اخبار

شرایط صدور پروانه طبابت پزشکان بالای ۷۵ سال تغییر کرد

تاسیس مطب پزشکی و دندانپزشکی دارای شرایط خاصی است. یکی از مهم ترین شرایط اخذ مجوز، عضویت پزشک و دندانپزشک در سازمان نظام پزشکی است که پس از گذشت یک سال باید با مراجعه به سایت اخذ مجوز تاسیس مطب، مدارک خواسته شده را بارگذاری کنند. پروانه اشتغال مطب یا  پروانه طبابت پزشکان مجوزی است که ارائه خدمات پزشکان ، دندانپزشکان و پیراپزشکان پروانه دار را در مطب ها، دفتر کار و مؤسسات پزشکی یک شهر را مجاز می‌کند.

در پی درخواست سازمان نظام پزشکی، امتیاز بازآموزی اعضای بالای ۷۵ سال و پروانه طبابت پزشکان آنها تعدیل شد. به گزارش خبرگزاری مهر در پی درخواست سازمان نظام پزشکی، دستورالعمل تعدیل امتیاز مشمولین بیش از ۷۵ سال سن ابلاغ شد.

کمپین تبلیغاتی پزشکی به چه معناست؟

با توجه به اینکه بر اساس قانون آموزش مداوم جامعه پزشکی، کسب امتیاز آموزش مداوم برای تمدید پروانه فعالیت حرفه‌ای تمامی شاغلین حرفه‌های وابسته پزشکی الزامی است، با عنایت به مشکلات ایجاد شده برای شرکت مشمولین بالای ۷۵ سال سن در برنامه‌های مبتنی بر اینترنت و همچنین شرایط جسمی ایشان برای شرکت در برنامه‌های آموزش مداوم حضوری، مقرر است: مشمولین بالای ۷۵ سال سن برای تمدید پروانه فعالیت حرفه‌ای به ازای هر سال ۱۵ امتیاز آموزش مداوم ارائه نمایند.

منبع: mehrnews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا