بازاریابیمطالب آموزشی

چرا مطب شما به اکانت کسب و کار گوگل نیاز دارد و چگونه آن را بهینه کنید؟

سازمان های مراقبت های بهداشتی با استفاده از استراتژی های بازاریابی مزایای برجسته ای دریافت می کنند. با اکانت کسب و کار گوگل آنها بیماران بالقوه را در یک منطقه مشخص با استفاده از فهرست یا نمایه کسب و کار هدف قرار می دهند و تلاش خود را بر افزایش درآمد متمرکز می کنند.

ابزاری مانند «Google برای کسب‌وکار من» مؤثرترین تأثیر را برای برندهایی که به دنبال قرار گرفتن در معرض محلی هستند، ارائه می‌کند. ویژگی مانند جستجوی محلی گوگل بر نیاز به نمایه GMB برای کسب و کارهای جدید و تاسیس شده تاکید می کند. فهرستی از شرکت‌های اطراف و بررسی‌های تجاری، آدرس‌ها، ساعات کار و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

اکانت کسب و کار گوگل به عنوان یک ابزار رایگان از Google، به اقدامات پزشکی، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی و سایر مشاغل کمک می‌کند حضور آنلاین خود را مدیریت کنند. اگرچه جایگزین وب‌سایت شما نمی‌شود، اما نمایه کسب‌وکار Google با ارائه یک پلت فرم اضافی برای تقویت حضور آنلاین شما، آن را تکمیل می‌کند.

چگونه اکانت کسب و کار گوگل به فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند تا در معرض دید قرار بگیرند؟

«Google برای کسب‌وکار من» یا اکانت کسب و کار گوگل به شما کمک می‌کند زمانی که بیماران به دنبال ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی می‌گردند، به بالای جستجوهای محلی صعود کنید. باید موارد زیر را در نمایه خود لحاظ کنند:

  • نام کسب و کار
  • شماره تلفن
  • آدرس وب سایت
  • آدرس فیزیکی تمرین
  • عکس های اداری
  • تخصص بهداشت و درمان
  • شرح خدمات
  • پرسش و پاسخ
  • بررسی های گوگل

فهرست کسب و کار گوگل به خوبی ساخته شده و کامل می‌تواند درآمد شما را با رتبه‌بندی فعالیت‌های شما قبل از دیگران در نتایج جستجو افزایش دهد.

چرا بهینه سازی اکانت کسب و کار گوگل به مطب شما کمک می کند؟

یک نمایه گوگل بهینه شده به افراد آینده نگر کمک می کند ابتدا مطب شما را ببینند و شما را از رقبا انتخاب کنند، اما بهینه سازی نمایه کسب و کار شما برای بازاریابی محلی موثر مزایای دیگری نیز دارد. آن ها هستند:

1. اکانت کسب و کار گوگل تعامل را بهبود می بخشد

بسیاری از بیماران بدون مراجعه به صفحات دیگر به گوگل وارد و خارج می شوند زیرا اطلاعات ضروری آنها در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد. با تنظیمات Google، گاهی اوقات، آنها حتی نیازی به کلیک بر روی هیچ پیوندی قبل از دریافت پاسخ کامل از قطعه ها ندارند. این می تواند منجر به “جستجوهای صفر کلیک” در بسیاری از وب سایت ها شود.

با اکانت کسب و کار گوگل بیمار همچنان می‌تواند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در فهرست کسب‌وکار Google شما بدون کلیک بر روی وب‌ سایت شما بیابد. تفاوت این است که آنها به اطلاعات تماس شما دسترسی دارند بدون اینکه گوگل را ترک کنند تا وب سایت شما را مرور کنند.

2. رتبه محلی شما را افزایش می دهد

نظرسنجی امروز رسانه های اجتماعی نشان می دهد که 97 درصد از کاربران موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی نزدیک خود به جستجوی آنلاین پرداختند. و 46٪ از تمام جستجوهای گوگل به دنبال اطلاعات محلی بودند. این مدرکی است که نشان می‌دهد بهینه‌سازی اکانت کسب و کار شما می‌تواند شما را دقیقاً در صدر این جستجوهای محلی قرار دهد، بنابراین افرادی که خدمات بهداشتی مشابهی را که ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند، به سرعت شما را پیدا کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

3. بیماران بیشتری را تبدیل می کند

نمایه کسب و کار اصلی گوگل کمک چندانی به جذب بیماران جدید نمی کند. برای بهینه سازی نمایه خود باید از ویژگی های Google برای کسب و کار من استفاده کنید. بیماران بیشتری می توانند شما را از طریق جستجوی کلمات کلیدی کشف کنند، با مطب شما تماس بگیرند، از وب سایت شما بازدید کنند، سوالات متداول شما را مشاهده کنند، قرار ملاقات رزرو کنند و غیره.

بهینه‌سازی اکانت کسب و کار می‌تواند فعالیت شما را در رتبه بالاتری قرار دهد، که این مزیتی برای کسب و کار شما محسوب می‌شود. استراتژی «Google برای کسب‌وکار من» شما دقیقاً مانند هر استراتژی سئوی Google است: باید بر ارائه اطلاعات با کیفیت در مورد عملکرد شما تا حد امکان تمرکز کند، نه فقط در نمایه شما، بلکه در منابعی که Google برای پر کردن آن استفاده می‌کند – وب سایت مطب شما، سایت بررسی پروفایل ها و حتی حساب های رسانه های اجتماعی شما.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا