بازاریابیمطالب آموزشی

چرا پزشکان به استراتژی ویدیوی اینستاگرام نیاز دارند؟

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا اینستاگرام مکانی عالی برای بازاریابی ویدیویی برای پزشکان است و چرا شما در اسرع وقت به یک استراتژی ویدیوی اینستاگرام نیاز دارید.

ویدئو در حال حاضر در همه جا وجود دارد و دیگر فقط برای سرگرمی نیست! ویدئوها همچنین به ابزاری محبوب برای کلینیک های پزشکی، چه بزرگ و چه کوچک، تبدیل می‌شوند تا خدمات خود را به نمایش بگذارند و به مخاطبان بیشتری دست یابند. پزشکان بیشتر و بیشتری از ویدئو برای تعامل با بیماران خود استفاده می کنند و دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

چرا مطب پزشکی شما نیاز به شروع استفاده از استراتژی ویدیوی اینستاگرام دارد؟

چرا اینستاگرام مکانی عالی برای بازاریابی ویدیویی است، چگونه می توانید از استراتژی ویدیوی اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید و انواع ویدیوهای اینستاگرامی که می توانید برای نشان دادن مطب خود استفاده کنید چیست؟

اینستاگرام که در ابتدا در سال 2010 به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس راه اندازی شد، از آن زمان به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه تبدیل شده است.

اینستاگرام یک ابزار بسیار قدرتمند برای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای پزشکان است. به لطف فرمت بصری غنی و پایگاه کاربری بزرگ، اینستاگرام فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با بیماران بالقوه و ایجاد روابط فراهم می کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. اگر از اینستاگرام استفاده نمی کنید، فرصت بزرگی را برای دستیابی به افراد جدید از دست می دهید. می‌توانید با نگاهی اجمالی به درمان‌ها و خدمات جدید، برجسته کردن تغییرات قبل و بعد از آن، و موارد دیگر، محتوایی را برای بیمارانی که می‌خواهید جذب کنید، پست کنید.

اینستاگرام همچنین می تواند برای مبارزه با اطلاعات نادرست در مورد سلامت و پزشکی استفاده شود. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق و به روز در مورد شرایط، درمان ها و مراقبت های پیشگیرانه، پزشکان می توانند به ترویج سبک زندگی سالم تر و از بین بردن افسانه های خطرناک کمک کنند. در دنیایی که اطلاعات به طور فزاینده ای در دسترس ماست، استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای آموزش پزشکی راهی هوشمندانه و موثر برای دستیابی به مخاطبان گسترده است.

چرا بازاریابی ویدئویی اینستاگرام تا این حد موثر است؟

ویدیوها داستان های قانع کننده ای را بیان می کنند:

اگر یک تصویر 1000 کلمه ارزش داشته باشد، ارزش یک ویدیو بسیار بیشتر است. استراتژی ویدیوی اینستاگرام یک ابزار ضروری برای هر پزشکی است که به دنبال دسترسی به مخاطبان گسترده و ایجاد کلینیک پزشکی خود است. ویدئوها فرمت بسیار خوبی برای نمایش توصیفات بیمار و نتایج یک درمان هستند، به خصوص اگر شما یک جراح زیبایی یا دندانپزشک زیبایی هستید. فید اینستاگرام مکان مناسبی برای نمایش برند شخصی شما از طریق بازاریابی ویدیویی است. می توانید از محتوای ویدیویی برای بیان داستان برند خود، معرفی تیم خود و نشان دادن شخصیت منحصر به فرد خود استفاده کنید.

ویدیوها بیشترین تعامل بیننده را ایجاد می کنند:

ویدئو نه تنها یک راه عالی برای دستیابی به افراد جدید است، بلکه در جذب فالوورهای فعلی شما نیز بسیار موثر است. پست‌های دارای ویدئو نسبت به پست‌های بدون ویدئو، تعامل بیشتری دارند. پست های ویدیویی 38 درصد بیشتر از پست های عکس با مخاطب درگیر می شوند. این به این دلیل است که ویدیوها نسبت به سایر انواع محتوا جذاب‌تر هستند، از نظر بصری جالب هستند و مصرف آن‌ها آسان است.

استراتژی ویدیوی اینستاگرام به شما امکان می دهد خلاق تر باشید

اینستاگرام یک پلتفرم جذاب و بصری غنی برای اقدامات پزشکی برای دسترسی به بیماران بالقوه فراهم می کند. با کمی خلاقیت، می‌توانید از بازاریابی ویدیویی اینستاگرام برای ایجاد آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وب‌سایت خود و حتی دریافت بیماران جدید استفاده کنید.

از آنجایی که روش‌های بسیار متفاوتی برای استفاده از ویدیو در اینستاگرام وجود دارد (پست‌های فید، استوری، ریلز و غیره)، شما در زمینه بیان خلاقانه آزادی زیادی دارید.

ویدیو اینستاگرام برای همه مقرون به صرفه است

یکی از مزایای استفاده از ویدیوی اینستاگرام این است که بدون توجه به بودجه شما در دسترس است. برای تولید ویدیوهای باکیفیت به تجهیزات گران قیمت یا تیمی از متخصصان نیاز ندارید، همه چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند و کمی خلاقیت است. البته، اگر بودجه لازم برای کمک حرفه ای را داشته باشید، کیفیت ویدیوهای شما را بهبود می بخشد. اما حتی اگر این کار را نکنید، باز هم می توانید محتوای عالی تولید کنید که با دنبال کنندگان شما طنین انداز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 9 = 36

دکمه بازگشت به بالا