سایت و سئومطالب آموزشی

پیشنهاداتی برای طراحی وب سایت پزشکی عالی

آیا در حال طراحی یک وب سایت پزشکی هستید و برای اطمینان از نتیجه نهایی تقریباً عالی به کمک نیاز دارید؟ طراحی وب سایت پزشکی عالی فقط داشتن رنگ های زیبا و تصاویر زیبا نیست. طراحی سایت پزشکی شامل بهینه سازی تمام جنبه های تجربه کاربری (U/X) است. با بالا بردن سطح تمام عناصر طراحی وب سایت پزشکی شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان تصور دقیقی از عملکرد  کلینیک شما خواهند داشت و به مطب شما برمی‌گردند.

طراحی وب سایت پزشکی چه مراحلی دارد؟

آیا به دنبال ایجاد یا طراحی مجدد یک وب سایت برای یک پزشک، بیمارستان یا تجارت دیگری در صنایع پزشکی یا مراقبت های بهداشتی هستید؟ هیچ دو مطب پزشکی شبیه هم نیستند. همانطور که مطب شما یک مرکز فیزیکی برای شما است، وب سایت مطب، کلینیک یا بیمارستان شما به عنوان مرکز حضور آنلاین شما عمل می‌کند و درست مانند مطب خود، باید به طراحی آن فکر کنید تا بهترین منبع ممکن برای بیماران شما باشد.

هنگامی که شما یک طراحی وب سایت پزشکی عالی دارید، وب سایت شما می‌تواند مکانی باشد که در آن برند خود را به عنوان یک عمل پزشکی تثبیت می‌کنید و بیماران را برای دریافت اطلاعات مهم و تکمیل وظایف توانمند می‌کنید. طراحی وب‌سایت پزشکی ایده‌آل، بیماران جدیدی را جذب می‌کند تا در مورد خدمات شما اطلاعات کسب کنند و درمان را آغاز کنند.

در طراحی وب سایت پزشکی پیمایش را آسان نگه دارید

بازدیدکنندگان وب سایت معمولاً صبر زیادی ندارند. اگر پیدا کردن چیزی را سخت کنید یا کاربران را مجبور کنید که کلیک های زیادی انجام دهند تا به جایی که می‌خواهند برسند، با عجله آنها را از دست خواهید داد. به این معنی که آنها به جای آن به وب سایت رقیب شما خواهند رفت.

10 معیار برای تجزیه و تحلیل وب سایت پزشکی

به این فکر کنید که بیماران به دنبال چه چیزی هستند و مسیرهایی که در صفحات سایت شما طی خواهند کرد. منوهای پیمایش باید توصیفی باشند و از گزینه های کشویی بیش از حد پیچیده اجتناب کنند. همچنین با چیدمان خود از صفحه ای به صفحه دیگر کاملاً سازگار باشید تا افراد مجبور نباشند هر بار که در صفحه جدیدی فرود می آیند ساختار را بفهمند.

به جذابیت بصری اکتفا نکنید

کمی پیشرفت به شکل گرافیک متحرک می‌تواند برخی از جذابیت های بصری را به سایت شما اضافه کند و توجه را به قسمت های مناسب سایت شما جلب کند. اما زیاده روی نکنید. وجود یک سیرک از عناصر متحرک تنها برای خواننده گیج کننده خواهد بود و باعث می‌شود سایت شما آماتور به نظر برسد.

آن را در هر جایی در دسترس قرار دهید

شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه زمانی و کجا مردم وب سایت پزشکی شما را مشاهده می‌کنند، بنابراین طرح شما باید تجربه ای به همان اندازه خوب را در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه ارائه دهد. اندازه فونت، انتخاب تصویر و طرح بندی همگی باید به دقت برنامه ریزی شوند تا صفحات شما برای پیمایش ساده و خواندن آسان باشد. می توانید مواردی مانند تصاویر بزرگ را از نسخه تلفن همراه خود حذف کنید تا زمان دانلود را کاهش دهید و طرح بندی را ساده کنید تا خوانندگان شما بتوانند به سرعت و به راحتی به آنچه که به دنبال آن هستند برسند.

از عکس های سفارشی بیمار و مطب استفاده کنید تا نشان دهید که واقعی هستید

همه کسانی که روی صندلی شما می نشینند شبیه یک مدل به نظر نمی رسند، بنابراین استفاده از عکاسی استوک از افراد با ظاهری بی نقص با لبخندهای بی نقص فاقد اصالت است. سرمایه گذاری در عکاسی سفارشی از شما، تیم شما و بیماران، سایت شما را واقعی تر و قابل باورتر می کند. نشان دادن مطب واقعی شما همچنین می تواند به بیماران جدید شما ایده ای بدهد که واقعاً در اولین ملاقات خود می توانند انتظار داشته باشند.

به هویت برند خود وفادار بمانید

هویت برند مطب شما چیزی است که باید به طور مداوم در حال ایجاد و تقویت آن باشید. از آنجایی که وب سایت شما یکی از قابل مشاهده ترین اجزای برند کلی شما است، استفاده از فونت ها و رنگ های ناسازگار در طراحی وب سایت پزشکی می‌تواند برند شما را تضعیف کند و به راحتی به بیماران بگوید که توجه زیادی به جزئیات ندارید. این قطعاً پیامی نیست که می‌خواهید برای افرادی که برای ارائه مراقبت با کیفیت بالا روی شما حساب می‌کنند ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 3 = 6

دکمه بازگشت به بالا