مدیریتمطالب آموزشی

استراتژی هایی برای رشد یک مطب پزشکی

بهره گیری کامل از افزایش تعداد بیماران مستلزم اجرای استراتژی های رشد و طب مارکتینگ در مراکز پزشکی است. رویکردهای رشد یک مطب پزشکی به دو دسته تقسیم می شوند: رشد از طریق بیماران موجود و رشد از طریق بیماران جدید.

انطباق با بیماران ملزومه رشد یک مطب پزشکی

رشد یک مطب پزشکی به طور موثر شامل مشاهده بیماران به عنوان خریداران است. آنها دیگر افراد منفعل نیستند و مصرف کنندگانی هستند که به یک رویکرد شخصی نیاز دارند که منجر به تولید، تبدیل و حفظ سرنخ شود. برای بهره مندی از مزایای افزایش حجم بیماران و حفظ ROI بازاریابی بالا، ایجاد یک برنامه بازاریابی جامع مهم است. در بخش مراقبت‌های بهداشتی، برنامه‌های مؤثر مستلزم استفاده از فناوری‌های بازاریابی ویژه، مانند پلت‌فرم‌های جذب بیمار است.

مشاوره راه اندازی کلینیک

رشد یک مطب پزشکی از طریق بیماران موجود

بیماران موجود شما دارایی بسیار ارزشمندی هستند. تلاشی که برای ارائه خدمات با کیفیت بالا انجام می دهید می تواند از طریق کسانی که آنها را دریافت می کنند و به استراتژی رشد کمک می کنند، نتیجه دهد.

1. افزایش تجربه بیمار برای ارجاعات بیشتر

بیش از 60 درصد از بازاریابان موافق هستند که تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل بازاریابی است. در همین حال، حدود 78 درصد از مصرف کنندگان تجربیات مثبت اخیر را با افرادی که می شناسند به اشتراک می گذارند. رشد یک مطب پزشکی همچنین به شدت به بازاریابی دهان به دهان بستگی دارد.

تجربه بهتر بیمار با بهبود دسترسی آنلاین به خدمات مراقبت از بیمار آغاز می شود. این شامل:

  • زمان‌بندی قرار ملاقات در زمان واقعی
  • پرداخت آنلاین قبض

2. از طریق مدیریت شهرت، نظرات گوگل را جمع آوری کنید

نظرات گوگل یک عامل رتبه بندی جستجوی محلی است. 81 درصد از مصرف‌کنندگان از این بررسی‌ها برای ارزیابی یک ارائه‌دهنده خدمات محلی استفاده می‌کنند که آن‌ها را برای توسعه و رشد مطب پزشکی ضروری می‌سازد. درخواست بررسی یک عنصر مهم از یک استراتژی بازاریابی موفق است. ساده ترین راه برای انجام این کار، پرسیدن است. در حالی که بسیاری از بیماران مایلند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، تنها تعداد کمی این کار را انجام می دهند. دلایل از فراموشی تا عدم یافتن فرم بررسی متفاوت است.

برای جمع آوری نظرات، می توانید:

  • به بیماران یادآوری کنید که نظرات خود را از طریق ایمیل‌ها یا پیام‌های بعدی ارسال کنند.
  • در مطب پزشکی خود، پوسترهایی با کدهای QR که به صفحات مرور منتهی می شوند آویزان کنید.

3. از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی، بیماران موجود را پرورش دهید

رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای ارتباط با بیماران فعلی شما هستند. این یکی از مهم ترین استراتژی های رشد برای مراکز پزشکی است که تلاش می کنند با بیماران سازگار شوند.

رشد یک مطب پزشکی از طریق بیماران جدید

یادگیری نحوه رشد یک مطب پزشکی از طریق بیماران موجود بخشی از این فرآیند است. این استراتژی‌ها برای رشد شامل یک رویکرد جامع به بازاریابی مصرف‌گرا می‌شوند.

در انتها دقت داشته باشید که تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال حول وب سایت شما می چرخد. تبلیغات پولی، سئو، رسانه های اجتماعی و تلاش های بازاریابی ایمیلی شما، بیماران را به این آستان دیجیتال هدایت می کند. به همین دلیل طراحی وب سایت با کیفیت بالا کلید جذب و تبدیل بیماران جدید است.

علاوه بر طراحی خوب و آسان برای پیمایش، وب سایت باید به اندازه کافی کاربردی برای شروع تبدیل باشد. این شامل:

  • طراحی فرم های تماس بهینه
  • استفاده از محتوای دروازه‌دار
  • بومی سازی محتوا
  • بهبود سرعت بارگذاری صفحه
  • به حداقل رساندن حواس پرتی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 9 =

دکمه بازگشت به بالا