقبت های بهداشتی شما کوچکتر باشد، نامی که انتخاب می کنید مشخص تر است. این به مردم کمک می کند تا به وضوح بفهمند صفحه درباره چیست. بهترین روش این است که نام شرکت خود و یک توصیف کوتاه در جلوی آن قرار دهید.
  • به مردم بگویید صفحه درباره چیست: از برچسب 120 کاراکتری برای توضیح اینکه چه نوع محتوایی را در صفحه به اشتراک می گذارید استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات را پر می‌کنید: لینکدین گزارش می‌دهد که صفحات با اطلاعات کامل 30٪ بازدیدهای هفتگی بیشتری دریافت می‌کنند.
  • به طور منظم محتوای خاص صفحه را پست کنید: مشابه صفحه اصلی لینکدین خود، شما همچنین باید یک استراتژی محتوا برای صفحات ویترین خود داشته باشید. به طور مرتب محتوای شخصی شده برای هر صفحه ارسال کنید. این به افزایش نرخ تعامل کاربر شما کمک می‌کند.

4. در مسیر استفاده از  لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی به گروه ها بپیوندید

گروه‌های لینکدین مکانی برای متخصصان در همان صنعت یا با علایق مشابه برای به اشتراک گذاشتن بینش و تجربیات خود، درخواست راهنمایی و ایجاد ارتباطات ارزشمند و یک ابزار مهم در استفاده از  لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی هستند.

کسب و کارها همچنین می‌توانند از مزایای گروه های لینکدین استفاده کنند. عضویت یا ایجاد یک گروه لینکدین به شما یک انجمن برای ارتباط با مخاطبان هدفتان می‌دهد. شما می‌توانید قبل از اینکه مشتریان و مشتریان بالقوه خود را به سمت پایین قیف فروش خود منتقل کنید، با آنها رابطه برقرار کنید.

از گروه‌های ارسال هرزنامه برای ترویج عملکرد مراقبت‌های بهداشتی خود اجتناب کنید. در عوض، بینش و محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می کند تا تعاملات با کیفیت بیشتری با مشتریان احتمالی ایجاد کنید و همچنین شهرت آنلاین خدمات مراقبت های بهداشتی خود را افزایش دهید.

در اینجا برخی از توصیه های گروهی محبوب برای افراد در فضای پزشکی آورده شده است:

  • گروه شبکه سلامت و تندرستی
  • سلامت دیجیتال
  • گروه متخصصین صنعت بهداشت و درمان
  • متخصصان داروسازی، بیوتکنولوژی، پزشکی و بهداشت و درمان

5. جمع آوری توصیه ها

نمایه لینکدین شما باید به یک مشتری بالقوه یا شریک ارجاعی بگوید که تمرین شما در کاری که انجام می‌دهد موثر است. برای متقاعد کردن آسان مردم، به تاییدیه های دیگر پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی در این پلت فرم نیاز دارید. اینجاست که توصیه های لینکدین به کار می روند. آنها به عنوان اعتبار برای برند شما عمل می کنند.

از آنجایی که توصیه هایی که دریافت می‌کنید در نمایه شما قابل مشاهده خواهند بود، باید مطمئن شوید که ارزش آن را دارند. فعال باشید و لیستی از پزشکان یا سازمان های بهداشتی قابل توجه در صنعت خود ایجاد کنید که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

پس از ایجاد لیست افرادی که می‌خواهید با آنها تماس بگیرید، درخواست های توصیه را مستقیماً در LinkedIn ارسال نکنید. اکثر مردم پیام هایی را که در لینکدین دریافت می‌کنند نادیده می گیرند. در عوض، یک ایمیل برای آنها ارسال کنید.

اگر شخص قبول کرد که یک توصیه بنویسد، به لینکدین بروید و توصیه را درخواست کنید. پس از اینکه آنها توصیه خود را نوشتند، می توانید انتخاب کنید که آن را در نمایه خود نشان دهید یا آن را نادیده بگیرید.

6. به طور منظم پروفایل لینکدین پزشکی خود را به روز رسانی کنید

در مسیر استفاده از لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی مهم است که به‌روزرسانی‌ها را به طور منظم در لینکدین ارسال کنید. چرا؟

  • هر بار که پستی را منتشر می‌کنید، افراد ارتباطات شما مطلع می‌شوند. این تضمین می‌کند که شما در ذهن مخاطبان هدف خود قرار دارید.
  • شبکه شما می‌تواند به روز رسانی های شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. این امر باعث افزایش دسترسی و دیده شدن برند شما می‌شود.
  • شانس شما برای برجسته شدن در LinkedIn Pulse نیز افزایش می یابد. برجسته شدن در انتشارات لینکدین به طور تصاعدی ترافیک و تعامل شما را افزایش می دهد.
  • انتشار محتوای ارزشمند همچنین شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود قرار می دهد.

همراه با متن ها و تصاویر، باید به روز رسانی های ویدئویی را نیز به اشتراک بگذارید. ویدیو پزشکی بیشترین نوع اشتراک‌گذاری مجدد محتوا در لینکدین است. کاربران لینکدین ۲۰ برابر بیشتر احتمال دارد یک پست ویدیویی را دوباره به اشتراک بگذارند.

اهمیت ویدئو مارکتینگ پزشکی

چگونه از طریق تبلیغات لینکدین برای کلینیک خود ارجاع ایجاد کنید

تبلیغات پزشکی در لینکدین چندین فرمت تبلیغاتی و گزینه‌های هدف را ارائه می‌دهد که رشد خدمات درمانی شما را در این پلتفرم آسان می‌کند. تبلیغات هدفمند تضمین می کند که تبلیغات شما توسط مخاطبان علاقه مند به خدماتی که ارائه می‌دهید دریافت می‌شود. شما می‌توانید در لینکدین به پزشکان فعال مراقبت های بهداشتی 8.6 میلی متری دسترسی پیدا کنید.

راه‌های مختلفی برای بازاریابی خدمات بهداشتی شما وجود دارد، اما یکی از موثرترین راه‌ها دریافت ارجاع از سایر پزشکان است. گزینه های هدف گذاری در لینکدین به دست آوردن این ارجاعات را آسان می کند. در مقایسه با اینستاگرام، توییتر و فیس‌بوک، لینکدین اطلاعات ارزشمندی مانند محل کار کاربران، موقعیت‌های شغلی، سطح ارشدیت و غیره دارد. این داده ها باعث می‌شود تا با کمپین های تبلیغاتی شما، هدف گذاری و رسیدن به چشم انداز ایده آل شما آسان تر شود.

با تبلیغات هدفمند لینکدین، می‌توانید سرنخ های با کیفیت بالا ایجاد کنید. این سرنخ ها می‌توانند به شرکای ارجاعی بالقوه تبدیل شوند.

سخن پایانی

در این مقاله به مزایای استفاده از  لینکدین برای رشد کلینیک پزشکی پرداختیم. وقتی کمپین های مراقبت های بهداشتی به درستی هدف گذاری شوند، کلینیک های پزشکی می‌توانند به معیارهای بالاتر از حد متوسط ​​در تبدیل دست پیدا کنند، بیماران خود را افزایش دهند و تعامل مشتری را افزایش دهند.

لینکدین می‌تواند به شما کمک کند تا به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید. با این حال دقت داشته باشید که رشد در لینکدین یک کار روزانه نیست، اما با تلاش مداوم، این پلتفرم می‌تواند ابزار مفیدی برای تولید سرنخ‌های با کیفیت بالا باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 + = 75

دکمه بازگشت به بالا