سایت و سئو

کلاهبرداری سئو در حوزه پزشکی

کلاهبرداری سئو در حوزه پزشکی

شما باید به عنوان فردی که مدیریت سایت کلینیک را بر عهده دارد به خوبی کلاهبرداری‌های سئو رو در حوزه پزشکی شناسایی کنید تا بتوانید راه جلوگیری از آن‌ها را تشخیص دهید. یک پزشک برای اینکه در جستجوهای گوگل دیده شود تنها به وب سایت نیازی ندارد، بلکه باید اقدامات اساسی روی آن وب سایت انجام شود. سئو پزشکی یکی از مهم‌ترین اصول و قوانینی می‌باشد که باید روی سایت‌ها اجرا شود و تمامی برنامه‌های آن به بهترین نحو ممکن روی سایت پیاده سازی گردد. شما باید این کلاهبرداری‌ها را به خوبی تشخیص دهید که در ادامه برخی از مهم‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

معرفی انواع کلاهبرداری‌های سئو رو در حوزه پزشکی

برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد عبارت است از:

کلاهبرداری های سئو در حوزه پزشکی را بشناسید
کلاهبرداری های سئو در حوزه پزشکی را بشناسید

 

  1. مشخص نبودن کلید واژه:

کلمات کلیدی آن دسته از کلماتی می‌باشند که شما می‌خواهید در ازای تایپ شدن آن کلمه در گوگل، سایت شما در نتایج اولیه گوگل مشاهده شود. هر پزشکی در هر زمینه تخصصی که دارد برخی از کلمات کلیدی را باید انتخاب کند تا آن‌ها را به عنوان کلید واژه گوگل شناسایی کرده و سایت آن‌ها را در صفحه اول بیاورد. یکی از کلاهبرداری‌ها این است که شما در پایان مقاله خود متوجه شوید کلمه کلیدی نداشته‌اید. کلمه کلیدی هر مقاله یکی از مهم‌ترین موارد سئو سایت می‌باشد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید.

  1. مشخص نبودن مدت زمان اجرا:

چنانچه مجری کار به شما نگوید در چه مدت زمانی سایت شما به وسیله کلمات کلیدی منتخب صفحه اول گوگل باز می‌شود. به طور معمول این زمان بین 6 تا 8 ماه می‌باشد که باید شما در این مورد اطلاعات کافی داشته باشید. امکان دارد فردی که مجری قرارداد است هیچ اقدامی روی سایت شما انجام ندهد و مهارت کافی برای اینکه سایت را در نتایج اولیه بیاورد نداشته باشد. در این صورت شما نباید به آن مجری اعتماد داشته باشید.

  1. مشخص نبودن به دست آوردن رنک در صفحه اول به ازای پول دریافتی:

فرض کنید شما زمانی که قرارداد خود را می بندید 5 کلمه کلیدی مشخص شده ای را وارد کرده‌اید. به عنوان مثال اگر شما متخصص زنان هستید 5 کلمه کلیدی در مورد بیماری‌ها و درمان بیماری‌های زنان انتخاب نموده‌اید. امکان دارد مجری سایت به شما بگوید هزینه سئو برای این 5 کلمه حدود بیست میلیون تومان است و 6 ماه دیگر هم سایت شما با این کلمات در نتایج اولیه گوگل مشاهده می‌شود. اگر چنین اتفاقی نیفتاد باید بدانید که درگیر یکی از کلاهبرداری‌های سئو شده‌اید و بهتر است دیگر به آن مجری برای کارهای خود اعتماد نکنید.

  1. شرکت‌های غیر معتبر:

دقت داشته باشید که پروژه‌های سئو از آن دسته پروژه‌های سنگین و پیچیده‌ای می‌باشد که باید به بهترین نحو ممکن آن را مدیریت کنید. بهتر است شرکت خود را برای انجام این کار با دقت بیشتری انتخاب کنید. برخی از شرکت‌ها که مجری فعالیت‌ها و پروژه‌های سئو شما می‌شوند معتبر نیستند و شما هرگز نباید به آنها اعتماد کنید. از روی مشتریان و کاربرانی که یک شرکت دارند شما می توانید بهترین مجری را برای کار خود انتخاب کنید.با آژانس برندسازی و تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ می‌توانید با خیال راحت سایتتان را سئو کنید.

کیفیت نامناسب و هزینه زیاد

از دیگر کلاهبرداری‌های سئو که امکان دارد شما به آن گرفتار شوید این است که کیفیت مناسبی را در تولید محتواهای خود دریافت نمی‌کنید ولی هزینه زیادی برای آن پرداخت خواهید کرد. دقت داشته باشید که نویسندگان محتواها شما باید به خوبی با انواع استانداردهای مشخص شده آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین محتواها را به شما تحویل دهند. محتوای کیفیت و نوشتار آن اهمیت بسیار زیادی دارد که از نمونه کارهای قبلی نویسنده به خوبی متوجه آن خواهید شد. درنتیجه تولید محتوای پزشکی دارای چالش های زیادی می‌باشد که مجری باید به خوبی به این چالش‌ها واقف باشد. برای آشنایی بیشتر با چالش های تولید محتوا کلیک نمایید.

نکته: یکی از اساسی‌ترین راهکارها که برای بالا آمدن رتبه سایت از طریق سئو می‌توانیم به کار ببریم استفاده از کلمات کلیدی تاثیرگذار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا